- 7676 Okunma
- 44 Yorum
- 0 Beğeni
deneme 222
2222.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
... tam bir trajedi, hüzün ve komedi iç içe !... yazık !... genele bağlamadan değerlendirilmeli... maalesef, bu kültürün en büyük eksiği ; algı !... kontrol altında, suyu akışına bırakmak gerek !... ya da hayata yeniden yön vermek !...
... güzel yürekler incinmesin isterim... temiz güvenli ve hassas duygular, karşılığını bulsun isterim... ama bir kadının duygularının refüze edilmesini, asla istemem !...
... kadın ana, ana kutsaldır !... bir erkek buradan yola çıkar ve bu duyguları yüreğinde taşırsa, kadına yara vereceğini sanmam !... yeterki kadın, erkeğini evine ocağına en önemlisi ; kendine bağlamayı bilsin !...
... paylaştığınız konu, maalesef, bu ülkeye ait çoğu evli çiftlerin yaşadığı bir durum... içler acısı ama, maalesef doğru... bu yüzdendir ki ; bir yıl önce evlenen çiftlerin, geçtiğimiz ekim ayındaki boşanma davası dosyası %85 imiş !...
... bu güzel dünyayı Tanrı, bizim için yarattı... ademi çamurdan, havvayı altın kaburgadan... egolar olmadan yaşansaydı, buralara gelinmezdi !...
... saygılar sunarım şairem ;
Çok hoş bir yazıydı.
Hem sanat hem öğreti vardı içinde.
Kendi yazdığım bir yazıyı okur gibi oldum.
Ben de lafı fazla dolandırmadan, tehlikeli, sarp bakmadan hedefe odaklanırım. O yüzden üç yazım kaldırıldı siteden.
Cesur kalemi kutlarım.
İçeriğe gelince: Konuya hakimsiniz. Pek çok şey doğru ama her erkek aynı tepkiyi de vermez. Mesela ben çok olumlu karşılardım. Erkeklerin çoğu kadınlarında bulamadığını hayat kadınlarında arar. Yalandan da olsa güleryüz, saygı ve uçuk fantaziler.
Fakat erkekler asla hayat kadınlarını eşlerinden fazla sevmez. O kadınlardan sadece faydalanır. O kadınlar da zevk almadan o erkeklere cinsel sömürü aleti olur. Sadece erkekleri suçlamak da kolaycılık olur. Gürgenin çivisi kendinden olur der atalarımız. Erkek çocukları eğiten de anne ve öğretmenlerdir. Yani kadınlardır. Yani küçük yaşta verilecek sağlam bir din ve ahlak bilgisi dersi ve eğitimi; erkek ve kızlarımızı daha seviyeli ve bilinçli yapacaktır.
Tekrar kutlarım sizi.
Vakit buldukça diğer yazılarınızı da okumaya çalışacağım.
Selamlar.
BİRTANEM OKURKEN İNAN KANIM DONDU.KADINCAĞIZ NELER HAYAL ETMİŞ EŞİ İSE NASIL BASİTCE BİR TEPKİ VERMİŞ.BİZ KADINLAR EŞLERİMİZİ MUTLU ETMEK İÇİN HER TÜRLÜ FEDAKARLIĞI YAPIYORUZ AMA BAZI ERKEKLER MALESEF ANLAMIYOR VE TAKDİR ETMİYORLAR.SANA GÖNÜL BAHÇEMDEN BİR KUCAK DOLUSU KIRMIZI GÜLLERİ SEVGİMİDE İLAVE EDEREK GÖNDERİYORUM CANIM.YÜREĞİNE VE KALEMİNE SAĞLIK.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.SENİ ÇOK SEVİYORUM.GÜLHAN KESKİN.
Resmi büyük görmek için tıklayın EROTİK GECELİK
Aslında o gün niyeti güzel yazlık bir gecelik almaktı ve onun için girmişti butiğe raflarda göz gezdirirken bir den bir çamaşıra takıldı kaldı.
Siyah saten kumaştan, kenarları beyaz farbalarla süslenmiş hizmetçi kıyafetinin erotikleştirilmiş bir tarzı idi bu gecelik.
