- 2590 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
Yahudi’yi alkışlamak
Yahudiler Dünya’da süper güç haline nasıl gelmiştir?
Bunun kökenini araştırdığımızda, Yahudilerin süper bir güç olma ihtiyaçlarının olduğunu görürüz. Çünkü belirli bir ülkeleri yoktur, Dünya nüfusunda sayıları çok azdır. Öyleyse çok güçlü olmak zorundadırlar.
Peki bunu nasıl başardılar?
Elbette en önemli başarıyı din sayesinde elde ettiler. Çünkü İslam ve Katolik dinlerinde yasak olan faiz sistemi, onlarda yasak değildi. Tefeci sınıfı oluşturarak, faizle para vermeye başladılar. Onlarda bu sistem teşvik edilir ve bankacılık sistemleri çok iyi çalışır. Ortaçağ ‘da Yahudi ve tefeci ismi öyle özdeşleşmiştir ki, birbirinin yerine kullanılır olmuştur. Tefeciliği babadan oğla aktarmış ve sermayelerinin kat kat büyümelerini sağlamışlardır. Ortaçağ’da bir çok kral Yahudilerden borç para almıştır.
Güçlerini siyaset alanında kullanmaya başlayan Yahudiler, aynı zamanda ticarette mihenk taşı olmuşlardır. Ticaretleri öyle dürüsttür ki, üretimlerinde hiçbir kalitesizliğe ve hileye rastlayamazsınız.
Ürünleri en pahalı şekilde pazarlasalar bile, güvenirlikleri sayesinde hep kazanmışlardır. Bir Yahudi tüccar, asla güven kaybetmeyi tercih etmez. Güveni kaybedeceğine, para kaybetmeyi tercih eder.
Çünkü bilir ki, güven kaybettiğinde artık hiç kazanamayacaktır ve kendi ırkına en büyük zararı verecektir.
Ticarette uyguladıkları en sıkı politikalardan biri de, kendilerinden olana ya da kendi davalarına hizmet edecek olana sermaye sağlamaktır. Sermayeyi verir, işi kurdurur, her türlü desteği verir, ticarette iyi bir yere gelmesini sağlar.
Parayı kendilerine hizmet edecek her alanda kullanırlar. Dini ve ırkı bu konuda ayırmazlar.
Bu kişi bir Müslüman olsa dahi, onların davasına hizmet edecekse, onu para gücüyle satın alır, politikalarını uygulatır. Dünya’da; ekonomi,siyaset, sanat,basın,sanayi vs tüm alanlarda Yahudiler tarafından idare edilen milyonlarca kişi vardır.
Hitler; Yahudilere işkence yapmamıştır dediğimde, çok şaşıranlar olacağını biliyorum. Ama şimdilerde bu konu araştırılıyor ve gerçek bir gün ortaya çıkacaktır. Hitler Yahudilere hizmet etmiştir.
Dünya insanlarını Yahudilere acındırmak için savaşta ölenleri de işkence edildi diye sunmuşlardır.
Hitler; aslında elinden iş gelmeyen, kendilerine yardımcı olmayan bir kısım Yahudileri öldürmüştür.
Sayısı abartılmıştır. Nitekim savaştan bir müddet sonra İsrail devleti kurulmuştur. Zaten amaç buydu. Tüm basını ve sinemayı bu yönde,çıkarları için kullanmışlardır. ( Amerika’nın ikiz kuleler politikasını hatırlayalım. Amerika kuleleri kendi vurdurmuştur .)
Yahudiler, kendi Dünya görüşlerini, dinlerini empoze etmeye neredeyse çocukları beşikteyken başlarlar. Bize de hayranlıkla alkışlaması düşer.
Çünkü; rekabet edecek ne gücümüz, ne dürüstlüğümüz, ne de kuvvetli inancımız var.
