- 912 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
DEMOKRATİK AÇILIMDAN KASIT MİLLETİN ARASINI AÇMAK OLMASIN! AMAN, AMANN!!!
Demokratik açılım derken ateşle oynanıyor.Bu ülkede sadece Kürtler yok Aleviler, Lazlar, Çerkezler, Göçmenler, Araplar da var ve hiçbirinin bir diğerine üstünlüğü yok, iki gün sonra onlar da kalkıp biz de kendi devletimizi kurmak istiyoruz dediklerinde hayır demek için nasıl bir sebep gösterilecek acaba bu barışçıl değil bölücü bir yaklaşım değil mi neden ısrarla bu görülmek istenmiyor.Her biri tek tek kendi devletini kurmaya kalksa nasıl paramparça olunacağı görülmüyor mu ne yapılmaya çalışılıyor? Ülkemizin üstünden pençelerini bir türlü çekmeyen Batının "böl, parçala, yönet" taktiğini uygulayıp atmaca tırnaklarını geçirmek için nasıl adım adım hedeflerine doğru yol aldıkları görülmüyor mu, demokratik açılım derken milletimizin nasıl bundan sonra etnik farklılıkları net bir şekilde ayırt etmek durumunda bırakılacağı şimdiye kadar olmayan düşmanca yaklaşımların beslenip büyütüleceği tehlikesi nasıl görülmüyor ya da görülmek istenmiyor? Bu memlekette artık Kürt-Türk ayırt etmeden kız alınıp verilme durumuna gelinmişken nasıl bunlar bu güzellikler görülmez cennet gibi vatanımız neden bir cehennem haline dönüştürülmeye çalışılıyor, ne için kim için? Bence demokratik açılım diye tutturulup gidilen şeyin getirilerinden çok götürülerinin hesabı yapılmalı, kayıplar çok daha büyük ve telafi edilemez olacak bundan emin olabilirsiniz ha illa da görmek istemiyoruz diyorsanız yaşayalım ve görelim diyorsanız o başka… Hep birlikte yaşayalım ve görelim acısını da birlikte çekelim o zaman…Ama yazık çok yazık olur bu millete, millet ruhuna o ruhu bir daha canlandıramazsınız.
Yıllardır canımız, kanımız, kardeşlerimiz diye bağrımıza bastığımız, başımıza taç ettiğimiz Hülya Avşar, İbrahim Tatlıses demokratik açılım naraları atıyorlar. Hülya Avşar; “ Türk yanım şaşkın, Kürt yanım gururlu..” diyor. Bir noktada çok haklı bizim de Türk yanımız gerçekten çok şaşkın hem de çokkkk, çok…
Sizleri bulunduğunuz yere taşıyan, baş tacı eden bizler, sizleri oraya atşırken asla sormadık sorgulamadık, “Türk müsünüz, Kürt müsünüz?” diye… Can bildik, canımız bildik. Başımıza Bakan yaptık, Başbakan yaptık. Atatürk’ün ve Türkiye Cumhuriyetinin Anayasasının ilk sözü olan “Vatan bir bütündür, parçalanamaz” sözüne uygun bir şekilde bir bütün olduğumuzu kabul edip öyle davrandık.
Ama şimdi Sayın Başbakan, “Referanduma gidilecek mi?” sorusuna, “ Özgürlüklerin referandumu olmaz” diyor. Halkın oyuyla gelen Sayın Başbakan milletin kaderini belirleyecek olan çok çok ciddi bir konuda Kürt vatandaşlar için Yüce Türk milletinin yok sayarak hatta ve hatta adeta Türk milletine garez ve hakaret edercesine sanki Türk milleti Kürt vatandaşları şimdiye kadar zındanlara atmış, esaret hayatı yaşatmış gibi bir mantıkla, sözün arkasını nerelere kadar gidebileceğini ve nelere mal olabileceğini düşünmeksizin böyle bir söz söyleme gafletinde bulunabiliyor.
Bu durum Atatürk’ün “Gençliğe Hitabesi”nde belirttiği gibi, “İktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.” Sözünü çağrıştırır tarzda ne yazık ki… Atatürk’ü bir kez daha takdir etmemek elde değil, Atatürk ne kadar ileri görüşlü bir insanmış ki yıllar sonra olabilecekleri, yıllar öncesinden görebilmiş. Yattığı yer cennet mekanı olsun İnşallah.
Sözlerimi yine Atatürk’ün “Gençlğe Hitabesi”nin son sözleriyle bitirmek istiyorum.