Çok hoşuna gitti bunu almalı ve eşine güzel bir fantezi yaşatmalıydı.
Öyle de yaptı aldığı erotik çamaşırla evinin yolunu tuttu,içinde acayip bir heyecan vardı.
Akşam olması için acele ediyor eşine bu sürprizini bir an evvel sunmak istiyordu.
Önce mutfağa girdi eşinin sevdiği yemeklerden oluşan güzel bir menü hazırladı,salondaki masayı açtı,sekiz mumlu gümüş şamdanıda ortasına koydu,mutfak ve yemek masası arasında öyle heyecanla gidip geliyordu ki gören onu görücüye çıkacak bir kızın heyecanı var zannederdi.Masaya üzerinde rakı şişesi amblemi bulunan bardaklarını da ekleyip uzaktan masasını seyretti çok beğendi.’mumları tam yemek zamanı yakmalıyım’ dedi ve doğruca banyoya, gitti duşunu aldı, giyindi,makyajını yaptı eşini bekledi.
Malum serbest meslek olduğu için her zaman ki gibi gecikmeli olarak geldi eşi, güzel sofrayı görünce çok sevindi müzük setinde güzel melodiler eşiliğinde yemeklerini yediler,rakılarını yudumladılar.
Gecenin ileri sayılabilecek bir saatiydi artık.Kadın içki bardağından bir yudum daha aldı kalkıp müzük setine slow bir parça koydu ve ‘ben gelene kadar bu parça devam etsin ben hemen geliyorum aşkım’dedi ışığı kapatıp çıktı.
Mum ışığı ve slow bir parçanın odaya hoş bir ambians verdiği aşikardı.
Hızlı,hızlı yatak odasına geçip sabah aldığı erotik geceliği giydi,parfümünü ve makyajını yeniledi özel günlerde giydiği yüksek topuklu siyah ayakkabılarını da giydikten sonra salona geldi hoş bir şımarıklıkla ‘ta ta.ta tammmmmmmmm’gibi işveli bir sesle eşinin karşısında durdu.
Adam tuhaf bir donmuşluk yaşıyordu bir an öylece sessiz kaldı sonra kaşlarını çattı ‘neden böyle bir şeye gerek duydun’ sabahtan beri bu erotik çamaşırı eşi gördüğü zaman üzerine binbir hayal kuran kadında donmuştu adeta bu soğuk sözle,yinede kendini bozmadı
‘sana sürpriz yapmak istedim hayatım’ dedi.Yanıt daha da şoktu.’Bana sürprizi o….luğa özenerek mi yapıyorsun?’
‘sen neler söylüyorsun aşkım söylediğin sözün farkında mısın’
‘evet farkındayım git değiştir şu üzerindeki o….kıyafetini’
Yerin dibi var mıydı acaba varsa girmek istiyor,yok olmak istiyordu dünyadan ve bu anın yaşanmamış bir karabasan olmasını istiyordu.
Sessizce yatak odasına gitti üzerini değiştirdi hem utanç hem korku dolu bir yürekle eşinin yanına gidip içkisine devam etti.
Demek ki eşi böyle şeyleri sevmiyordu ve karısını böyle yalın haliyle seviyordu.
Öyle düşündü o an,öyle düşünmek istedi daha doğrusu.
Ama aradan çok zaman geçmedi eşi olmadık sansanyonlara karışmaya başladı.
Bir sürü duyumlar alıyordu ve zaten eşi geceleri pek eve gelmez olmuştu.
Her gün ayrı bir eğlence yerinde ve yanında fahişelerle görülüyordu.
Hekaret olarak değil bu sözcük gerçekten mesleği fahişelik olan kadınlarla birlikte gece boyu yiyor,içiyor ve eğleniyordu biricik eşi,canı gibi sevdiği adam.
Hani kadın dışarıda hanımefendi,mutfağında hizmetçi,yatağında o…. olmalıydı!
Bunların hepsini yapıyordu genç kadın ama eşi yoktu artık evde.
