- 736 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
karmakarışık sen ve ben...
nefes almak gibi seni sevmek..
ve mütevazi adımarla ulaşılmış bir yere, ulaşma süresi kadar heyecan verici,ulaşılan yer kadar kutsal..
verilecek hesabı olmayan,masum bi gunah kadar gizli..
ada vapurunun arkasından inadına ucan martılar kadar anlamsız,martılara atılan bi simit parcası kadar eğlenceli..
yıldız fakiri geceler kadar cagresiz ve yağmurdan kaçan bi insan kadar aciz olmak gibi...
seni sevmek kırmızı kadar tutukulu,siyah kadar asil,pembe kadar hayalperest..
senden ayrılmak;ulaşılması zor maviliklerden,kaçışı zor fırtınalı sulara geri dönmek kadar mecburi,fırtına gibi karamsar ve dalgalar kadar şiddetli..
ne renk olmamı istersen o olurum dyebilcek kadar gercek ve içten..
sana duyduğum aşk..
kokunu özlediğim an,bana dokunduğun an parmak uçlarımda beliren kıvılcımlar gibi..
adını ana ana uyumak bi geceye ve sabahında adınla uyanıcak olmak vazgecilemicek bi gercek...
şimdi açsam kollarımı iki yana sımsıkı sarılsam sana...
yana yakıla özlesem seni..
özlüyorum diyebilsem seni ya da demeden bilsen biliyorum desen sustursan beni geceye..
sustursan beni karanlıklara..
orda olduğunu bilsem ben,karanlıklarıma usulca yaklaşıp dokunsan bana..
ruhum sana esir esaretim bedenim..
kapasam gözlerimi şimdi sana bu geceye inat gune inat bitmeden bi kez daha sarılsan bana..
ve ben hep bu yakınlıkta kalsam sana,sen hep bu yakınlıkta benim olsan ben hep senin olsam şimdi bi kez daha adınla kapasam geceye gözlerimi...
bu sefer sen yanımda olsan!!!!
yaralarım kanıyo yeniden...
sarmaya çalıştıkca ben bi daha yaralandım bi daha kırıldım,paramparca olmuşluğumun acısımı şimdi canımı yakan yoksa yarlarıma batmış kırıkların mı yoksa üstüne tuz serpiştirmen mi??
söyleyebilir misin ne canı mı bu kadar yakan!!!
Göz yaşlarım duruyo simdi gözbebklerimde aktı akıcak...
ama güçlü durmalıyım ya canım yanmıyo hiç diyebilmeliyim ya gözlerine baktığımda umursamaz olmalıyım ya!!!!
dimdik durmalıyım işte şimdi...
zafer kazanmış saymamalısın kendini..
halbuki bilsen ki sen herseyini kaybettin bilsen ki yokum artık,bi kelmeden ibaretsin hayatımda...
oda sana saygımdan!!
gitmekle kalmak arasında sıkışıp kalmışım..
hiç bişi kolay değil olmıcakta elbette..
zamanla duzelir diyenlere burdan sozum olsun ki hiç bişey geçmiyo tekrarlandıkca hatalar!!!
oysaki insan bir ya da iki kez hata yapar!!!
ya senin?
senin haytın hata!!!
biliyorum ki bu zorlu yolda tek başımayım artık,etrafım kalabalık ama ben cok yalnızım..
hiçbişi eskisi gibi olmuyo dicem eskilerdende iyi bi anım yok sanki....
unutmaya calıştıkca ben beynimde kalmış kareler!!
her gece yastığa koyduğumda başımı o kareler gözümün önünde..
boğuşmak kolay mı sanıosun!!
işte korkularımda bundan sebeb,duvar gibi olusumda..
gözyaşlarımın akmamaya calışmasıda bundan sebeb,seni affetmiyecek olmamda...
