- 6868 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZLEMİŞİM SENİ!..
Özlemişim seni.
Bu bugün bir kez daha anladım. Kimse yerini dolduramamış. Hoş senden sonra kimseyi de almadım ya kalbime. Söz vermiştim çünkü, ben yaşadığım sürece bu kalp sadece senin için atacaktı. Öyle de oldu.
En çokta omzunu özlemişim. Hem beni, hem dertlerimi taşıyan omzunu. Belki onun içindir seni omuzum bilmem; omuzum diye sevmem.
Dün yine aklıma düştün; yazdıklarını okudum defalarca. Her satırını ezberledim; özeldi, güzeldi. En önemlisi de benimdi. Senden bana kalan; sadece benim olan.
Özlemişim seni!
Bir boşluktayım sanki sen gittin gideli.
Kimse anlamadı bizi. Hatta biz bile anlamadık birbirimizi. Anlatamadık beklide , kim bilir.
Bizimkisi sevdadan öte bir şey! Tarifsiz. Bir ihtiyaç gibi. Nasıl yaşamak için havaya muhtaçsan, ekmek-suya muhtaçsan; onun gibi.
Özlemişim seni;
Suskunluklarımızda bile, birbirimizi anlamamızı. Sebepsiz ettiğimiz kavgaları. Şimdi daha iyi anlıyorum seni. Ayrıldığımızdan beri.
Artık dünya daha anlamsız benim için. Her şey boş. Tıpkı ben gibi, hayatım gibi!
Zaman her derde ilaç derler ya; değilmiş. Zaman dindirmedi; ne acılarımı, nede hasreti.
Şimdi daha iyi anlıyorum.
Özlemişim seni…………
Serap Baycan
YORUMLAR
çok güzel şeyler yazıyorsunuz. birinin güzel sözleri karşısında hayranlıkla okuduğum yazıları arasından kopyaladığım bu metni gogleye yapıştırıp sahibini aradım. üzücü olan bu sözleri kendine mal eden insanlar. madem beyendin. neden emek sarfedip yüreğini döken bu güzel yazarın adını yazmak zor gelir insanlara. hayıflandım ve çok sinirlendim. googleden sizin adınız çıkınca sayfanıza geldim. yazınız facede isimsiz yayınlanıyor...yazı şu <Özlemişim seni.
Bu bugün bir kez daha anladım. Kimse yerini dolduramamış. Hoş se...nden sonra kimseyi de almadım ya kalbime. Söz vermiştim çünkü, ben yaşadığım sürece bu kalp sadece senin için atacaktı. Öyle de oldu.
En çokta omzunu özlemişim. Hem beni, hem dertlerimi taşıyan omzunu. Belki onun içindir seni omuzum bilmem; omuzum diye sevmem.
Dün yine aklıma düştün; yazdıklarını okudum defalarca.>
ve adres FACE...http://www.facebook.com/#!/busra.bilgin1?sk=wall
SEVGİYLE KALIN YÜREĞİ GÜZEL İNSAN...
____EVET ZAMAN İLAÇ OLMAZ BENDE İNANMIYORUM BU SÖZE HER GEÇEN GÜN BİRAZ DAHA OTURUR YÜREĞİNE İNSANIN KANAR DA KANAR HELEDE BÖYLE SEVERSE İNSAN HE R GİTTİĞİ YERDE SEVDİĞİNİ YAŞAR HAYALDE OLSA HATIRALARDA DA KALSA ÇOK GÜZELDİ YAZI ANTALYANIN HÜZÜNLÜ ŞAİİRESİ HÜZÜN ŞEHRİNDEN HÜZÜN GÜLLERİ BIRAKTIM SAYFANA KUTLARIM SENİ
yaşamınıza dahil ettiğiniz kişi bir süre sonra gitse de artık sizin geçmişinizdir. olduğu zaman dilimine her ne zaman dönüp baksanız, orada olacaktır. yüreğinizden çıkartabilirsiniz. yaşamınızdan çıkartabilirsiniz. ama geçmişinizden çıkartamazsınız. hayatınızın bir parçası olmuştur artık. sevmek, hele de seviliyorsanız, muhteşem bir duygudur. ama geçmiş olmuş bir sevgi ile geleceği yönlendirmek...bu, herşeyden önce, kişinin kendisine karşı yaptığı hakısızlıktır...geçmişi ait olduğu yerde bırakıp yaşayacağınız güzel yarınlar diliyorum...hatta sevgiler, aşklar...
