İSYANLARDAYIM...
Bugün de sensiz bir güne uyandım.Evimin tüm perdelerini kapattım.Doğan güneşe arkamı döndüm..Sigaramı yaktım ve uzunca bir nefesi çektim içime..İçime çektiğim nikotin gibi acı ve sigaramın katranı kadar koyuydu özlemin...Kendi kendime düşündüm ’sana bu kadar ihtiyacım varken neden senden bu kadar uzağım’diye..Gözyaşlarım damladı kahve fincanıma..Gözlerini gördüm..Sanki gözyaşlarımla sende akıyordum fincana..İçimde fırtınalar kopuyor lanetler yağdırıyorum her şeye...
Kaç gündür sokağa çıkmıyorum..Dayanamıyorum yolda,deniz kenarında dolaşan bir çift görmeye..Ellerim üşüyor,kalp atışlarım yavaşlıyor,dudaklarım kuruyor...Gittiğin günden beri sol yanım felçli gibi..Hissetmiyorum sanki sol yanım yok olmuş..İçimin yarısı bomboş...Resimlerimize bakıyorum birde gülen gözlerime..Sonra aynaya bakıyorum gözlerimin altından yokluğuna mahkum mor halkalar,uykusuzluktan şimiş ve ağlamaktan kanlanmış gözlerime bakıyorum...Resimlerdeki gülen gözbebeklerinden ve mutluluğun ışığından eser kalmamış..Sevdiğin yemekleri pişiriyorum,en kaliteli şarabımızı açıyorum ve soframızı kuruyorum.Sanki sen gelecekmişsin gibi mumları bile yakıyorum..Ama sen yoksun..Ben boş evimde yalnızlığımla beraber sensizliğin ayinini yapıyorum..Her yere parfümünü sıkıp sanki sen varmışsın gibi elimde kadehimle dans ediyorum..Boşalan kadehlere ardı ardına dolduruyorum..Sarhoşluğum bile yokluğunun boşluğunu unutturmuyor...
İsyanlardayım..Sen yoksun ya ırmaklar denizlere,çöller rüzgarlara,ormanlar yağmurlara,ay geceye,güneş güne hasret kalsın..Hatta dünya bile tek bir canlıya dahi hasret kalsın.Ben bu özlemi çekiyorum ya bu özlemin acısına dünya batsın...
YORUMLAR
Bugün de sensiz bir güne uyandım.Evimin tüm perdelerini kapattım.Doğan güneşe arkamı döndüm..Sigaramı yaktım ve uzunca bir nefesi çektim içime..İçime çektiğim nikotin gibi acı ve sigaramın katranı kadar koyuydu özlemin...Kendi kendime düşündüm ’sana bu kadar ihtiyacım varken neden senden bu kadar uzağım’diye..
MİLYONLARI ANLATMIŞSIN
O MİLYONLARDAN BİR KATRİLYONDA BENİM
Yüreğine sağlık çok güzeldi...