üzgünüm ama kaybeden sensin bundan tutunabilceğin hiçbişi yok artık hayatında!!
işte ben veda mı ettim sana pek beklediğin gibi değil;sarılmalar,ağlamalar,gitme diyebilme ihtimali bile yok ama....
yinede sana kuru bi elveda,elveda!!!!!
korkuyla yaşamak bambaşka bişey...
sen hem varmışsın gibi hemde yokmuşsun gibi...
kapkara bazı geceler,bazıları ıse ışıl ışıl...
ya kaybolmuşum varlığında ya da yokluğun yaralamış beni..
gulmeye calışıorum herbi karanlık geceye ama sen yoksun..
sen yoksun ya olmuo!!!
her seferinde içimi ısıtan bi parcan war biliorum..
ya guluşun ya ses tonun ya sozcuklerin..
ama uzaklaşmaların,öyle acıtıo ki beni...
genede sewiorum sana ait olmayı olabilmeyi!!!
ömrüm diebilmeyi,bi yanda hayatımı adayabilmeyi..
istediğin herbişi olabilmeyi...
ya da herbişiyi istediğin gibi yapmayı...
seni mutlu etmeyi,mutlu edebildiğim noktalarda durmayı...
ama korkuyla yaşamak bambaşka bişey...
ya kal de yanıbaşında duruyım ya git de hoyratında kalmayayım...
ya sew beni,dokun bana..
ya da bırak ellerimi git de...
böyle korkuyla yaşamak bambaşka..
Her yaşanan bi yer kaplıyo ya sen hayatımı kapladın aldın savurdun darmadağın ettin bıraktın...
gittin...
tuhaftı biraz zordu..
ardından gulmek gulebilmek isterdim!!
Değersizsin diye bağırıp cağırmak,kızmak,sinirlenmek herbişiyi yapabilmek isterdim ama sana kızamıorum bile..
içimden bile kızamıorum sana..
tek nefret ettiğim benim tek kızdığım yine benliğim!!
kimseyi suclamıorum..
suclanıcak biri warsa oda bEN!!!
beraber başladığımız bu oyunda yapayalnızım şimdi..
bi tek gözyaşlarım bi tek yatağım ve odam var dost bildiğim yanımda..
içimi öyle bi kavurdun ki gözlerimi kapasam hayalin karşımda...
dokunuşların benliiğimde...
ewet haklısın cok guseldi!!
belkide olması gerektiği kadardı...
"amannn sende boşwer oyundu geçti bitti!!!"
dersen bile genede kızmıyorum sana!!
hakklısın ne dersen de haklısın!!!
ama ben boğuluorum..okadarda guçlu diilmşim meğer!!!
aklımın kabul ettiğini beynim kabullenemio..
yalnızmışım olsun,üşüyo muşum olsun,içim acıyomuş olsun,aydınlık yokmuş bidaha varsın olmasın,konuşmuyomuşum..
kayboldum ben yine..
ara sokaklardayım cıkış yolunu bi turlu bulamıorum die kızıyolar ama aramıorum ki umrumda mı elbette diil öylesine ellerim ceplerimde bi başıma dolaşıyorum...
nerde bi kelebek görsem!!
donup uzaklaşıyorum bilmediğim daha kotu yollara giriyoruum,bakıyorum cıkmaz sokak dewam ediyorum yürümeye...
kelebeğin ömrü üç gündü ya bu sewdada üç günlükmüş..
sonra gülüyorum kendime..
nasıl kendimi sana kaptırdığıma..
biliyorum bidaha asla yönümü bulamıcam,sürekli cıkmaz sokakalarda ara sokaklarda kaybolucam!!
gun gelicek belkide kopru altlarında yatıcam gun gelicek el ele tutuşan ciftleri izlerken öyle olamamanın acısını cıkarıcam gözyaşlarımdan..
gun gelicek gecesi olmıcak ve gun gelicek geceleri bitmicek...
arasıra serserinin biri olucam,arasıra da.....
artık dursada dünya umrumda diil!!!!
sana ne gel diebilirim ne gelme...
