- 9309 Okunma
- 14 Yorum
- 1 Beğeni
189 - KAKTÜS ÇİÇEĞİ
Onur BİLGE
Kaktüsler yıllarca açmıyor. Açınca da büyük, şaşaalı, harika bir çiçek açışları var! Fakat ne yazık ki açmaları yıllarca hasretle beklenen çiçeklerin ömrü çok kısa! Sadece bir gün...
Kendileri ne kadar uzun ömürlü, dayanıklı, hatta arsız, sert ve dikenliyse; çiçekleri de inadına o kadar yumuşak, pürüzsüz, şeffaf, narin, dayanıksız... Kaktüsler bana, yıllarca bekledikten sonra aşkı bulan ama çabucak kaybederek ayrılığı tadan erkekleri düşündürüyor. Bazıları, ‘akşam güneşi’ diyor, böyle aşklara. Ömrün azalarak, son derece değerli hale geldiği zamanda, tam aşkı bulmuş, mutluluğa kavuşmuşken hayata veda edecek olmak ne acı!..
Genç, dinç ve yakışıklıyken parasızlıktan; beğendiği,
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 7
TIRNAK - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Normal duygu ve zekâya sahip kişilerin hissetmemeleri, anlamamaları mümkün değil! Herkes ne kadar sevildiğini veya sevilmediğini bilir. Ne kadar istenip istenmediğini de... bencede.
varligi rahati arayan insan cok artik insanlar buna bakiyor ne igrenc bir sey.
bir de öyle adami geri almamak lazim
insan biraz da gururlu olmali ben ce.
ve eslerinden güzel sözler duymamis insanlara da yazik yani erkek olsu n bayan olsun.
onun icin en önemli sey benim icin sevdigin ile evlenmek.
ve bir defa evlenmek.
güzeldi cok degisikti cok konuya degine bilir insan bu yazida.
yüregine saglik.sevgiler
Erkek - Kadın = İnsan
Sevmedim ama aldım, niye? Eşya mı bu? Tarla mı?
Hadi sevmedin aldın, ya çocuklar?
Sevmediğin için mi oldu dört çocuk?
İyi günlerini gençlerle,dar günleri sevmediğinle............Oh ne ala..Haydar'a
Böylesi insanların hakkından Allah'ın adaleti gelir ancak.
Kutlarım kalemini sayın Bilge.
Hayatın tam da içinden bir öykü...
Her satırını sindire sindire ve hayat ile bağ kurarak okudum. Bu konu hakkında sayfalarca yorum yapılabilir aslında ancak siz zaten gereken ve can alıcı noktaların hepsini anlatmışsınız...
Kendini genç hissetmek ve genç kalmak isteyen erkeklerin genç bayanları erken yaşlandırması diyebilir miyiz acaba... Yanlış anlaşılmasın erkek düşmanı değilim ama bu dengesiz düzene kızıyorum işte...
Hastanedeki eski eş zaten bayanların kişiliklerini ortaya koyuyor. Üzerine söylenecek pek söz kalmamış aslında...
Güne yakışan bir yazı okudum,kaleminize sağlık...
güzeldi...aynı bir film gibi geçti gözümün önünden...evet erkekler böyle,böylemi olmalı.illa kafalarına bişeymi düşmeli bazı şeylerin kıymetini anlamak için...özelliklede bir erkek olarak sizin kaleme almanız çok ilgi çekiciydi...gurur duydumm...ayrıca kaktüs çiçeği için söylediğiniz herşeyde hoştu..okadar katı görünümlü bir çiçeğin ,okadar şeffaf ve kırılgan çiçekleri hayatın dengesini anlatıyor...kusurum varsa .affola...saygım daim...
Sevgili Onur, Hani demişsiniz ya yazınızın bir bölümünde 8 Gençlik aşısı diye düşündükleri genç bayanlarla evlenmek" diye.
Ama galiba buna teşvik en yüksek yerden geldi. Eminim duymuşsunuzudr. Bilimsel açıklamalar yapılmıştı "Kendinden küçük kadınlarla evlenen erkekler çok daha geç yaşlanıyor" diye.
Şimdi bu kart horozlar için bir neden daha çıktı ortaya ne dersiniz.
Çok güzel bir yazı. İçinde bulunduğumuz ortamı güzel irdelemiş ve yansıtmış bize.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Uzun yıllardır hiç açmayan kaktüsüm bu yaz sonu aynı fotoğraftaki gibi açtı. Kısa ömründe, beklemediğim hiç tatmadığım bir mutluluğu bana yaşattı. Açtığını geceden farkettim, oturduğum odama aldım. Sabaha kadar seyrettim kokladım sevdim. Ömrü 2 güne yakın sürdü Kaktüsüm o sürede hiç görmediği ilgiyi sevgiyi gördü. O kısa ömür yetti...
Günümüze hoş geldin , Sevgili Semiray !
Gelir gelmez de erkeklere vurmuşsun. Sanki benim dünkü yorumumun etkisi varmış gibi geldi bana. Biraz da üzerime alındım yani. Malûm ; ben de yaşlı biriyim. Aynı tür düşünceleri yaşamış olabilirim...
Fikret TEZAL tarafından 10/14/2009 3:30:20 AM zamanında düzenlenmiştir.