- 1197 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
hayatın içinden ve de akıcı bir yazıydı..
konuya diyecek yok zaten...
yüreğinize sağlık demek düşer bana yalnızca. takdirle...
beni burayla tanıştıran ve buranın müptelası eden sizin yazılarınızdır.uzun zamandır takip ediyorum sizi.her yazınız gibi bu da çok güzeldi...
sevgiler...
Sevgili Pelin, çok haklısın ama düzen bu ne yapabiliriz ki? Kabahat kadınların. Sen kilo almamaya dikakt edersin, makyajsız evde dolaşmazsın, en can alıcı elbiselerini giyersin, adam çapından asla rahatsız olmadığı göbeği, çizgili pijamaları, tuttuğu takımın terlikleri ve eline yapışan kumandasıyla arzı endam eder evde. Bir de dışarıya çıkmaya görsün, taranırda taranır...Sürer sürüştürür...Sen basit bir ruj sürsen dışarı çıkarken, kim için süsleniyorsun, gittiğin yerde ben olmayacağıma göre der. Be mübarek adam, bütün akşam senin için süslenir karın, göz ucuyla bakmazsın...Bu tip kocalar çok.Allahtan yeni nesil erkeklerde biraz daha kültür seviyesi yüksek de paçayı sıyırıyoruz....
Gülsem mi ağlasam mı bilemedim doğrusu...
Ne güzel sözler söylemiş aslında kahramanımızın annesi.
Sonuç olarak şunu söylemek istiyorum ki, erkekler dışarıdaki bayanlara gösterdikleri ilgi ve kibarlığın yarısını eşlerine gösterselerdi belki de her şey daha farklı olurdu. Haksız mıyım ama...
Güzel bir anlatım tarzınız var, kaleminize sağlık...
Sayfama ilkkez gelen arkadaşlara teşekkür ediyorum.Hoş gelmişler...Yadıkları güzel sözlere de teşekkür ediyorum. Ve eski arkadaşlarım, sizlerle beraber olmak çok güzel. Zamanım olsa da hep yazabilsem. Ama ara verince de soğuyor insan.Zor geliyor yazmak. Hepinize teşekkür ederim. Artık seneye görüşürüz:)
Hani bir söz vardır. "Ne insanlar gördüm üstünde abası yok, ne abalar gördüm içinde insan yok" diye.
Bu hikaye aynen bu dediğim sözü kanıtlar gibiydi. Eşek kabeye gitmeyle adam olsaydı, dünyada eşek diye bir yaratık olmazdı" galiba ne dersiniz sevgili Aynur hanım.
Çok güzel bir yazı. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize.
Hanımlar dikakt edin. "Bağdata pirince giderken, evdeki bulgurdan olmayın sakın"