Demek ki erkekler o..luğun fantezilerini gerçek o….larla yaşamayı seviyordu.Eşini öyle görmek istemiyordu ama gerçek o….ilede yaşamak istiyordu.
Yıllar sonra eşinin evinden sonsuza dek ayrılmak için valizini hazırken çekmecelerden birinde o geceden sonra hiç kullanmadığı erotik gecelik ilişti gözüne garip garip baktı sonra tekrar çekmeceye bıraktı.
Gardrobundan eşyalarını aldığında geriye sadece o erotik gecelik kalmıştı kadına ait…
ABLACIĞIM TEBRİK EDERİM ÇOK GÜZEL SÜRÜKLEYİCİ BR YAZI OKUDUM .DERS ALINMASI GEREKEN YAZI AMA BİZ BAYANLARA DEĞİL EŞLERİNİN KIYMETİNİ BİLMEYEN BEYLERE DERS VERİCİ TABİKİ BU DERSİ ÇIKARABİLECEK BEYLERE SAYGILARIMLA
tabiki bu konu üzerinde bende bir kaç cümle kuraıbilirı .Ama kusura bakmayın kanım dondu şok yaşadım denebilir. sevgiden anlamayn ilgiden anlamayan kültür seviyeleri farklı olan kişiler arasında çokca yaşanır
helekı gözü dışarada olan bireyler gördükleri manzara karşısında evinde hep tedirginlık yaşarlar. sanırlarkı eşleri sevgi adına yaptıkları fedakarlık hazırladıkları ortamlar dişardakılerle aynı olması eşininde bir gün aynı kaderle baş başa olacağını düşünür
ben o bayan eşi kutluyorum .eşine değer sevgisine kıymet vermiştir
bunu anlamayan bey efendi utansın
emeği geçen kıymetlı dost kalemin daim olsun
hayatın içinde bir konu işlemişsını saygılarımla
Hep böyledir şaire!
meclisten dışarı'sözüm.Erkeklerde çok rastlanan bir olay bu ,bunun yanı sıra 'tokalaşırken bile elinizi zor tutup tokalaşanları var.benim bir bayan arkadaşımın eşi,olduça çapkındı ;arKADAŞIM AŞIKTI 'eşine çok seviyordu ve flortleri 3 yıl sürmüş ve evlenmişlerdi.Doğumlar arkadaşımı değiştirmişti'çok kilo almıştı;
eşi çapkın ruhlu ya ,iyice zıvanadan çıkmıştı..Arkdaşım bir sabah erkenden beni aradı' Oya müsaitsen hemen gelirmisin,tabiki dedim sormadım bile..Ne olduğunu tahmin etmiştim.Eşi kapıyı açtı ,haber verdi dimi ? Evet dedim arkadaşım ağlamış gözlerle Oya ben artık ayrılmalıyım dedi.
aaa durun hepimiz evliiz ,sular bulanmadan durulmaz bizde çok şeyler atlatık ,noluyo ya yap boz mu evlilik ..Eşi anlattı arkadaşım anlattı,ikisini de dinledim 2 si de haklı..Neyse yatıştırdım belkide yuvalarını kutardım .Eşi olay yatıştıktan sonra bizi baş başa bırakırken ,şöyle dedi Oya hanım su akar göz bakar ..! Arkadaşımın kilolarını attırdım ,saç modelini de değiştirdi eski haline kavuştu ikn ci kızları oldu ve çok mutlular...Evlilik çok kutsal ve çok zor bir müessese...
Saygımla ...
Oya gedik tarafından 10/27/2009 7:12:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Oya gedik tarafından 10/27/2009 7:15:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hani kadın dışarıda hanımefendi,mutfağında hizmetçi,yatağında o…. olmalıydı!
Bunların hepsini yapıyordu genç kadın ama eşi yoktu artık evde.
======================
Dünya çok garip...
Bazen insanlar ne istediklerini bilemiyorlar.
