- 3129 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
S.S.S(Saygı,sadakat,sevgi.)
Bana sevmekten,aşktan söz etmeyin.çünkü gerçekten sevene rastlamadım.ya çıkarları içindir yada egolarını tatmin içindir.veya baskın ve tutsak kalan duygularını bi başkalarının duygularını kullanarak mutlu etmeye çalışırlar.sonunda anladıgında da kaleminden hüzün damlar,sükutu hayale ugrar ve yaşama küsersin.insanlara olan güvenin sarsılmıştır bir kere artık sevgi sözcükleri değerini kaybetmiştir.önce saygıyı,sadakati oluşturmadıkça sevginin ve aşkın varlıgından söz etmek abesle iştigaldir.böyle kişiler kazandıklarını mutlu olduklarını sanırlar oysaki her geçen saniye aleyhlerine çalışmaktadır bunu farkedemezler.ancak gerçekler su üstüne çıktıgında,başka yalanlar ve ajitasyonlarla sahip olduklarını kaybetmemenin telaşına kapılırlar.ne kadar üzücü bir durum değil mi? oysa gerçekler varken herşeyi paylaşmak varken böylesi oyunlara neden gerek duyulur bunu anlamış değilim.seveceksen adam gibi seveceksin yada karşındaki insanın duygularını alaşagı etmenin hangi vicdan hesabında aklanır bilemiyorum.işte böyle bir" sevdanın" darbeleri ile paramparça bir yürek,yaşama küskün bir ruh hali...sizce bu insan yaşıyormu?????
YORUMLAR
İçim acıdı yazıyı okurken.
Evet malesef ki böylesine ruhlarımızında sanallaştığı bir dünyada yaşıyoruz.
Ama insanlara güvenmeden yaşadığımız bir yaşamada yaşam diyemeyiz ki.
Zira bizler sevmek güvenmek için varız,bizim en önemli yaşam kaynağımız bir yudum sevgi.
Siz şu an çok yaralısınız ve hissetikleriniz çok doğal ama çok eminimki o yaralı yüreğin küllerinden yepyeni bir can filiz verecektir.
İllaki sevmek,illaki sevmek.
sevgimle.
sevmek güvenle baslar karsindakine güveneceksin onu sorgulamayacaksin gecmisi yada yasadiklariyla güven yoksa gecip karsisina seni seviyorum demeyeceksin ya seveceksin güveneceksin yada sevmeyeceksin güven yoksa bir iliskide yada evlilikte hayat cekilmez olur süphelerle yasanmaz bugün tesadüf bu ya bend e ayni konu süphe ve sevgi konusunda bir makale ekledim süphenin bas gösterdigi bir iliskide ask ölür sevgi kalmaz acabalarla hayati zindan edersin kendinede sevdiginde bir iliskide acaba olmamali insan sevdiginden asla süphe düymamali yazimda dedim SÜPHE ASKI ÖLDÜRÜR diye evet süphe basladigi anda ask ölür sevgi ölür yasanan yasanacak ne varsa degerini yitirir onun icin ben derim ki eger seviyorsa bir insan sevgilisinden esinden asla süphe duymamali,,,, tbkler,,,