ADEM VE EVRİM AYNI ANDA OLMAZ
Fıtri ve akli delillerle birlikte, eşi ve benzeri olmayan, yalnızca kendisine ibadet edilen, bir tek ilaha davet eden pek çok delil vardır.
Allah’ın kitaplarından ve elçilerinden nakledilen bu deliller, asırlar boyunca nesilden nesile bütün dünyaya yayılmıştır.
Semanın yeryüzüne yol göstericiliğini temsil eden ve her yönden korunmuş olan elimizdeki bu Kur’an, bizim için ilahi bir vesikadır.
Tek bir ilaha inanan bir kul , bu ilahlık fikrini zayıflatacak veya bazısına inanacak bazı kısımlarına inanacak bazı bölümlerine inanmayacak diye bir inanç olmaz.
Hele İslam da hiç olmaz .
Sözü evrim teorisine getireceğim.
Bazılarında hem evrim var . Hem de Allah’a inanıyorum var .İnsanları yaratan Allah ’tır diyorlar.
Bu çok büyük bir çelişkidir .
Hem Allah insanı yarattı hem yaratmadı. Buyle bir anlayış mantıkLı değil...
Ya Allah yaratmış ya da yaratmamış diye inanmamız gerekiyor.
Bu çelişki şundan kaynaklanıyor sanırım. Bilimle din çelişmez . Doğru bilimle din çelişmez ama evrim teorisi bilimsel bir kuram değil.
Sadece bazi bilimsel kelimeler bazı göstermelik deneyler gösterilmiş.
Bu yolla yıllarca insanlara ateistlik fikrini aşılamışlardır .
İşin ilginç tarafı bilim adamları, öğretim görevlileri ne kadar kelli felli adamlarımız maymuna inanıyor.. Allah diye bir şey yok insanı da yaratmamış ,diye inanmaları...
Acaba niye? Tahminim:
Bunların büyük bir kısmı ise şehvetlerine yenilmiş, dünyevi isteklerinin esiri olmuş kişilerdir. Aslında bu tür insanlar alçaklıklarını ve sapıklıklarını kamufle edebilmek için dinsizlik ve inkâr yoluna sapmışlardır.
Böylece hiç kimse onları bu sapıklıklarından dolayı hesaba çekmeyeceği gibi kendileri de hayvani arzularının kurbanı oluş nedenlerini araştırmak ve nefis muhasebesi yapmaktan kurtulmuş olacaklardı.
Psikoloji alimleri olayı şöyle değerlendirmektedirler: Dinsizlik ve inkâr şuursuz bir hiledir. Bu fikirleri savunanlar alçaklıklarını perdelemek, sapıklıklarını ve karanlık hayatlarını güzel göstermek şehvet ve nefsi arzuları karşısındaki zafiyetlerini gizlemek için dinsizliğe sığınırlar."
Bütün bunlardan dolayı peygamberler Allah’ın varlığını ispat için özel bir gayret göstermemişlerdir.
Evrimcilikde bilimsel bir kılıfdır, diye düşünüyorum.
YORUMLAR
Bu zamana kadar maymun olarak kalan maymunların günahı neydi ki evrim gecirmeden maymun olarak kaldılar? Kurbağadan balığa balıktan maymuna vs. dönüştünüz de geciş fosilleriniz hani nerede ?
Bırakalım onlar maymundan türesinler. Bizi Allah yarattı. Lanetlenmiş şeytanda işini yapmaya çalışıyor...
Yüreğinize emeğinize sağlık.
ÜZÜMKARASI tarafından 1/25/2010 7:48:53 PM zamanında düzenlenmiştir.