Bazı kavramlar o..... gibi sevmem bu kavramları..insan insandır.
adam zaten iflah olmaz bir çapkın...kadın bunu bile bile göz yummuş ama sevmiş yazık ki.her şeye rağmen canlı tutmaya çalışmış evliliğini yinede.,
yazının sonunda nihayet terketti sefil adamı.iyi oldu.kadının yaptığı süprize adamın böylesi tepki vermesi....
ne yani bir bez parçası kadını o.....mu yapıyor.erotik bir gecelik giymek o... olmaya özentiyse vay halimize..bu nasıl bir zihniyettir.namus giyilen basit bir geceliklemi tartılıyor.
ya aslında bu adam bulmuşda bunamış...yatıp kalksın dua etsin içi geçmemiş bir eşi var ve üstelik heyecanlı...
ama geç kaldı bay akıllı sonunda kaybetti..Allah böyle bir zihniyete sahip erkekleri nasıl biliyorsa öyle yapsın diyorum....
canımm ablacım harika bir yazıydı aydınlatıcı ve düşündüren...her ne kadar hikayedeki adama sinir olduysamda yinede okumaktan çok keyif aldığım bir yazıydı...
kutlarım o güzel yüreğini...
her daim sevgimle,,
Var olmak mı Var olamamakmı..?
Yansımak mı Yansıyamamakmı..?
Lanse etmekmi Lanse edememek mi..?
İfade etmek mi İfade edememek mi..?
Anlamak mı Anlıyamamak mı..?
Anlaşılmak mı Anlaşılamamak mı ..? Tüm mesele bu işte..Nerde o duyarlı eşler evlilikte Nerde medeniyet denen görüş hoş görü nerde Hayat içinde...? Bir tarafta eşini seven onunla olma arzusu geniş kalp güzelligi açık saf bir yürekli ev hanımı...Diger tarafta kendini eş sanan yobaz anlayışı gıt bir erkek bozuntusu taki eşine o...ifadesi ediyorsun diye bilecek kadar ayı ayıya hakaret gerçi Ayılarda onurlu diyenim ben buda yüreğimin hayvanlara olan sevgi açılımı işte Yürekten ALKIŞ TUTUYORUM YÜREK AÇILIMINA VE YAZAN YANSITAN YÜREĞE...Nerde o duyarlı saf hanımlar ama velakim gel gelelim çok böyle duyarsız onursuz beyler kendini koca sanan malukatlar..Anlayana sözüm yani...
Arkadaşım aslında kadın dört dörtlük bir kadın,yaptığı çok normal.Eşini daha mutlu etmek için bir güzellik yapmış ama zaten bunları dışarda yaşayan çapkın eş kötü davranarak ,kırarak olayı üzücü bir hale getirmiş.Bence birbirini seven eşler için böyle değişiklikler heyecan verir evliliği güçlendirir ama bu adamcağız normal olmadığı için kadını üzmüş.Böyle bir erkekle yaşanmaz zaten,ayrılıp iyi yapmış kadın.Kadınlar ezilmeye değil baş üstünde taşınmaya layıktır,anadır,herşeydir.Kutlarım selam ve sevgiler.
Bence,erkek kokmayan çiçekleri koklamnın peşinde...Yanındaki güzelliğin farkında olamayacak kadar duyu organları tıkalı...
Sanırım o erkeğin mayasında bir bozukluk var.Bunu bütün erkeklere indirgememek gerek.
Tek gülüyle bir ömür tüketen şahsiyetli erkekler de olduğunu unutmamak lazım.:)))))
Harika bir tema yakalamışsınız.
Saygılarım ve sevgilerimle...selamlar...
Bence kadın, cinsiyeti erkek olan bitkiler, hayvanlar ve görünmez mikroplar için bile hiç bir şey yapmamalı. Hak ettiklerini sanmıyorum.Ya da hak edenler çok az...Onlar da bir süre sonra bozuluyor zaten....
Tebrik ediyorum. Çok sık yaşanan karı koca diyaloglarından birini güzel anlattınız.