YORUMLAR
Değerli arkadaşlar konu gerçekten çok değişik yönlere kaydırılmış vaziyette, yahudilerin bir tek gayesi vardır ve bu da birgün vadedilmiş topraklar olarak tevrat'ta geçen topraklara her ne pahasına olursa olsun sahip olmak amacını taşır, onların inanışına göre bir insan sonradan yahudi olamaz yahudi olabilmesi için yahudi bir anneden doğması gerekir bugün zannediliyor'ki Amerika israil'i idare ediyor (yanlış) İsrail Amerikayı yönetiyor zira çok güçlü bir lobiye sahipler, arkadaşlarımın dediği gibi Hitlerin yahudileri yakıp yok ettiği yalan değil gerçektir fakat bu olayın mimarları yine kendileridir zira yeni kurulmak istenen bir israil devletine insan ihtiyacı vardır fakat İsrailde yaşayacak insan bulmak zordur şayet olayların oluştuğu tarihlere bir göz atarsak gerisini kendimiz yorumlayabiliriz,Adolf Hitler zaten bir alman değil Avusturyalı idi fakat bugün tazminatı ödeyen Almanyadır, onlar amaçlarına ulaşmak için her yönü denerler ve bu konuda da çok başarılılardır, onların inanışına göre yeryüzünün en kutsal insanları onlardır ve diğer insanlar onların köleleri ve uşaklarıdır, şayet birgün rüyaları gerçek olursa ortadoğuda bir arap ülkesi olmayacaktır, bugün içimizde yaşayan binlerce yahudi dönmesi vardır bizlere hizmet ediyor görünmektedir fakat gerçeklerin hiçde öyle olmadığını gerek araştırmacılar ve gerek tarih bizlere ışık tutmaktadır sadece okuduklarımızı dikkatli okuyalım. sonsuz saygılarımla
Evet katliam (Kesinlikle karşıyız) yapsa da tarihlerinde hiç kimse israiloğullarına Hitler kadar faydalı olmamıştır.
Ortaçağda paranın merkezi oldukları için krallardan dahi hep alacaklı olduklarından zamanla bu alacaklı durumu halklardan dışlanmasına da sebep olmuş olabilir.Zamanımızda da var ya borç verince iyi geri ödemeye gelince kötü olunuyor ya öyle bişey olabilir :)
Bize de hayranlıkla alkışlaması düşer.
Hahudilik ve masonluk kitabını ilkkez 16 yaşlarında edebiyat öğretmenimin kitaplığından alarak okudum.oyaşta edindiğim ilk izlenim,bunlar dünyanın heryerini,her yönden kuşatmış ve sanki dünya bunlardan sorulur gibiydi,ikinci izlenim olarak bende vatanıma,dinime,bayrağıma inanma ve bu inancımı yaşama ,yaşatma duygusu oluşturdu.Türk islam ülküsüne gönül veren yaşayan ve yaşatmaya çalışan bir kşi olarak,katılmadığım tek nokta kendini bilen asla zulmü alkışlamaz.şuurlu ve duyarlı yaklaşımınız için teşşekürler.
m.kemal akbaş-ı da anlamak zor yahudi,siyonist ve ayırmak gerekir.diye ifade kullanmış bende diyorumki KEŞKE.Doğrudur israiloğulları lanetlenmiştir.eee yangelip yatacakmıyız.gerçek yahudi bulmak sanırım çok zor demiş ,bulupta turşusunumu kuracaz,içimizdeki satılmışlar sizede yeter bizede...israil:devletin adı.!yahudilik:dinin.!siyonist:bunları ülkü edinmiş gavatlara verilen sıfattır kardeşim mehmet./muhabbetle kalınız kaleminiz dert görmesin...Allaha emanet olun...
Hitler konusunda yazara katiliyorum, zira gerçek, yani ortodoks yahudiler böyle bir katliamın olmadığından bahsediyor. Burada aslında bir çok konuda olduğu gibi tarihi yanıltmaya çalışıyorlar. Yahudilerin kutsal yerlerinden birisi Filistin topraklarıdır. Ama yahudiler dğnyada yayılmış bir vaziyette oldukları için onları bir araya toplamak için bir bahane gerek. Bu da 2. cihan harbinde 6 milyon yahudinin Hitler tarafından katledildi diye yaygara çıkarmaktır. Hal böyle olunca yahudiler birlik olacak ve dünyada yahudilere acıyarak onların her türlü hal ve hareketlerini hoşgörü ile karşılayacaktır-----
Yahudi ve Müslümanların bir çok ortak yanları vardır. Bunlardan birisi helal kesimdir. Yahudiler bu konuda çok hassasdırlar.
Yahudi, siyonist ve israilliyi ayırmak gerekir. Bu üçü aynı gibi gözüksede aslında birbirlerinden çok farklıdırlar.
Ama bilindiği gibi Kuran'da israiloğulları lanetlenmiştir. Gerçek bir yahudi bulmak sanırım çok zordur.
Yazınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
1520 li yıllarda İngilterede geçen olayları konu alan, ve o zaman da Türkleri ingilizlerin nasıl bir gözle gördğünü, yahudilere nasıl davranış sergilediklerine daiar kitap okumuştum. Bu kitap belegeleriyle ortaya konmuş bir kitaptı.