bilemezsin neyin ne olduğunu.insanlar hergün yeni birşey öğrenir.
ayrılık ateş gibidir.yemeğin pişmesini tadının güzelleşmesini sağlayan yakan bir ateş..
Peygamber “Tanrı, gönlünde sabrı olmayana iman da vermemiştir.” Dedi
sabret ve gerçekten seviyorsan kendindeki sevgini sına.sen ne kadar sadıksın sevgine..ve pişmenin hazzını yaşa.sevmek güzel bir duygu.bu duygunu zenginleştir.
sevgiler
Suskunluklarımızda bile, birbirimizi anlamamızı. Sebepsiz ettiğimiz kavgaları. Şimdi daha iyi anlıyorum seni. Ayrıldığımızdan beri.
Artık dünya daha anlamsız benim için. Her şey boş. Tıpkı ben gibi, hayatım gibi!
Zaman her derde ilaç derler ya; değilmiş. Zaman dindirmedi; ne acılarımı, nede hasreti.
Şimdi daha iyi anlıyorum.
Özlemişim seni…………
...................
özlem doluydu yazınız
sevgili serap.
saygımla.
Zaman her derde ilaç derler ya; değilmiş. Zaman dindirmedi; ne acılarımı, nede hasreti.
Şimdi daha iyi anlıyorum.
Özlemişim seni…………
Zaman yaranın üzerini kapatır ama; derin bir çizgide bırakır giderken.
İşte biz o çizgiye bakıp nasıl yaralandığımızı hatırlarız her zaman...
İşte yürek yaramızda böyledir; ona bakmamız gerekmez. Birliket gittimiz bir çaybahçesi bile bize emen onu hatırlatır...
Seni kutluyorum genç kalem, çok çok güzel yazıyorsun...
Senden çok şey öğreneceğiz... Sevgim sonsuz...
Duygular,yaşanmışlıklar,paylaşımlar ve yokluğunda hatırlayıp iç çekişler.Bunlar aşkın,ayrılıkların acı yönü.İnsan bu kadar acı çekeceğini bilemez ki aşk başlarken.Oysa seven yürek,mutlu olmayı hakediyor.Keşke ayrılıklar olmasa.Keşke yürek dengini bulsa.Tebrik ederim,duygulanarak okudum.Dilerim yeniden kavuşur seven kalpler.Sevgi ve selamlarımla değerli kardeşim.Emeğinize sağlık.
Zman eğer ilaç olmuş olsaydı, hiç kimse bu kadar acı çekmez, hiç kimse ayrılıklarda sevdalarını, sevgilerini hatırlamaz ve hep önüne ya da yaşadığı güne bakardı.
Bunun mümkün olmadığını biliyoruz her birimiz sevgili Serap. Çünkü yaşıyoruz her birimiz unutamamanın acısını.
Acıdı yüreğim ve tutuklu kaldı cümlelerim.
Sevgiler yüreğine.
ne mutlu sanaki sevmiş sevilmişsin serap hanım.
güzel günler yaşamışsın.yaşamışsınız.
herkes sever....ama aşkı herkes tadamaz.
onun kalp atışlarını kardiyoloklar dahi ölçemedi.tesbit edemedi...
bir başka alemden gelir onun havası...suyu..ekmeği..
şimdi san düşen;
o nu yaşatman yüreğinde.
belki bir gül le...
belki nisan yağmuruyla...belki eylülün yürekleri yaktığı bir sıcak günde...