ne git die bilirim ne gitme!!!
böyle iki arada bi derede kalmak var ya canımdan can alıyo...
boşwer yaaaa boşwerrr...
bak kelebek öldü??
ellernin arasında son kez kanatlarını cırptı....
en cok sen sewdin kelebeği,en gusel sen dokundun ona tum acılarına ragmen tum renklerine ayrı ayrı her birine farklı bi şekilde ve kırmadan,inciltmeden..
en gusel saatlerini senle yasadı...
bırak bu oyunun adı KELEBEK kalsın!!!
bundan sonra bi daha kelebekten nefret etcek olsam bile ...
vücudumdaki dövme gbi kalıcaksın ruhumda asla silinmeden nezamn gözlerm takılsa aynada ona bilki ağlatıo o kelebek beni....
ama o kelebek seni asla ağlatmıcak biliyo musun mutlu olmanı dilio...
bak kelebek son kez ellerinin arasında...
son bi veda et,son bi kez elveda de!!!!
Hayatımda bi şıkka sahip olsaydın,olabilseydin ; emin ol onu seçebilmek içn herşeyi yapardım!!!
Emin ol ki gözlerimi bi an bile kapamazdım yok olmaması için...
seçimimden sonra silgi nedir bilmezdim başka soruları görmezdi gözlerim ve başka şıklar aramazdım hayatımda senden sonra.
alternatifim bi tek sen olurdun.
Tüm hatasıyla,keşkeleryle,yorgunluğuyla,mutluluğuyla,acısıyla yaşama dair yaşanacak ne warsa secerdim seni..
pişman olmadan,bi an bile git demeden!!!
ne şekilde olursan ol hayatımda olman yeterdi bana!!!
yanlış seçenek olsan bile yiinede seçerdim seni...
ama....
kocamamn bi ama var karşımda duran senle arama duvarlar koyan bi AMA..
aması yok biliyorum senin için..
önemide yok belliki...
bi yanım öyle cok acıyo ki hergun kanıyo resmen bırak onu hayyellerinde serbest ceksin gitsin diyo...
ama bi yanımda öylesine sewmiş ki seni istediğin herseyi yapabilcek kadar hemde..
işte o yanım bilmiyo gitmeyi..
gidebilmek diye bişey var mı onuda bilmiyo ya....
Hani derdim ya sana AŞIK OLMA LÜXÜM yok diye.
Bunu söyleye söyleye sinsice adım adım sewmişim seni..
durmak istediğimde cok geçti,çok daha zordu sewmekten.
Öyle güçsüzüm ki şimdi dışarı adım atmaktan korkuyorum,öyle yalnızım ki şimdi kapıda beni bekleyen gözyaşlarım,yatağımda damla damla..
öyle seviorum ki seni,noktalar uzayıp gidio hayatımda..
bitmicek nokalarımsın sen..
hiç bi zaman nokta koyamadığım cümlelerimin üç noktası bazen de gizli öznesi bazende yüklemi tümleci zarfı ama bitmek bilmeyen üç noktası...
yarım yamalak cumlelerimin sonu olmayan noktaları...
yarım kalmış yaşanmamışlıklar,karmaşıklıklar,mutluluk var mı bilmiyorum ama yüzümdeki ufacık guluşler,yarım kalmış sarılmalar bi yandan dokunuşlar...
işte böyle uzar gider noktalar....
hayatta yaşıyacağım her bi hisse daim olarak kalıcaksın tamamlanmadan ...
noktalar gbi uzayıp gidiceksin hayatıma....
sen burdaymışsın gibi hissedebilmek için onca kalbalığın,telaşın arasında genede iki dakika zaman bulabiliyorum sana..
gözlerimi kapatıyorum başta kısa bi sessizlik biraz utangaçlık var biraz ilk karşılaşmanın sarhoşluğu...
sonra yavas yavas,usul usul yaklaşıo varlığın;biraz yaramaz bi cocuk gibi oyun oynarken ustunu başını farketmeden darmadağın kazandığını duyunca sevincten yaşadığı mutluluk gibi..