O zamanlarda Yahuduiler kabul görmedikeri için başka milletler tarafından, çeşitli toplulukların içine karşıp, kendi kimliklerini saklıyorlardı. Bu yahudilerin büyük çoğunluğu uzay bilimleri, falcılık, öngörü, ve kader yazısına bakma işi ile uğraşıyordu. Falcılık yasak olduğu için yakalannların çoğunluğu kazıklara oturtuluyor, yakılıyor veya asılıyordu. Ve yahuduiler yine de yazmaktan geri durmuyor, yazdıkları kitapları toprak altında korunaklar yapıyor, gizli gizli kendilerinden olanlara dağıtılıyordu.
Ben yanlız yahuduileri faizle para vererek zenginleştiği düşüncesini bu kitabı okuduktan sonra yıkmıştım beynimde. İngiliz ve fransızlar yalnız kiliselerle uğraşırken, Türkler ve yahuduike bilim alnında neler yapabiliriz ile ilgileniyorlardı. İşgal edilen yerlerde bilimin, Allah'a karşı gelmek olarak algılandığı için kilise tarafından bu adamlar öldürülüyor ve yok ediliyordu. Onlar da inançlşarını ve bilgilerini korumak gayreti içinde gizli gizli örgütlenme yoluna gitmişlerdi.
O zaman şu çıkıyor ortaya. 1500 lü yıllarda. Yahudiler de Türkler kadar bilim alanında ilerlemişlerdir. Ama yahudi oldukları için kabul görmemiştir. Ve Yahuduilerin dünyanın her yerine dağılmasının belli bir topluluk oluşturamamasının nedenide bu değil midir?
Epey zaman oluyor. Almanya'ya gitmiştim. Bir arkadaşımın et almak için yahudu kasabını aradığını gördüm.
Neden Yahudi kasabıda Türk kasapları değil" dedim.
Bana verdiği cevap gerçekten ükkütücüydü.
"Bilirsizn domuz eti bizede günah, Ama bizim kasaplarımız etmere domuz eti karıştırabiliyor. Bir kaç defa da bubub öreneğini gördüm. Ama yahuduilerde de domuz eti günah ve onlar hiç bir şekilde etlerine domuz eti karıştırmazlar güvenle alabiliyor insanlar" dedi.
"Bunu hiç denedin mi "dedim
"Çok defa denediğim için şimdi güveniyorum ya canım " dedi.
Ve o zaman yine o kitapta okuduğum takıldı aklıma.
Yani ben her zaman şunu söylüyorum. Önce bilhilenmemiz gerek. Yani öğrenmemiz gerek ve sonrasında da bişlgilerimizi paylaşmalıyız diye düşünüyorum.
Hitler'in ise yalnız Yahudilere değil, kendi insanlarına bile neler yaptığını düşünürsek bunun doğruluğuna da inaabiliyoruz.
Hangi düşünceden olursa olsun, hangi mezhepten olursa olsun, isterse putperst olsun. Hiç kimsenin kimseyi yok etme hakkı olmadığını düşünüyrum sevgili şairim.
Güzel bir yazı. İrdelenmesi ve araştırılması gerekn sorular ile dolu.
Sevgiler yüreğinize
yalın ve ön bilgi anlamında güzel bir çalışma olmuş.Yahudilerin insanların zaaflarından yararlanmasını bilen bir toplum.burda milliyetçiliğimizi vatanseverliğimizi ön plana çıkarıp eğitime öncelik vermemiz gerkmekteyiz.bu gün eğitim çok kötü.ve asıl amaçlananda düşünmeyen bir topluluk oluşturmak.değerli yorumlar içinde teşekkür ederim
Müjgan hanım şunu öncelikle belirtmek istiyorum, ben ırkçı değilim..İnsanlık tarihinde bir çok devletin yıkılmasına,savaşların çıkmasına, milyonlarca insanın ölmesine sebeb olan bu toplumun tarihini ne kadar araştırdınız ki böyle iyi niyetli yazı yazdınız, merak ediyorum..Örgütlü olmaları, tefecilik yapmaları diğer toplumları sömürmeleri savaşlara neden oldu..Krallıklar yıkıldı,komunizm ve faşizm doğdu.Ben okuduğum dünya tarihinde bunları tespit ettim..Ya siz??
Tebrik ederim. Hassas ve derin konu. Derin olduğu kadar karmaşık da. Her toplum kendi temel değerlerine sahip çıkma ve yaşatma duygusunu geliştirmekle varlığını teminat altına alacaktır. Mensuplarının huzurlu ve refah içerisinde yaşama istek ve ihtiyacını gözetenlere saygı duymamak mümkün mü?
Asıl tehlike ve tehdit ise kendi yaşama haklarını başkalarının haklarına tecavüz ederek sürdürmek isteyenler olarak görmek gerekir.
Yahudi topluluğu imrenilecek derecede örgütlü ve derin hareket etme özelliğine sahip. Her alanda gücü ellerine geçirmenin verdiği pervasızlıkla hareket etmekteler. İfadeniz onlara düşmanlık anlamı taşımaktan ziyade gerçeklerin ortaya konulması noktasında dikkate alınmalıdır ki bu hususta çok haklısınız.