EY TÜRK İSTİKBALİNİN EVLADI! İŞTE BU AHVAL VE ŞERAİT İÇİNDE DAHİ, VAZİFEN; TÜRK İSTİKLAL VE CUMHURİYETİNİ KURTARMAKTIR! MUHTAÇ OLDUĞUN KUDRET DAMARLARINDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
NOT: BU BAĞLAMDA DAHA ÖNCE EKLEMİŞ OLDUĞUM “GAZZE TAMAM DA, YA BİZ???...”, BAŞLIKLI YAZIMI OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM. BU YAZIMLA BAĞDAŞTIRILDIĞINDA NE DEMEK İSTEDİĞİM ÇOK DAHA İYİ ANLAŞILACAĞINA İNANMIYORUM.
HİÇBİR ETNİK KÖKEN AYRIMI YAPMADAN HERKESE ÜLKEMİZDE YAŞAYAN BÜYÜK KÜÇÜK HER BİREYE SONSUZ SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNUYOR, “GELİN CANLAR, BİR OLALIM, DOSTLUĞU BAKİ KILALIM, BİZE BİZDEN BAŞKA DOST YOKTUR UNUTMAYALIM!!!...”, DİYORUM.
YÜREĞİNİZDEN DOSTLUK, SEVGİ VE UMUT HİÇ EKSİK OLMASIN.
SEVGİYLE, SAĞLIKLA VE HUZURLA KALIN.
SONSUZ SEVGİ VE SAYGILARIMLA...
12.10.09 22:00
YORUMLAR
Perihan Metin
herşeyin gönlünüzce olması dielğiyle, saygılar
yazınızda çıkardığım sonuç burda zihniyet burda,mantık burda başka yazı okumaya gerek yok............
zaten dünya da
insanın tanımı değişti "Türk" oldu insan diye birşey yok,
ülkemiz de hiç düşündünüz mü adı bile konulmayan savaşa
kaç milyar dolarlar gitti,
neden ülke bu halde düşündünüz mü
önce bir olayın tabanına inin, tavandan başlamayın
böbürlendikçe düşenlerdir, susmayı bilmeyenler
Lütfen çok rica ediyorum. Bi zahmet daha önce eklemiş olduğum "Gazze Tamam Da, Ya Biz" başlıklı yazımı okuyun lütfen birşey kaybetmezsiniz, biraz zaman da ona ayırırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Ben 24 yıllık İngilizce öğretmeniyim, Türkiye'nin değişik illeirnde görev yaptım ve halen de yapmaktayım. Öğrencileirm arasında her kökenden öğrenci vardı, hala da var. Benim için biri neyse diğeri de oydu, hala da öyle.
Ben insanaları Yunus Emre'nin "Yaradan'dan ötürü yaradılanı sevdim" dediği gibi Mevlana'nın " Gel, kim olursan ol yine gel, ister putperest ister ateşperest, ister ateist, istersen tövbeni yüz bin kere bozmuş olsan da yine gel, bizim kapımız umutsuzluk kapısı değildir" sözlerinde anlatmaya çalıştığı derin insan sevgisiyle sevdim ve öğrencilerime de bunu vermeye çalıştım.
lütfen diğer yazımı da bi okuyun ne demek istediğim neler paylaştığım daha net anlaşılacaktır. teşekkürler ve hayırlı geceler, herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle sevgiyle kalın.
Perihan Metin tarafından 10/12/2009 11:20:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
" Türk milleti Kürt vatandaşları şimdiye kadar zındanlara atmış, esaret hayatı yaşatmış gibi bir mantıkla"
atmadınız evet hiçbir şey yapmadınız, vah vah vah......
At gözlülüğü bırakın artık birşeyleri de doğru yazın tarafsız yazın,insaf,insaf,insaf....
Allah aşkına siz nerede yaşıyorsunuz..
İsveçte mi, Belçika da mı? burası Türkiye hatırlatayım size .
Anayasa "darbe" imzalı bir anayasa...
Hukuk sizin ihtiyaçlarınıza cevap veriyorsan siz şikayet edemezsiniz tabi,
sistemin veli nimetlerinden beslenenler sistemden asla şikayet etmezkler........afiyet olsun, dikkat edin kul hakkı diye birşey var...Sonra velakin kursağınızda kalmasın...
Ülkeyi önce KürtlerE böldürdünüz, yetmiyor şimdi de işin içine Araplar, Lazlar girdi.Hayda yahu sizler ne yapmak istiyorsunuz, amacınız ne, neyin peşindesiniz......
bu ülke bölünmeyecektir.
Ancak sizin gibi vatan,millet, tek millet,tek devlet...naraları atanlar bölecektir..
meftunkaranfil tarafından 10/12/2009 11:01:40 PM zamanında düzenlenmiştir.