- 623 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
hayat
bir çift masum bakış evet diyorum hayat bu ve bundan ibaret ve tatlı bir gülümseme hayat duruyor hiç bişey düşünemiyorsun.zaten bilmiyorsun ne düşünmen gerektiğini hayat durdu sanki nereye aktığını bilmiyorum.ve düşüncelerine engel olamıyorsun belki bir günaha sürükleniyorsun ama bunu da düşünmek istemiyorsun.nedir günah,yasak hayatımızın nerelerine koyuyoruz bu engelleri bir süre sonra engellerden ibaret hayatın o kadar engel varki artık karşını bile göremiyorsun bir süre sonra kendinide göremeyeceksin.boşver diyorum bazen nereye kadar hayatını yaşa.peki hayat denen şey ne herkes için başka bişey benim için iki çift göz.masum bir bakış başka herşeyi unuttum.onlar hayat oldu hayatım oldu ben oldular...çıkmaz bir sokağa girmiş hangi yöne bakacağımı bile bilmiyorum.hiç bu kadar çaresiz hissetmedim çaresiz yorgun baktığım hereşy boş kelimeler manasız sanki.şarkılar bile yalan söylüyor inanmıyorum kimselere artık.benimki tam bir afilli yanlızlık kalabalığın içinde yapayanlız bir rüzgar sürüklüyor nereye çarpar kalırım bilmiyorum kaç parçaya bölünür hayatım.kalbim o kadar hızlı çarpıyorki yetişemiyorumsanki yalvarıyoru dışarı çıkmak için.ahh nefes alamamak hiç bu kadar çıkmazda hissetmedim kendimi ve hayat bir ekz daha sensiz geceleri verirken bana bir ak daha düşerken şakaklarıma.ve ben ölürüm.....