- 440 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İsrail ve statüko
STATÜKO ve SONUN BAŞLANGICI
Zor bir meseledir bu iş aslında…Öyle herkesin harcı da değildir..İsrail’e kafa tutmak deliliktir…Bunu pahalı ödersiniz alimallah…Nereden geldiğinizi şaşırırsınız vallahi…
Yok İsrail yandaşı falan değilim..Sadece genel algılarımızı aktardım…Bizler dünyayı yahudilerin yönettiğine o kadar inandık ki, onların izni olmadan dünyada bir iş yapılamayacağını düşünür olduk…
Evet hemen hemen her köşede onların adamları, tetikçileri vardır..
28 şubat’ı yapanları ödülendirirler..Şeyh Ahmet Yasin ölünce sert demeç verir Başbakanımız, ardından hani tesadüf ya, İstanbul’da patlamalar olur…
Cumhurbaşkanı il dışına çıkınca askerlerimizi pkk kaçırır…
Açılım muhabbetleri başlayınca dtp lilere davalar açılır..
Kimseyi ve hiçbir kurumu asla suçlamıyorum…İşimiz kurumlarla değil, hastalıklarla…Hasta organı kesmek değil gayemiz, tedavi etmek…Neyse geçelim bunları…
Bir dışlanmadır gidiyor bu günlerde..İsrail şamar oğlanı oldu gerçekten..Davos’ta şamar yerler, tatbikattan dışlanırlar…Yahu ne istersiniz bu garibanlardan…? Gücünüz o masumlara mı yetiyor..?
Adamlar İsrail’de bir avuç toprakta Filistin zulmü altına inleyip duruyorlar…filistin’li eşkıyalar organları için yahudileri öldürüyorlar..Irak’ta İsrail’li doktorlar kardeşlerimize yardım için koşuyorlar…Irak’ta organ mafyası da müslümanların elinde, Yahudilerin hiç suçu yok…
Kaderin cilvesi işte, hesaplar hep işleyecek değil..Askerle iktidar kafa kafaya verince böyle güzel şeyler oluyor..Çok güzel hareketler bunlar değil mi ?
Bunu daha da ileriye götürmeli, mesela Aselsan mühendislerinin ölümlerinin gerçek nedenini bilenler bunu medya ile paylaşmalı..Hangi projede çalşıyordu o mühendisler…? Ve ölmeselerdi ülkemiz hangi alanda İsrail gibi ülkelere olan mecburiyetin altından kalkacaktı…?
Bizim f-16 uçakları hala ABD ve İSRAİL uçaklarını ‘DOST’ algılayıp vuramıyor mu…? Milli yazılım için çabalayan mühendisler iyi korunuyor mu ?
Bunları şunun için söylüyorum…Elinde hegemonya bulunduran tabakalar, bunlara bazen diaspora deriz, bazen statüko deriz, işte dünyanın en derin statükosu ve diasporası olan yahudiler, ellerindeki hegemonyayı kaybetmekle karşı karşıyalar..Türkiye’nin ellerindne çıkması kabul edilecek şey değil..Ermenistan ile el sıkışmak, İsrail’e sırt dönmek arzu edilen şeyler, ama riskli şeyler..
Önümüzdeki günlerde bakalım nasıl bir misilleme ile karşı karşıya kalacağız ? Bakalım nerden nasıl bastıracaklar…? Ermenistan meselesini mi kaşıyacaklar..? Yoksa pkk yeniden eylemlere mi başlayacak …?
Açılım üzerinden hükümete bir medya atağı da söz konusu olabilir…Bakın dikkat edin boş durmayacaklar…Ellerinden geleni yapacaklar…Ve bu adamların ellerinden çok şeyler geliyor…Psiklojik haberler, karalama politikası, irtica üzerinden ince mesajlar vs….
Onlar hazırlansın bakalım…BİZ DE HAZIRIZ ŞÜKÜRLER OLSUN……..
Tunar ÇALIŞKAN / Nevşehir / 13-10-2009
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.