- 445 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
karar ani
bi insan durmadan karar ani yasarmi? ben yasiyorum. durmadan kararlar vermek zorundayim düsünmek zorundayim düsünmeden hayatimi geciremiyorum.su an aslinda cok mutluyum cünki nisanlandim ama ben ondan cok uzagim konusamiyoruz artik anca 1 hafta sonra konusa bilecez cünki ben almanyadayim o türkiyede. bagzi kararlar vermek zorundayim nisanlim hakkinda ve kendim icin ama öyle zorki napsam ne etsem olmuyor insan hayati bu kadar zor olmak zorundami? sükür isyan etmiyorum ama zorlaniyorum artik zaten gücsüz savrulan bi insanim yaprak misali artik rüzgarlara karsi duracak gücüm yok. 5 aydir türkiyedeydim aci vatana geri döndüm keske dönmeseydim babami gördüm icim acimadi ama ona acidim onun haline acidim yazik dedim su adama bak ne hala gelmis acinacak vaziyette dedim . eski günleri hatirladim benim icin sadece aci bir hatira,aci bir ani olarak kalmis fazlasi yoktu onda bile karar düsünceler oluyor ama alistirmaya calisiyorum ki zaten biz istemesekte hayat bizi alistiriyor su dünyada iyidenilen birsey kalmamis güclü kisi herzaman gücsüz kisiyi eziyor hayatin kanunu.ben alistim buna..karar anlari beni korkutur herzaman acaba sorusu olur aklimin bir kösesinde acaba dogru karar verdimmi veya yanlismi oldu celiskili yasarim hep....karar ani......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.