- 764 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
MUHALEFET ÜZERİNE...
Dünyada yasamın her alanında muhalefet vardır,olmalıdır da zira yasamın bir parcasıdır da muhalefet,bazılarımız muhalefeti dedikoducu olarak gormekteyiz;
oysa bu tanımlama cok yanlıstır...
Özellikle ülkelerini yöneten iktidarlar muhalefet ten pek hoslanmazlar,ancak sunu iyi bilmemelilerki kendileride iktidara muhalefet yaparak gelmislerdir,bir onceki yonetimin ulkeyi kotu yonettigini halka anlatarak iktidara sahip olmuslardır,kısacası nerden geldiklerini cabuk unutuyorlar,
Sonrada iktidara geldikten sonrada kendilerine yapılan muhalefet ten hic hoslanmazlar surekli onu susturmayı dusunurler,
Ozellikle su son bir kac yıldır ulkemizde AKP nin yaptıgı muhalefeti susturma eylemi butun siddeti ile devam etmekte,
İktidar kendilerini elestirenlere karsı cok tahammulsuzler,onları yıpratmak vede yok etmek pahasına elinden ne geliyor ise AB VE ABD nin de yardımı ile yoluna devam ediyor...
Önce basından basladılar,KANALTURK,KANALBİZ,ŞİMDİ DE ART VEDE ULUSAL KANAL..
bu gorsel medyayı yok ettiler nerede ise,bunlara reklam vereen is adamlarını adeta tehdit edercesine buralara reklam vermemeyi zorladılar basardılarda...
buraya dikkat lutfen bu arada BASKEN TV DE unutmayalım yani KANALB..
Ustelik sahiplerini de su anda ERGENEKON DAVASI NEDENİ İLE CEZA EVİNDELER..
TUNCAY OZKAN-MUSTAFA OZBEK-DOGU PERİNCEK-MEHEMET HABERAL-DOGU PERİNCEK..
SU anda yoluna ULUSAL KANAL devam ediyor....
Yazılı basında aynı sekilde CUMHURİYET-YENİCAG-SOZCU-BİR KAC DERGİ AYDINLIK GİBİ...
BUNLAR KALDDILAR
bunlarında bazı yazarları icerde MUSTAFA BALBAY GİBİ ERGUN POYRAZ GİBİ...
Daha sonrada rektorler,eski belediye baskanları ogretim uyeleri,vede halktan bazı vatandaslar siyasi parti temsilcileri,gibi....
Bunların hepsi bir takım dıs mihrakların isteklerini yerine getirme adına bir sekilde SUSTURMA eylemini bu sekilde gerceklestiriyorlar,elbette EKONOMİ yide unutturma da buna dahil....
ve AYDIN DOGAN MEDYASINA YAPILANLARDA ASİKAR vergi cezaları ile orayıda sindirme ve ele gecirme operasyonu hızlı bir sekilde devam etmekte....
İktidarın bu oyunu cok tehlikeli bir hal aldı,bir gun kendileride muhalefet olacaktır bu kacınılmazdır bakalım o zaman ne yapacaklar hep birlikte gorecegiz...
ne yaparsanız yapın muhalefetsiz hic bir sey olmaz.muhalefet denetleyendir gozetmendir bunları halk adına yapıyor,gorevi budur...
Butun iktidarlar siyasi partiler belediyeler dernekler,spor kulupleri her yerde muhalfet vardır olmalıdır vede olmaya devam edecektir....
Eger bir ulkede muhalefet susturulur ise bitirilr ise o ulke bitmis demektir...
O halde bir slogan vardı...neydi o..
"SUSMA SUSTUKCA SIRA SANA GELECEK"
Lutfen su anda hakkını arayanlara hep birlikte destek verelim bana ne ya demeyelim,"BANA DOKUNMAYAN YILAN BİN YASASIN DEMEYELİM..LUTFEN ,,
SİMDİ BİRBİRİMİZE SAHİP CIKMA ZAMANIDIR...