öylece geliosun daha sen gelmeden kapıları aralayan rüzgarın,buluştuğumda saç tellerimle her bi hucremde hissediyorum seni..
öyle gusel ki..
öyle içtenki..
öyle sana ait ki..
o anda anımsıorum kokunu bile nekadar özlediğimi ve asla vazgecemicemi!!!
sonra sen giriosun kapı arasından..d
okunmakla dokunmamak arasında kararsız ellerim; uzatsam boşlukta mı kalır sarıp sarmalar mısın bilemiorum acıkcası korkuyorumda..
tüm korkularıma ragmen sewiorum seni..
herşee rağmen benliğim kabullenmiş seni!!!
sonra sesler gelio uzaktan bi yerden..
karmaşıklıklar,telaşlar,heyecanlar..
tam sana dicekken geliyorum bekle die,bi donuyorum ki coktan korkmuş kaçmışsın...
hadi kızım diorum dewam et yaşamaya o bi dahaki oyuna en baştan yenden gelicek elbet birgn onunda korkuları biticek...
gun ışıgına cıkabılıcek...
hadi kızım sen dewam et kırılmışlıklarınla hayata...
nasılsa yaşanmıcak mı bu devir öyle ya da böyle...
hadi kızım devam et...
griydim gri..
hayatta ne renk olmak istesem grileşiyodum..
griydim işte..
yeşilinin yanında,kırmızının içinde,mavisinin üstüne her bi baktığım noktada gri gri izler bırakıyorum ben...
beni ifade ediyo ne istersen bulabilirsin bende!!!
bi yanı war bende grinin silik bi halde,sessiz sessiz bakıo penceresindeki guneşlik ardından hemde gorebildiği aralıklara..
yetiniyo üstelik baktığı o daracık hayatla..
öylesine korkmus ki,kırılmış ki çünkü; cesareti yok açmaya.elini tutmazsan uzatamazmış elini,adım atmazsan warlığına hanı war ya utangac bakışları,geçiştirdiği sorular...
o yanım işte..
o yanım!!
kızsamda,darılsamda,dağılsamda en sonunda donup dolaşıp ona sığınıyorum ya.
bilemezdim ki kurtarıcım olcanı...
Hani bakıyosn ya bana..
gözlerimin içine..
öyle derin derin,arıyosun ya beni burdayım ben ama sis war bulanık biraz..
gri sis perdesi olmuş umutlarıma,hayallerime,sevgime,hareketlerime!
Halbuki bi adım daha atsan,nefesim nefesine karışsaa kalsak o noktada..
ozaman grinin dier bi yüzü gücünü toplayıp hadi kızım diyo..
hadi..
tut ellerinden korkma..
guçlu yanım o benim!s
eviyorum bu yuzunu grinin ne cok iddalı ne cok silinik tam durmak istediği noktada duruo..
ister iddasını koyuyo cesurca ister sewdanını koyuo..
korku nedir bilmio o hiç tanışmadı çünkü..
haangi renk gelse yanına uyum içinde kayboluo..
sewiyorum bu griyi...
asil duruşunu sewiyorum,cesur oluşunu..
sewdiği zaman içine alıp kaybolduğu hakimiyetini de sewiyorum acı cektiğinde ayakta kalbilmesinide guçlu dururken dieri yanını guneşliklerin arkasına kapamasınıda..
sana rastladığım herbi tonunu sewiyorum herbi renkle uyumunuda...
mesela gri ve kırmızı senle ben gibi..
o gece gibi kırmızı gül gbi ve ben grinin her bi tonunda ait olmustum sana..
korkularım bile sorgusuz sualsiz sana ait oldular!!!
teslim oldular senn varlığına!!
gri ve yeşil huzurumuz gibi..
yanında aklımdan herseyi silip attığın zamnlar gbi..
