- 2712 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KAPILMIŞ GİDİYORUM BAHTIMIN RÜZGARINA...
] İçimdeki bütün mutluluklar iltica etti ?
Bir bilinmeyene sürgüne gitti.
Ben beni tanıyamazken sorarım sana bendeki beni tanıyabillirmisin ?
Bunları söyleyen çok yakın bir arkadaşım.gözlerinde yaşlarla sitem dolu bu sözler dökülüyordu ağızından ..
Dedi olmayacak ben burada onun için yanıp tutuşurken onun umrunda bile değil ..
Ağlayarak ......arkadaşım. hiç insan seviyorum dediği insanı arayıp sormazmı ? sesini duymak istemezmi ? tamam beni sevddiğini biliyorum ama dedi ve sustu !
yüzüme bakıp bir iç çekti ya ’da ben sevdiğini sanıyorum ?
Malesef arkadaşım yaşana sevdalar üç kişilik olursa böyle olur..dedim.
Ağlamaktan kan çanağına dönmüş gözleriyle bakıp. evet hklısın .yanlış yapmıyacam diye diye yanlış yaptım dedi..
Arkadaşım boşanmış şidetli geçimsizlik nedeniyle çok güzel bir bayan yaşadığı hayata hep pozitif bakan bütün olumsuzluklarda güzellikler arayıp bulan birisi onu bu halde çaresiz ve üzgün görmek beni çok üzdü..
Şimdi ben arkadaşıma ne diyebilirim ve nasıl bir akıl verebilirim ?
Arkadaşımın sevdiği adam çok uzak bir şehirde üstelik evli bir adam arkadaşımı defalarca uyarmama rağmen gönlüm ferman dinlemiyor kalbim vazgeçmiyor dedi..
Birde bu anlattıklarımdan sakın yatıp kalkıyorlar diye bir bir sonuç çıkarmayın iki senedir sadece bir kere yüz yüze görüştüler anlayacağınız aralarında ’ ki sevgi ne başı nede sonu olmayan bir sevgi .
Peki arkadaşım dedim ne olmasını bekliyordun ? yda ne yapacaksın ..
yüzüme o kadar umutsuz baktı ’ki ve KAPILMIŞ GİDİYORUM BAHTIMIN RÜZGARINA DEDİ VE SUSTU ....
YORUMLAR
Arkadaşımın sevdiği adam çok uzak bir şehirde üstelik evli bir adam arkadaşımı defalarca uyarmama rağmen gönlüm ferman dinlemiyor kalbim vazgeçmiyor dedi..
Birde bu anlattıklarımdan sakın yatıp kalkıyorlar diye bir bir sonuç çıkarmayın iki senedir sadece bir kere yüz yüze görüştüler anlayacağınız aralarında ’ ki sevgi ne başı nede sonu olmayan bir sevgi .
wayyyyyyyyyyy ablam way ya yüreğini kutluyorum
ahhh mahvel ahhh
kapılmış bahtının rüzgarına giden okadar çok bayan ve erkek varki.malesef insan yüreğine bazen söz geçiremiyor.ama belli bir yerden sonra ipler kendiliğinden kopuyor.arkadaşınıza siz elinizden gelen desteği gösterin.kendisi zamanla anlıycaktır.biraz zaman birazda sabır bu işi çözecektir.sizinde yüreğinize sağlık.yazınız ve arkadaşınızın derdine ortak oluşunuz mükemmeldi.sevgiler,saygılar.