Nar ve Babam
Yaşadığım sürece içimi acıtan küçük bir çocuğun hıçkırığı gibi..
Saat 20:00 olunca evimin balkonunda her akşam babamı beklerdim akşam elinde neler getirecek diye ama babacığım gene eli boş sokağın başında belirirdi.
Babacığımdan hep çok isteyipte bir türlü alamadığı gördükçe ağlasammı gülsemmi dediğim NAR ben içlenirdim babam bana neden nar almıyor diye bilemezdimki narın kilosu astarından pahalı....
Ve benim babacığım bana hiçbirzaman istediğim o NARI getirmeyecekti.
Genç bir yaşta hayata gözlerini kapamıştı artık ne NAR nede BABACIĞIM yoktu......
Şimdi bakıyorumda bizim içimize yara olan olan hüzünler şimdiki nesilin doyumsuzluğunun yanında sıfır kalıyor...
Çok istiyoruz hep ben ben ben aç gözümüz doymuyor doymazda Atalarımız boşa dememiş İNSANIN GÖZÜNÜ ANCAK TOPRAK DOYURUR DİYE..
Dün mutfağa girdiğimde bir meyvelik dolusu NAR vardı ama artık neye değer ki benim canımın bir parcası yoktu:(
Satı Elif Kalaycıoğlu sevgiler..
YORUMLAR
Yazınız duygulandırdı beni. Ben de babamın hiç bir zaman elinde bir şeyler ile eve geldiğini bilmem. Görmedim. Zaten istemezdik de. Dört kardeş ve bir memur maaşı ile bize zor bakardı zaten.
Şimdi benim 10 yşında bir kızım var ve her akşam babasına telefon açıp " babacığım paran var mı?" diye sorar ilk önce " Babasının verdiği cevaba göre " Babacığım o zaman bana antep fıstığı alır mısın gelirken" der ve babası eve girene kadar balkondan içeri girmez.
Başak da bir şey istemez. Bu günki çocuklar gibni arsız istekleri bitmeyen bir çocuk değil kızım. Onun da tutkusu Antep fıstığı.
Canım yandı bir anda yazınızı okuduğumda ve bende kendime ait olan bu küçük olayı paylaşıverdim siiznle.
Babanızın mekanı cennet olsun. Size de sabır diliyorum. Sevgiler yüreğinize
Babam kelimesini görünce dayanamadım baktım yazıya. Keşke bakmasaydım. Zaten sürekli kanayan yaramı siz daha çok kanattınız.
Babam bana her akşam şemsiye çikolata getirirdi ve ben şemsiye çikolatayı babam için sevdim. Ondan sonra hiç yemedim; yiyemedim...
Ve dediğiniz gibi; şimdi her şey bol ama o eski tadı var mı? Yok.
Ağlattınız beni akşam akşam alacağınız olsun :(
Sevgiler...