huzur ve sen gbi..
her bi bakışında huzur verebiliosun ya bana...
gri ve turuncu neşemiz gibi..
güldüğünde,baktığımda göz bebklerime kadar hissedebildiğim mutluluk gibi hemde ilk andan beri seni ilk gördüğümden beri..
ve daha niceleri,moru,sarısı,beyazı,mavisi,pembesi..
hepsi toplanınca bi araya gök kuşağı gibi..
gelmen için yağmur yağmasını yanında gunes açmasını beklemek gibi..
gök kuşağını gorebilmek gibi..
hepside griye ait olma cabası içindeler ama ben griysem bu karanlık dunyada..
silinp giderken durdurmuşsa renkler beni..
ne olursan ol en cok yakışanı sensin yanıma!!
Bırak renklerimiz dans etsin güneşin battığı kızıllıklarda..
bırak onlar sevişsinler biz ayrı yerlerde olsak bile sen gride gri sende kalsın bi iz bıraksın..
bırak müziklerini kendiileri yapsınlar her bi notada anlatmaya calışırken aşkını sözcükleri at bi kenara griye bak taa gözlerinin derinine..
senden bişiler var..
melodiler..
nameler!!
bırak geceler bizim olsun bizsizkende..
rengimizle,melodimizle,bakışımızla...
bırakta bu gri sana aşık olsun yeşiller arasında bırak senin olsun her kırmızılıkta,neşe bulsun turunculukta...
hep sen kal grinin yanına en yakışanı!!
Ama siyahı olma!!!!!
öyle sewebilmeliyim ki seni ne sıkmalısın beni ne de özgür bırakmalısın muhallebi kıvamında tutmalısın ellerinde bni..
ne ilgisiz olmalı konuşmaların ne de sorgulamalı yargılamalı ninni soyler gibi dinletmelisin sözlerini bana ya da bi şarkının en can alıcı noktası gibi hayır diyememeliyim sana..
ne beni ufak bi çocuk gibi azarlamalısın ne de boyumdan buyuk sorumluluklar yüklemelisin benliğime bizsek eger beraber aşmalıyız sorunları oyunun kurallarını beraber koymalıyız.
kendi dunyamızı yaratabilmemiz gerek beraberken ayrıyken o dunyayı ozlemeliyiz..
cok özlemeliyiz...
yeri geldiinde saatleri saymalıyız yeri geldiğinde telefondaki nefesi özlemeliyiz!!!
öylesine sewmemlisin beni niye seviyosun dediğimde verilecek en iyi cewabı bulabılmeli gözlerin..
en kızgın zamanlarımda unutturabilmeli bi bakışın bana dunyayı.
yanında uyurken bile özlemeliyim seni..
yanımda uyurken bile nefesini hissedebilmeliyim!!
ne warlığından korkmalıyım ne de yokluğunda guçsuz kalmalı..
değiştirmeden birbirimizi kabullenebilmeliyiz,sevebilmeliyim senin her bi hareketini..
kızdığım herbi tavrını özlemeliyim yoklugunda!!
yasadığımız heran aklımda kalmalı sen yokken tekrar tekrar hatırlamalı yüzümde salak bi tebessümle dolaşabilmeliyim!!
seni gördüüm herbi yerde hiç bişi umursamadan sarılabilmeliym sana..
elimi tuttugunda alıp içine çeki vermelisin beni..
guven wermelisin.
biraz sahiplenmelisin beni,işime burnunu sokmalısın..
ama öle buz gibi sert bi tavırla değil muhallebi kıvamında sewebilmelisin beni sınırlarım bildiğim bi özgürlük yaşamalıyım seninle..
seninle her var oluşumda yeni bi ben oluşabilmeli,seni her tanıdığımda beni hayran bırakabilmelisin...
ilk gunki gibi bakmlıyım sana yıllar sonra bile..
