GEL DİYEMEM AMA..
Sana gel diyemem gelme hiç..Biliyorum arkanda bırakacaklarına.Hepsi gözü yaşlı.Sen gelmek istersin hatta gel dememi beklersin.Ama sana gel diyemem.Sanki o tek hecelik kelime ağzımda çıkacak olsa kıyamet kopacak.Yıkılacak birçok insanın o ufacık dünyası.Sana hiç kıyamam bilirsin ama ya diğerlerine nasıl kıyabilirim insafsızca?Bencillik olmaz mı bu?Öyle bir açmazdayım ki ne gel diye biliyorum ne kal..Alında neler geçer içimden bir bilsen..’gel Aşkım sana yeni bir hayat kurayım.Sonsuz mutlulukları yaşatayım.Seninle yeniden başlayalım her şeye.Silelim tüm acıların derin izlerini.Parmak uçlarımızla dokunalım yüreklerimize.Korkutadan sevelim ruhlarımızla sevişelim’daha neler neler demek isterdim sana.Ama susuyorum umarsızca..Bir bilsen ne zoruma gidiyor bırak her şeyi gel diyememek ama nasıl yaparım bunu bilirken onca gerçeği.
Yine bitmedi sana diyeceklerim.Yerin,mesafenin,zamanın önemi yok bizim aşkımızda.Biz senle umut etmeyi yeniden öğrenen küçük çocuklar gibiyiz.Hayatta umudunu tüketmeyen o azınlıklardanız.Belki dünyamız küçük ama umutlarımız ondan çok daha büyük.Biliyorum uzağımda olsan da hayatımdasın ya işte en büyük mutluluğum senin varlığın...
GEL DİYEMEM AMA.. Yazısına Yorum Yap
"GEL DİYEMEM AMA.." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.