Hoşçakal
Bir gün bir yer de karşılaşırız belki sözcükleri ile başlar genelde ayrılıklar.Sus pus olan dudaklar ,msjlara cevap yazmak istemeyen titrek eller , çaldığı zaman sesini bile duymak istemediğimiz telefonlar , aman buda geldi geçti edalarındaki davranışlara dönüşür. Rivayetlerde Hep derler ya sessızlık olduğunda bir yerde kız cocugu doğar diye O aslında bir sevgı daha tükendi olmalıymışta iyi niyetli insanımız kendine göre değiştirmiş işte.
Ne büyük saygısızlıktır aslında cevap verilmeyen ayrılıklar . İki gün önce çarpan yüreklerimiz aramak ve görüşmek için bahane arayan beyinlerimiz, elini tutmadan uyuyamayan, göğsüne yaslanmadan rahat etmeyen beden değildir artık karşımızdaki .Gözlerinin içine bakınca mutlu olmayan gözler , ellerini tuttuğu zaman kardeş eli tuttuğunu hisseden elleri vardır karşı tarafın.
O, “Bitti de kurtuldum. Ohh be “derken sen saymaya başlarsın bir bir içindekileri.
-İlk tanışmamız ne kadarda heyecanlıydı dımı? Yolları karıştırmış panik olmuştun. Ne kadar sevimli gözüküyodun da haberin bile yoktu . Sana bunu söylemeye zamanım bile olmamıştı.
-Seni ilk gördüğümde bu çocuk benimle hayatta ilgilenmez. Ben bir sohpet edim ,kahvemi içim kalkım demiştim içimden. Keşkede öyle yapsaymışım.
” Keşke”kelimesini kullanmayı hiç sevemedim , pekte kulanmadım ama çok yakıştı senle yaşadıklarıma
-İlk tavlada yenişim seni, ilk cadde bostan maceramız. Çok gülmüştüm o akşam. Sende benım gibiydin. Eylenmeyi, gülmeyi, gülünce etrafına işin saçmayı seviyordun. Kırışık gömleğinle bile:)
-İlk defa senin evinde kalıyorum. Ne yapıcağımı bilmiyorum çünkü seni daha tanımıyorum bile. Ben senin yatağında maya ile ,sen ise salonda tek başına kıyafetlerinle yatıyordun. Hafızanda bana ayırıcak yerin pek olmadı, bunları hatırlamayabilirsin bile ama ben an ve an yaşıyorum suan.
-Sana ılk sarılışım ;
-Napıyorum ben.
-Bu gerçek değil heralde,
Yargılarımdan sıyrılmadan sarılmıştım sana. Aslında oyüzden bu yaşadıklarım bana çok bile gelmiş olması lazım.
-Senin evinde senin ve köpeğinin filmini izlemiştik –filmin adını hala hatırlamıyorum- kı benım senın yaptığım özdeşleştirmeden haberım bıle yoktu .
-İlk arkadaşlarınla tanışmam. Çok gergindin o gün. Ne kadarda yaptığım esprilerimi beyenmesende benim için eylenceli bir geceydi.
Bir daha seni seven dostlarını terketme olur mu? Hangi kız ya da hangi bahane için olursa olsun. Onlar hep yanında olacaklar. Ben, o, bu gelip geçeriz bir rüzgar gibi -.ki geldi geçti-
-Beraber balık yediğimiz, sabaha kadar ibo, cengiz parçlarını dinlediğimiz o akşam. Sen ne kadar gerçek sen, ben ne kadar gerçek bendim. Kimsenin yanında bu kadar ben olmamıştım .Sevmem insanların yanında şarkı söylemeyi. Sana farklıydın dem,yorum diyemem de . Sanırım senin yanında farklı olan benmışım kendimi öyle hissetmişim.
-Son gecemiz. Anlatmak ıstemiyorum. İçimde kalıcak o akşama dair hissettiklerim. Sadece yalan değildi yaşadıklarım - bunu sana değil kendime söylyorum aslında-.
Sabah evinden çıkarken son kez çıktığımı bile bile çıktım ve ayrılmak ıstediğinde bunu bana söyleyemiyecegini sadece hissettireceğini bile bile gittim. Arabada seni oyüzden son kez öpmek istedim. Sen ne kadar da çok içten davranmasanda. Bir güle güle busesiydi aslında. Güle güle..
En çok kırıldığım şey ne biliyormusun? Cevap verilmeyen son msj. O akşam eski sevgiline beraber yanıt yazdık. Ben saygısızlık oldugunu söylediğim için bir yanıt yazdın. Belki ısteyerek, belki ıstemiyerek . En azından bunu bende hak etmiştım. Ama canın sagolsun.
Artık başkalarını mutlu etmek için yaşamayı bırak ey eski Sevgili. Benim yaptığımı sende yapma. Çünkü ben bıraktım bugün itibariyle . Senin kendini özleştirdiğin filmdeki gibi olucam ama benim yanımda dostlarım var köpek yerine. Sen olmadığın zamanlardaki gibi onlarla paylaşıcam mutluluklarımı, onlardan yardım isticem onlara derdimi anlatıcam, onlarla sabah kahvaltılarımı yapıcam
Ne bir sitem ediyorum sana ne intihar ne de destanlarca mektup yazıyorum . Yok artık alıcagım bir cevabım senden. Ben hayattan alıcaüım yanıtı aldım. Mutluluun kısa değil daim olsun. Bir köpek ve bir yalnız erkek olma hiç bır zaman . Bir köpek, bir sen ve seni anlayan ıstediğin kadın olsun yanında.Bir de ilerde çocuk tasması alabilecegin güzel bir kız çocugun olsun:)
Hoşcakal.
YORUMLAR
aşklar böyle aniden girdapta kaybettirir insanı..sürükler bilirsin ,sonunda üzülecek olan sensindir..ama yinede hiç kopmayacak gibi sıkı sıkıya sarılırsın ...sana hissettirmediklerini hissettirdiğini düşünürsün yalan da olsa...güzeldi severek okudum ..yüreğine sağlık::=)...kimse için üzülmeye değmez hele birde seni anlamayan bir erkekse ..boşver gitsin o üzülsün..:=)))))saygım daim..
Kurgu ve anlatım çok güzel..Fakat, yazım kuralları hiç de ciddiye alınmamış nedense...Yine de zevkle , duygulu bir şekilde okunabiliyor yazı. Kalem sağlam, yürek güzel..Demek ki istense daha güzel yazılar çıkabilir...
Fikret TEZAL tarafından 10/15/2009 7:37:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
SEVGİLİ GÜLŞAHCIĞIM,
bile bile bazı şeyleri yaşamışsın .biteceğinide bile bile öpmüşsün ,sabaha kadar arkadaşınla güzel anların olmuş.ama son parağraftaki düşüncelerine saygım tabikiside sonsuz ama.bu aşkı yaşıyan sensin,seninde sonuna kadar iyisiyle kötüsüyle yaşananlara sayğılı olman gerekli diye düşünüyorum.çünkü seninde dediğin gibi diğer eski sevgili kadar değerin bile olmaz.öfkeyle kalkan zararla oturur bu tip olaylarda zamana bırak sakin olmaya çalış..benden sana naçizane abla tavsiyesi.yüreğinden sevgin eksik olmasın.sevgilerimle.