SADECE İNSANLAR MI ACI ÇEKER?
BİR TOHUM DÜŞÜN TESADÜFEN DÜŞTÜ YERE RÜZGARIN GÜCÜYLE GİRDİ TOPRAĞA YAĞMURDU GÜNEŞTİ DERKEN FİDAN OLDU BAZEN RÜZGAR EĞİYORDU BAŞINI BAZEN GÜNEŞE YÜKSELİYORDU FİDANLIKTAN ÇIKTIKÇA OLGUNLAŞIYORDU HAYATI TANIYORDU İZLENİMLERİNİ BİRİKTİRİYORDU.ZAMANLA BÜYÜDÜ BÜYÜDÜ UZADI.ARTIK YAPRAKLARI DA VARDI .HAYATINI ONLARA BAĞIŞLAYACAĞINA EMİNDİ .ÖYLE DE OLMUŞTU ZATEN ONLARI BÜTÜN RÜZGARA FIRTINAYA KARŞI SIMSIKI TUTUYORDU. ANLATIYORDU SADECE.İZLENİMLERİ BİLE O YAPRAKLARIN ÜZERİNDE ÇİZGİLER OLUŞMASINA ONLARIN DA OLGUNLAŞMASINA YETTİ .İLKBAHARDA KUŞLAR KELEBEKLER BÖCEKLER HEPSİYLE SIKI FIKIYDILAR .BÜTÜN YAPRAKLARI ONA MİNNETTARDI. AMA HAYAT BU İLKBAHAR OLUR YAZ OLUR DA SONBAHAR GELMEZ Mİ???EVET O ACI AN YAVAŞ YAVAŞ HİSSETTİRİYORDU VARLIĞINI AMA YAPRAKLARDA AĞAÇ DA BU ANIN GELMESİNİ HİÇ İSTEMEDİLER AYRICA DA NASIL BU KADAR ÇABUK GELDİĞİNİ ANLAMADILAR...AMA ACIMASIZ SONBAHAR HER GÜN HER AN BİRİNİ DAHA KOPARIYORDU SICACIK YERİNDEN.EVET SIRA GELMİŞTİ ANLAŞILAN.RÜZGAR ÇEKİYORDU VAR GÜCÜYLE. NE KADAR DİRENEBİLİRDİ Kİ DAHA FAZLA.Bİ YAPRAK DAHA DÜŞTÜ YERE ARKASINDAN BAKIYORDU SADECE BAKAKALMIŞTI. ÜZERİNE YAĞMUR DAMLALARI YAPIŞIYORDU. BU SAYEDE O DA GÖZYAŞLARINI GİZLEYEBİLİYORDU.NEREYE GİDECEEĞİNİ NE YAPACAĞINI BİLMEDEN ÖYLECE SÜRÜKLENİYORDU RÜZGAR TARAFINDAN.GİTTİKÇE UZAKLAŞIYARDU ARTIK YAPRAKLARI DEĞİL AĞACI ZOR SEÇEBİLİYORDU.ARTIK BİTMİŞTİ HER ŞEY.BELLİ Bİ ZAMAN SONRA ÖĞRENDİ Kİ RÜZGARIN FISILTISIYLA.AĞACI YENİ YENİ YAPRAKLARA SAHİPMİŞ ŞİMDİ HAYATINI ADAYACAĞI BAŞKA YAPRAKLARI VARMIŞ.BUNU DUYMAK BİLE ÇOK MUTLU ETMİŞTİ YAPRAĞI AMA NE OLURSA OLSUN ONUN TUTUNDUĞU BİRİ YOKTU ARTIK BU YÜZDEN HER GÜN RENGİ DAHA DA SARARIYORDU VE TURUNCULAŞTI.İŞTE O YAPRAĞIN AĞACINA DUYDUĞU HER GÜN KATLANAN ÖZLEMİNDEN DAHA ÇOK ÖZLENİYORSUNUZ.UNUTMAYIN !!!!O YAPRAĞA BİR GÜN GELİP BİRİ BASTIĞINDA PARÇALARA AYRILACAK VE EZİLECEKTİR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.