- 624 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
yüreği yanık bir anne
yaşananan anlarım kısaca şöyle bütün iyi günler sevenlerimin olsun çünkü ben birkez daha yıkıdımbundan 12yıl önce ortanca oğlumu şehit vermiştim1997de busenede 07-10-2009dabüyük oğlumu da amansız bir hastalıktan yani pankreaskanserinden kaybettim yüreğim çooook yanıyor paylaşmak istedim bilmem benim acımıa ortak olurmusunuz herkese iyilikler dilerim müşerref söylemez yüreği yanık bir anne
YORUMLAR
benim acılarımı paylaştığınız için yorum yazan arkadaşlarıma ve yeğeim mürvete çok teşekkür ederim sağolun
canım yengecim sen ki eli değil o yaralı yüreği öpülesi bir annesin... senki hepimiz dağılırken bize güç verensin yüreğin yanacak evet belki mahşere dek ama sen ALLAH'ına tam teslim olmuş kullardansın ne mutlu iki şehit annesisin...
kardeşlerim cennette ve huzur içinde inşallah bizlerede şefaat ederler ...ALLAH bunu unutturacak acı vermesin...
seni çok seviyorum . ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN...
GÜZEL YÜREĞİNDEN ÖPÜYORUM...
Çok üzüldüm inanın. Allah sabırlar versin. Mekanları cennet olsun inşallah. Sabır ederseniz ki;başka çaremiz yok(isyan etmezseniz) sabrınızdan dolayı Allah'ın rızasını ve cennetini hak etmeniz çok kolay. Bu da (acılarınızın büyüklüğne rağmen) ahiret hayatınızı kurtarmanıza yol açacaktır, ne mutlu size.
Büyük sabırlar diliyorum size. Yaşanan şerlerde bile hayırlar olduğunu Cenab-ı Allah bildirmiş bize, en iyi bilen O' dur. Allah'a sığının ve sabır edin sevgili arkadaşım.
Dualarım sizinle olacaktır. Sevgi,saygı ve selamlarımı gönderiyorum size. Siz aynı zamanda eli öpülesi bir annesiniz.
sağolun benim sesimi duyduğunuzaçok sevindim ortak oldunuz acıma teşekkür ederim
sağolun benim sesimi duyduğunuzaçok sevindim ortak oldunuz acıma teşekkür ederim
ah kalemdaş ah bilmiyorum ki bu derin ve sadece insanın kendini yaşayabildiği yara ya nasıl merhem olunur.
evlat acısı kadar zor bir acı olamaz yaşamımızda.Allah düşmanıma dahi vermesin.
Ama size diyebileceğim güçlü olun lütfen ve allahın her şeyi daha iyi bildiğine sığının.
her ne olursa olsun yaşam devam ediyor nefes aldığımız sürece bizler 24 saat ağlasakta kaybettiklerimiz geri gelmeyecek.Bu acı bir gerçek.
sabırla allahın verdiği canı taşımak zorundasınız.
Allah yardımcınız olsun diyorum.
selam ile.