Yürekten,kopup gelen bir toplum yarası. Yaşanmış olduğuna inanıyorum. Bu eğitimsiz eşin gösterdiği tavrı ve sarfettiği sözcükleri, çevremizde ,bizlere hitap eden beylerden duymayız, görmeyiz dilerim. Evlilikte, renk önemli değil mi Polyanna ? Ne güzel de anlatmışsınız, güçlü kaleminizle. Bayan eşin yaptığı sürprizler, bazen böyle gösterilir, bazen şarkı mırıldanılır, şarap yudumlanır, hazırlanan zevkli bir masada. Bazen , yazdığı bir şiir armağandır eşe...Evde çocuklar varsa, onları yakınlarına gönderip, başbaşa kalma isteği ve ortamı hazırlamak....Örnekler çoğalır, kadının yapısına ve yaşam rengine göre. Hassas bir konuydu. Ben olsaydım o ezilen kadın yerine, önce ,valizime yerleştireceğim, o erotik gecelik olurdu.......Başım dimdik, onurla...sevgiler, saygılar.
her zaman ki hep ben erkek egomanyası o isteklerini her şekilde her istediği yerde karşılar,ama evde olan da istediği aradığı şeyler olmayacak,evde ki oturaklı olacak herşeyi bilmeyecek,özenmeyecek onu verdiği kadarı ile yetinecek ve gözü açılmayacak ..sanırlar ki eşleri böyle şeyleri görür özenir ve yapmaya kalkarlarsa eşlerinin gözü açılır..onlar oldukları gibi kalsınlar,kendileri nasılsa isteklerini farklı adreslerde karşılarlar...flört ve sevgili döneminde de aynı değil midir isterler gezsinler dolaşsınlar,istedikleri yere gitsinler,sevgilim dediği kızlar her istediklerini yapsınlar,ama evlenmeye gelince dolaşmamış,gezememiş,sevgilisi olmamış kız olsun..bu nasıl zihniyet anlaşılır değil ...!zaten kız sevip inanmıştır da isteklerini yapmıştır çok büyük bir olasılıkla sevgiye dayamıştır kendisini sonrası el değmemiş başka biri eeee ona elini değdiren sensin umut veren seviyorum diyen...ne yazık ki eğitimsizlik ve hep derim ki bu erkek evlatlarını yetiştiren yine biz anneleriz....güzel konu güzel anlatımdı sevgili şairem yüreğinize sağlık..sevgilerimle
erkek fantaziyi eşinde değil o..da arıyor demekki haram daha tatlı geliyor, daha çekici geliyor..halbuki kadının yağtığı süpriz çok güzeldi hani hiç yapmasaydı yine kocası o...lara giderdi, çünkü o zaman diyecekti ki sende kadınmısın bak elin karıları neler yapıyor..sonuçda yine erkeğin gözü dışarıda olacaktı bahanelerle...
günümüzde çok sık rastlanılan bir olay..erkekler; biz erkeğiz yaparız ama kadınlar yapamaz diye de bir güzel övünürler..hep diyorum madem öyle o zaman erkek erkeğe yapsınlar...diyesim geliyorda diyemiyorum....
öyküde kadın kadınlığını tam manasıyle yapmasına rağmen yinede eşinden yuvasından oluyor..olsun temiz ve iffetli bir kadınya en önemlisi bu..
çok lazım olan bir konuydu..sevgiler pollyannna..
Gerçekten ders alınacak bir hikaye aslında hikayede değil hayatta olan şeyler bunlar.Kendi eşine o gözle göremiyor niye sözde o onun namusu nasıl olurda geceleri gezip tozduğu kadınlarla aynı kefeye koyabilir onu.Dedim ya o onun nikahlı eşi ama yine de diğerlerine gitmekten de geri kalmıyor.Hepsi böyle olmasa da çok fazla böyle erkeklerden.
Güzel yazı canım benim kalemine sağlık..
evlikik karşılıklı her anlamda ileşim sanırım
bu eksiklık bitiriyor evlilikleri sevgiyi ne bitiririr tartışılır
duyguysa evlikik olması gereken bu
iki kişi ne yaşasa mutludur kimsenin tavrı şekli davranışı rahatsız etmez
sevgi her şekilde begeni her duruşu özel hissettirmezmi sevgiliye
eksik duygu belki
devamı zorunluluk gibi görülen evlikikler bence
bilmem ne dersiniz
çok güzel bir yazıydı
selam sevgilerimle
Evet, erkeklerin, ''çantada keklik ,, hiç uçmaz dedikleri bu olmalı.