Özellikle “Siyon Liderlerinin protokolleri” meraklılar tarafından mutlaka okunmalıdır. O zaman hedef ve çalışmaların hangi boyutta olduğu net olarak ortaya çıkacaktır. Geçenlerde ciddi bir kaynakta bu topluluğun ilk defa Çanakkale Savaşlarında İngilizlerin safında ayrı bir atlı birlik olarak Türklere karşı savaştıklarını okudum. Şaşkınlığımı ifade etmem mümkün değil. Dünyaya dağıldıktan sonra ilk defa Çanakkale’de savaştıklarını öğrenmek tuhafıma gitti.
Hasılı bu topluluk değişik açı ve yönlerden incelenmeye değer. Hareket metot ve tarzlarını bilmeden hiçbir kuvvetle mücadele edemez, savunma gerçekleştiremezsiniz.
Bu nazik konuyu dile getirmeniz ayrı bir zarif davranıştı. Tekrar tebrik ediyorum.
Yazının içeriğini oluşturan ana konular genelde ucu açık konular,bunları test etmekte çok kolay değil.Doğruların yanın da,bizde ki,ilginç yahudi düşmanlığına kapı aralayan bir yüzü de var.Biz millet olarak aslında yahudilerden doğrudan zarar gördüğümüz pek bir alan yok.Varsa da nedenini kendimizde arayacağımız konulardadır.Özellikle bizim inanç iddiasında bulunan kesimlerimiz,sürekli bu yahudi düşmanlığını işleriz.Bana hep tuhaf ve abartılı gelmiştir.Geçmişte Peygamberimizin yahudilerle alış veriş yaptığını biliyoruz.Tarih içinde uzun bir süre gözgöze gelmemişiz.İspanya'da zulüm görenlere fazladan kucak açmışız.Çok değerli vatandaşlarımız da olmuş.Bunlardan daha şen'i zararları olanları unutarak illa da yahudileri öne çıkarmanın bence çok anlamı yok.Hitler bölümünde ki,serzenişe ben de katılıyorum.O da ilginç bir propaganda süreciydi ve başarılı oldu.Son yıllarda ki düşmanlığın nedeni ise Filistin halkına destek anlamında gelişiyor.Bunun da tarihi sürecini iyi irdelemek lazım.Benim farkettiğim şu olmuştur;genelde illerde ve ilçelerde,yahudi firmalarının ürettiği mallara bayilik verilirken çoğusunun imam yahut,dini bir referansı olanlar seçilmektedir.Onlarda bunu seve seve yapmaktadır...
Kutladım efendim.Selam,saygı...
hyazici58 tarafından 10/11/2009 8:12:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
darp acısı
havlatırken köpeği
niçin uyanmaz halk
ki ağzında bir köpek dikilir
ve kanında bir başka köpek devinir?
zillet dolanırken sahamızda
niçin sürünmeyi reddederiz?
niçin Ebrehe'yi Kabe'mize sokar
sonra "Kabe'nin rabbi var" diye
ezan veririz?
ârın kendisinden yüz çevirdiği
aybın utandığı
hastalıkların dahi rekabete tutuşup
içinde tıbbın hastalandığı
nefisleriz bizler
kılıcı hakketmişizdir
vurulmayı da.
günahımız yok bizim
günahımız yok bizim
biziz günah
günahımız yok bizim!
Maalesef söylediklerinizin hepsi doğru...Ama bilmek yetmiyor işte...Çok tembel, riyakar, vurdumduymaz, sorumsuz insanlar olduk...Öze dönüş olmalı artık...Demek ki Allah'ın çizdiği yolda değiliz, Rabbimiz bu zilleti bize layık gördü...
Ya rabbel alemin bizi korkaklardan, tembellerde, cimrilerden, sapkınlığa düşmüşlerden eyleme....(amin)
Selam ve dua ile...
YAHUDİ MARKALARI İÇİN ALTTAKİ LİNKLERDEKİ RESİLERE BAKABİLİRSİNİZ..
http://www.resimupload.com/ds760259803_1.html
http://www.resimupload.com/ds274972205_2.html
http://www.resimupload.com/ds723234970_3.html
http://www.resimupload.com/ds349386632_4.html
http://www.resimupload.com/ds688102856_5.html
http://www.resimupload.com/ds545975197_6.html
http://www.resimupload.com/ds807114659_7.html
http://www.resimupload.com/ds572399111_8.html
http://www.resimupload.com/ds488451121_9.html
http://www.resimupload.com/ds110258729_10.html