ACI ÇİKOLATAM
Acımsın;çünkü paylaştık,bazen birbirimize yaşattık,bazen paylaştıklarımıza ağladık,bir bakardık neden kendimiz olurduk,bir bakardık başkaları,ters giden herşeyde tattık bu duyguyu,en derinlerde hissettik.
Çikolatamdın;çikolata yediğinde mutlu olursun.mutluluğumdun,bazen günlerce,bazen ara ara gülümseyişimdin dudağımın iki yanında,bir bakardım süprizinle mutluydum,bir bakardım anlattıklarınla!neşeyi,sevinci hiç esirgemedik kendimizden,yakalayınca bırakmak istemedik
Bu böyle sürüp gitti,oturduumuz sıralarda,üşüdüğümüz ısınmak için birbirimize sarıldığımız gecelerde,salya sümük ağlayıp kahrettiğimiz anlarda,bu okulu bitirmek için ettiğimiz dualarda,gözlerimizi açık tutamayacak kadar ezber yapıp sonrada yarına ne yapacağız dediğimiz yataklarımızda hiç bitmeyecek sandığımız nöbetlerimizde,bir arada yaşayacağız,aynı evde kalacağız diye kurduğumuz hayallerde bu hep böyle sürüp gitti...Ve kavgalar,kavgalar,kavgalar gittikçe büyüyen,büyüdükçe etrafı daha büyük bir alevle ykan tartışmalar,söylenen sözler sürüp gitti ve artık bitme zamnı geldi...
Yaşanılan her maceranın kazandırdığı birşeyler vardır mutlaka böyle düşünüyorum,maceramız sona ererken.yorulduk ama yalan değil,yıprandık,umarsızlaştık.
Zaman yaşamımızı çalmaya devam ederken,biz neleri keşfettik.bir an durduğumuzda kendimizle kalınca kimbilir...
Üçümüzün alışkanlık haline gelen dostluğuda teknik arızalardan dolayı eski heyecanını korumayacaktır.bu da hayatın kabullenilmesi gereken ve yaşanması gereken bölümlerinden biri.tek gerçek olan yaşanılan ’an’dır.yaşadılklarımız birer birer anı olurken,bunu okuduğun ve beni hatırladığın her an tek gerçek olacak ve sonra oda zamana teslim olup güzel bir anı olacaktır.
Kaderbir ve Kardeş! bunu hakeden yegane insanlar.biliyorsunuz kaderlerimiz öyle ilginç yerlerde kesiştiki biz bile şaşırdık.umarım mutluluklarımızda hep kaderbir olur.
Hayatım boyunca kaderime ve bana bu kadar yakın olan birileri daha olmayacaktır.bununla gurur duyuyorum.sizede buraya yazıp bitiremeyeceğim birçok şey için teşekkürler.
Güzel gözlerinizin ışığı hiç sönmesin.yolunuz hep açık olsun
HAKEDİLEN,YAŞANILAN VE KAYBEDİLEN TÜM DOSTLUKLARIN ANISINA......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.