Delirmişler bunlar.
..............Toplanmışlar sabahın köründe.Şehri temizliyorlar.Ellerinde süpürgeler,kürekler,
Bütün pislikleri alıp götürecekler.Tembel tembel oturan bir Allah’ın kulu kalmamış.O şişko göbekli başkan vardı ya;göbeğinden eser kalmamış.Sıska bir adam olmuş.Ensesi kopacak iplik gibi uzamış.Gözleri çekilmiş çukuruna.Adamış kendini halkın yarınlarına.
...............Damlardan üstümüze pis sular akmaz olmuş.Komşu komşunun tavuğuna bakmaz olmuş.Mafyaların açlıktan anası ağlamış,herkes böbreğinin birini vermek için sıraya girmiş.Hapishanelerde bitler pireler acından ölmüşler.Hastahanelerde doktorlar güllerle karşıladı bizi.Dişimizi yaptılar ve denemek için fındık,fıstık ikram ettiler.
...............Cadde de bir tek korna sesi yok.Işıklar dişital elektronik ve de dakik.Herkes sağdan gidiyor.Geçmesi gerekene"Buyur geç"diyorlar.Arkasından"efendim"bile diyorlar.Yayalar kaldırımlarda,bisikletliler kendi yolunda.Kavşaklarda kurallar mutlu.Misk kokluyorlar,bal yiyorlar.
................Ekmek ucuzlamış,Et bedavaya neredeyse.Kuru fasulye de göz kırpacak fakir bulamıyor memlekette.Meydana kocaman bir tabela asıyorlar üzerinde "REKLAMA GEREK YOK" yazıyor.Kuşlar ötüyor.Böcekler süslenip ortalığa çıkmışlar.Kuşlar böcekleri selamlıyor.Böcekler mukabelede eğilerek pelerin savuruyorlar.Zenginler açmış kucaklarını
yarışıyorlar,nereye gitmişler bu fukaralar?
.................Ne türban kavgası kalmış,ne terör dalgası gelmiş.Çocuklar oyuncaktan silah görseler tanımıyorlar.Her horoza bir tavuk yetiyor.Bir de horozlar eşlerinin başını gagalamıyorlar.Solucan yemeye de yemin etmişler.Kuzular kurtların içinde cirit atıyor.
Ne kuzular utanıyor nede kurtlar yiyecek gibi bakıyor.
.................Yine güneş okşuyor bizi.Aya baktım mehtap ile örtüyor üzerimizi.
..................Çocuklarım beni dürterek uyandırıyorlar."Kalk"diyorlar.Ev sahibimiz kirayı yine istemiş"İş bulamazsan akşama eve gelme"diyorlar.
.................. Galiba delirmiş bunlar...!
Orhan Semiz (karacan)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.