öyle sewebilmeliyim ki seni varlığın varlığıma karısıp,kokum kokuna hapsolduğunda..
dokunuşların,parmak uçların olsun tenimde dolaşan..
yuzumde nefesini boynumda öpücüklerini hissedebileyim!!!
seni sevebilmeliyim beni sevdiğin sürece!!!
muhallebi kıvamında ait olmalıyım sana hayatım boyunca...
seni sevebilmeliyim!!!
seni tum hucrelerimde yaşatarak sevebilmeliyim....
Kaldır at acılarını cam kenarına.
Bırak rüzgar süpürsün,tozları bulutlara toprağa karışsın!
Kimse kimse tutmasın yasını;o gttikten sonra her bi kelimede herbi harfte cıksın içimden acısı!!
toz duman 4 bi taraf,kara bulutlar,yağmurlar..
seni benden almaya geldiler bak!
Mutlu muyum herseye ragmen,bilmiyorum!!
Ama huzur doluyu giden her bi parcanın ardında kaln boşluk!!
Tuhaf dimi ama bi okadarda HOŞ!!
içimi yangın yerne cewiren kasıp kavuran bu acı yerine derin derin mutuluk!!
Yüreğim kadar ağır değilmişsin halbuki.
Gidiyosun ya şimdi hadi gel SON bi kez dans edelim varlığımda!!
Son dans olsun adı..
ruhumu kaplarken varlıgın yavas yavas yaklaş bana..
usulca bırak sozcukleri bi tarafa hadi!!!
başlıcak şarkımız birazdan sımsıkı tut elimi!!
elini belime koyarken hiç ayrılmıcakmışız gibi sarıl bana!!
yavaş yavaş çek beni sana her adımında fethedilmemiş hiç bi parcam kalmasın...
tüm vucudum,en ücra köşedeki hucrem bile son kez tanık olsun varlıgına..
varlığından sarhoş olsun her biri..
bırak dusunmeyi adım at!!!
hisset!!
müziği ve beni!!
Kaygıların,korkuların,hayallerin yarın olmasın;geçmişin izleride olmasın gözlerinde..
anı yaşa bu anı, bu dansı..
bırakıp gitcekmiş gbi değil hiç bırakmıcakmışsın gibi fısılda kulağıma hadi desene "yüreğim seni cok sewdi" hadi desene "adın wazgecilmezimdi"..
şimdi son kez kentle gözlerini gözlerime sorularla değil ne olucak diye değil...
ilk bakışın gibi ayırma gözlerini üzerimden..
silinsin etrafımızdaki hersey hani meleklerimiz vardı ya bırak son kez gorsnler bizi bırak son kez merkezi olalım cembermizin son kez peri masalı misali olsun...
sadece bizmişiz gibi kalsın hayat!!
bak sonu geliyo şarkımızın yavaş yavaş başladığı gbi bitmeli dansımız..
son dans,vals...
ruhum seni kitlememeli artık varlığının arkasına..
serbest bırakmalı,bırakmalı...
uçup gidebilmelisin artık!!
Gözlerimi kapattığım anda..
en son notada sen gitmiş olmalısın.
karma karışık veda sözleri olmadan,gözyaşı olmadan..
arkada kalan beklemeden gitmelisin!!
tatlı bi ruya gibi,sonu bitmicek acıtmıcak bi hikaye gibi ve dans gibi bitmelisin!!
TEkrar tekrar yapılsada anılarda kalıcak o son dansın tebessümü gibi gitmelisin,bilinmelisin!!
HErkes adımızı anarken ben son dans dicem..
ne sana kotu ağır yuklemeler olucak ne de bana acınası gözler!!
ikimizden bi parca..
SON DANS..
her gece kapadığımda gozlerimi keyifli bi tebessümle...
sabah uyandığımda tatlı bi rüya gibi...
SON DANS!!!
Ayshin SEVİMLİ
YORUMLAR
ozmnda beklemem gerekiyodu ana sayfadan dusmesini..