Bu Adam Gider
Ağır gelir oldu bunlar susar oldum yine
canım yanarken ağlar oldum gören olmadın
kaçıp giden oldum bu şehirden geri dönen oldum
ney yaptıysam seni yine sever oldum...
yaşamak nefes alıp vermek midir acaba sadece yoksa birşeylerden ders çıkarmakmdır... yaşamak çağresizliktir kadere boyun eğmektir yaşamak emek ister öz veri ister... yaşamak umut ister... benim yaşama vericek umudum kalmadı cebimdeki son umut damlalarını tükketim joker hakkım zaten hiç olmadı... şimdi yaşamın çağresiz ve amansız boşluğunda ne yapacağımı bilmeden yine yazıyorum konusu olmadan başı sonu olmayan birşey yazıyorum ne yapacağım hiç bilmiyorum...susmak gerek biliyorum susucam diyorum susamıyorum çıkıp gitmek istiyorum bilmediğim uzak yerlere gitmek istiyorum yanlız olmak istiyorum artık kimsem olmasın kimseye vericek umudumda kalmadı herkesi mutlu etmek olan amacımdan vazgeçtim artık çünkü onlar ben olmadan mutlu olucak bir şeyler bulurlar zaten... sorsaydın bana bir adaya düşsen yanına alıcağın ilk üç şey ne olur diye emin ol düşünemden ilki sen olurdun diğer ikisin canı cehenneme sen bana ömür boyu yeterdin... aynalara bakmaya korkar oldum daha çok ruhum bedenime sıkıştı çıkmak istiyor biliyorum haklı bu acı bedenden kurtulmak en doğal hakkı onunda bu yaşamda... şimdi kalkıp burdan gitsem evet evet sokağa atıyım kendimi tanımadığım insanların arasında farklı düşüncelerin arasında bir imge olarak kalıyım onlar konuşsun ben susayım... çağresizliğim ile baş başa kalamak istiyorum çıkıp gidicem şimdi... tanımadğım insanların arasına seni bırakıp yada farklı bir şeyler lazım bana yaşama dair umrumda değil bu düşünceler kelimelerim hala seni yazmak istiyorken ben sensiz yaşamayı neyleyim... hani sana yakıştırğım gibi"Ben bizi unutmam Gitmek yakışmaz bana Yolcuyuz hayatta Sen gel otur yanıma".....
umutlarımı kaybettiğim bu günümde adıma laik olmayan bir hayata merhaba diyorum yarınlarımdan umudumu kestim bugünlerim ise hiç bir zaman benim olmadı... kelimerin arasında boğulacağım bilerek en huzur dolu yere gidiyorum ilk önce uğramam gereken bir kaç durak var sonra her zaman dediğim gibi "BU ADAM GİDER..."
Ümit Nebil
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.