Hemen hemen bütün erkeklerin, gözleri çöplüktedir.
Efendi görünürler amma; asla, sıfatlarına layık değillerdir!
Hayatın gerçekleriyle birebir örtüşen insan manzaralarından sadece biriydi.
Çok düzgün ifadelerle kaleme almışsınız. Tebrik ediyorum .. Takdirlerimi bırakıyorum efendim, sevgimle...
klasik.....bir erkek tavrı.....yalnız ben belirlerim....zayıfın karşısında...ego tatmini...onu dışarı çeken fantazileri..içerde görmek istemeyen çağ dışı bir yaklaşım...ben yaparım o yapamaz iç güdüsü...yaşadığımız cografyanın önüne geçilemeyen iklimi...sitede yürekli yazar ve şairlerden ender olanı...polyanna yazarsa güzel yazar.. doğru yazar... korkusuz yazar..ders verir nitelikte anlamlı yazar...tebrikler kardeşim... yola devam...saygılarımla...
tacettin yıldırım tarafından 10/15/2009 8:48:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
işte klasik türk erkeği (bende erkeğim ama)ileriye bakarken önündeki güzelim çiçekleri ezen cinsinden bırak kadın seni mutlu etmek için süpriz hazırlamış beğenmesende hevesini kırma bazıları arar bulamaz beyefendi bulmuş bunduruyor yapacak bişey yok hatice hanım harika bir yazı kutlarım umarım o erkeklere sözüm birazda ayağınızın dibindeki çiçekleri koklamaya çalışın mutluluğu uzaklarda aramayın
Can Polyannamm, yine 12 den vurmuşsun....
Ya ne demeli nasıl söylemeli bilmiyorum ki....
çok sinirlendim ben bu adama... adam bile diyemiyorum çünkü adamlık bu değil... kadın gerekeni yapmış evliliği adına...ama bu zat-ı muhterem eşine yakıştıramadığı bu durumu en alasından kendine yakıştırmış...demek ki layığı buymuş....
Kutladım canımcım seni çok çokk ve puanım 10 üzerinden 100.....
can tek kelimeyle mükemmel bir konu mükemmel bir yazı daha.. Yüreklerimizi geçmişe götüren içimizi sızlatan ve de sinirlendiren...
Yeni evli beylerin okuyup ders alması ve mutluluklarına kara ve hiç geçmeyecek bir göllge düşürmemeleri dileğiyle...
Harikaydı sevgiler puanım 10 oldu yüreğim 100 daha koydu
Bir erkek olarak ne diyeceğimi bilemiyorum...Bazen böyle değişiklik olmalı diyorum....
Ata erkil aile olduğumuzdan veye yetişmwe tarzıımızdan olsa gerek...kadında cinselliği biz belirleriz...önemli olan bizim isteklerimiz....ama durum öyle değil....
Evet dost bu bir eğitim sorunu...bundada gerlerdeyiz...daha çok yol almalıyız....
Bu güze ders verici yazınızdan dolayı kutluyorum...
Saygılar..........
Ne desem ki şimdi ben, üzüldüm ama neye üzüldüğüme karar veremedim. Kadına mı üzüldüm acaba yaşadıkları için yoksa adamın kişiliksizliğine mi acıdım...
Aslında çok şey söylerim adamın davranışı için ama erkeklerle neden bu kadar çok uğraşıyorsun diyorlar sonra bana... En iyisi ben susayım, yazı zaten yeterince açıklamış her şeyi...
Güzeldi, ince ayrıntılar vardı yazıda,kaleminize sağlık...
O kadar çok görüyor ki adam ne yapsın eşinin üstünde çok güzel durduğunu görünce hep evde kalırım da bir daha dışarı gidemem diye korkmuştur.
Bunları istemem diyenden korkmak gerek galiba ne dersiniz sevgili şaiirm.
Çok güzel ve ders alınması gereken bir yazı idi. Sevgiler yüreğinize