YAĞMURLARDA HEP SEN DÜŞÜYORSUN YÜREĞİME...
dün geceden bu yana antalya’da yağmur yağıyor. bu yağmurlarda sevdiğim gelir aklıma.
Söz vermiiştik birbirimize her yağmurda buluşacaktık.sorardıM sizin orada havalar ne alemde yağıyormu.
hımmmm
’’anlaşıldı sen buraya gelmek istiyorsun derdi’’
Bense bişey demez gözlerinin içine bakardım.
hadi... bakma öyle! anahtarın nerde olduğunu biliyorsun?bekliyorum gelll
yanına gidince bazen kapıda karşılardı,kucağına alır merdivenlerden öyle çıkardık.ben sanki rahatmı dururdum.yolda avucuma biriktirdiğim rahmeti başımızın üstünden sepelerdim...
eve girince hemen saçlarımı kuruturduk.
pencereleri açar ,camın önünde dakikalarca birbirimize sıkıca sarılmış yürek atışlarımız eşliğinde yağmuru sokak ışıklarının eşlğinde izlerdik.arada saçlarımı oksar anlımdan öperdi.Rahmetin o eşsiz nağmeleri eşliğinde koyulurduk dans etmeye.bense dua ederdim içimden.ALLAHIM bu yağmur hiç dinmesin bu büyü hiç bozulmasın derdim. Rabbim duamı kabul ederdi.yağmur dinmezdi ,sabaha kadar dans ederdik.ama ben artık yorulur,kedi gibi yatağın bir kenarına sessizce kıvrılırdım.oda sessizce yanıma yatar beni izlerdi.ben artık uyku moduna geçmeye başladığım anlarda onun sıcacık koynuna sokulurdum.sabahın ilk ışıklarıyla kalkar günün ilk öpücüğünü kondurur.perdesini açar ,odadan usulca ayrılırdım.ses çıkarmamak için parmak uçlarımda yürürken bir dahaki yağmurun yağacağı günün heyecanıyla artık yola koyulurdum.
YORUMLAR
Aşk tıpkı bir yağmur gibi değil midir...? Birkez başladımı yağmaya.... Önce tatlı bir yazyağmuru gibi okşarcasına ruhumuzun tenini çisil çisil ,sonra birden bastıverir hani derler ya "iliklerime kadar ıslandım "diye... Ve biz hep sırılsıklam... Aşk ve yağmurun tek farkı,yağan yağmurlar dindikten sonra elbet ardından açan bir güneş vardır ama Aşk Yağmuru birkez dindimi bir daha güneş açmaz ...
Sevgili İnci, yüreğine yağan Aşk Yağmur'un hiç dinmesin...
Sevgiyle kal....
Ah inci aşk ne kadar derinse, ne kadar çok şey yaşamışsan sevgilinle o kadar eksik kalıyorsun... O kadar dibe batıyor o kadar boşluğa mahkum oluyorsun... Sonu yok bu hüznün dostum... Acıyor sadece... Güzel bir çalışma olmuş yine, sade ve içten... Ama unut artık kader ortağım, görünmeyen yüzler unutulabiliyor inan... Esenlikle kal...
Aklıma çocukluğumu getirdiniz inci yağmur yağarken altında dönerdim dans ederdim adeta ..
.Annem bağırırdı kızım gel bak hasta olacaksın yine...
Babam basardı kahkahayı dokunma hoşuna gidiyor rahmet altında kalmak..
Bazan hastada olurdum annem sitemde etse bakardı..
Hayallerim biranda geldi süzüldü gülümsedim çocukluğuma ..
Güzeldi yazınız tebrikler..Selam ve dua ile..
Sinop'ta da yağmur yağıyor sevgili şairim ve o yağan yağmur beni de sizi götürdüğü gibi nerelere götürüyor bir bilseniz. Ama gittiğim yerde hep yalnız kalacağım onu biliyorum ve onun için yalnız camdan yağmuru izlemekle yetiniyorum.
Çok güzel ve içten yazılmış bir yazı idi. Teşekkür ederim paylaşımınız için. Sevgiler yüreğinize