KAKTÜS=AŞK
Yaşamımız boyunca önümüze bir çok çiçek çeşitleri çıkar. Çiçek diyip geçmeyin ! çünkü; çiçek diyince gözelikler ve hoş anlamlar gelir aklımıza.Ama;acıyı anımsatanları da vardır.mesela, KAKTÜS… Garip bir nedenden dolayı kaktüs bana hep aşkı anımsatır. Neden mi?
Kaktüse yanlışlıkla elinizi dokundurduğunuzda küçük dikenleri parmak uçlarınıza batar. Önce hiçbir şey fark etmezsiniz, daha sonradan çıkar acısı. Aşk da böyle değil midir? Hiç tanımadığınız birine bir anda ilgi duymaya başlarsınız ve aşık olursunuz. Her şey bir anda gelişir. Önce hiçbir şey fark etmezsiniz, belki de fark ediyorsunuzdur ama belli etmemeye çalışıyorsunuzdur. Tasadüf deriz ama hoş birisiydi fakat tipim değil, der geçiştiririz. Sonradan içinizde tarif edemeyeceğiniz duygular olur. Mutluluktur aslında anlayamazsınız. Belki de bir çok gece düşünceler uyutmaz sizi, iştahınız kesilir. Aşkın içinize girdiğini sonradan anlarsınız. Acı dçekmeye başlarsınız, AŞK ACISI…
Bunu fark ettiğinizde zaten aşık olmuşsunuzdur geri dönüşü yoktur.(Sonrası ALLAH IN emri erkek aşıksa gider söyler ama , artık devir değişti mi ne? Kızlara da ilk adım atabiliyorlarmış.AŞKINIZI söyleyin sonradan yapamadığınız şeyler için pişman olmayın ama, pişmanlık duyacağınız şeyleride yapmayın )