- 1834 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
IRKÇILIK (TÜRK-KÜRT-ÇERKEZ-ARAP)
İnsanın bünyesinde dört özellik bulunmalıdır... ve bunlar için savaşmalıdır.. Olümüne..
Tıpkı evinin dört duvarı gibidir bu özellikler...
İnsanı insan yapar, İnsanca yaşamasını sağlar...
Dört duvar olmalıki içerde olup bitenlerden kimsenin haberi olmasın ve sitar olasın, yani korunasın diye...
Öncelik sırasına göre;
1- İMAN; eksikliğinide kul kul olamaz... (Kafir olur)
2- VATAN; eksikliğinde kul kul olamaz (Köle olur)
3- NAMUS; eksikliğinde kul kul olamaz (Şerefsiz olur)
4- MAL; eksikliğined kul kul olamaz (Muhtaç olur)
Bunların hiçbiri hiçbirinden ayrı olamaz..
Ben dindarım ama vatanımı söylemem..
Vatanın yoksa dindarlığında yoktur.. Kölelerin dini olmaz..
Vatanın yoksa namusun olamaz.. Namusu olmayanın dinide yoktur...
Kendini geçindirecek kadar Mal varlığına sahip değilsen, her kötülüğe açıksındır.. Namussuzluk en başta gelir..
Ben nenehatunun torunuyum satır elinde düşmanın üzerine yürümüş benim nenem..
Kurtuluş savaşında ALLAH ALLAH demişiz mevzilerden...
Ve kimse kimseye dönüp sormamış bu ALLAH çekenlerden...
Sen Kürtmüsün? Çerkezmisin? Arap mısın? Türkmüsün? diye...
Irkçılık ne bizim nenelerimizde varmış, nede bizde...
Ancak; burası Türkiye... Hepimizin vatanı, sahiplenmek niye zul gelsin ki bize..
Şükür ki bu cennet vatanın evlatlarıyız... Tabiki övünürüm vatanımla.....
Gözleri olanların gözlerini oyarız... Tıpkı Kurtuluş savaşında oyduğumuz gibi...
Benim en yakın can arkadaşım... Canımı bile uğruna vereceğim Can Bacım Batmanlı bir Kürt.. O benim için neyse bende onun için öyleyim eminim...
Kürt, Türk kardeştir.. Bunu bozmak isteyenler var... Yıllardır... Pis gavurlar... Bu oyunlara gelmemişiz... Bundan sonrada gelmeyiniz...
Tamam mı? benim güzel kardeşlerim.....
YORUMLAR
Vatanın yoksa dindarlığında yoktur.. Kölelerin dini olmaz..
Bunu bir iyi anlatsanız...
Yazıda birbirinden alakasız şeyler alt alta sırlanmış biraz.
Dindarlar kendi vatanlarında paryalaştırılmak isteniyorlarsa suç kimin? Din sadece efendilere mi inmiştir?
İlmi sıfatı olmayan, yakıştırma ve klişe sözlerle kotarılmış bir yazıydı. Hamasetle artık olmuyor, anlayalım.
hanfendi;
önce yazdığım cümlenin ne olduğunu bilmeden hemen saldırıyorsunuz orada üstüne basa basa demişim ben.
-Dinimizde milliyetçilik yok ,
-Bir kesim
-El kavmi.........bu kavramları önce öğrenin..
Bunların yazdım diye tüm müslümanlara mı yıktım.
ayrıca türkiye de herkes müslüman değildir..
önce dinin gereklerini her şeyinizle gösterin sonra gelip burada müslümanlığı benimle tartışın..
din düşmanı falan değilim...Allah a şükürler olsun ki dinimin gerekleri bende saklıdır.İşte sizler ve sizin gibiler saldırganlığa meyilliller böyle yaptıkça kardeş değiliz, kardeş hiç olamayız..
Siz böylesiniz işte
" yemek verirsiniz kaşık vermezsiniz, ekmeği banınca da neden böyle yiyorsunuz"
diyosunuz...
el insaf............el insaf........
meftunkaranfil tarafından 10/11/2009 2:15:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
MEFTUN KARANFİL Kürtler yıllarca din ile başka çıkar çevreleri tarafından kaldırıldı. Her şey görüldü ki o kesimin dinle bir alakası yok , ..........DEMİŞİNİZ . Bir çıkar cevresi sizi kandırmışsa bunun tüm müslümanlarla tüm Türkiye ile ilgisi nedir? Ayağınız taşa takılıp düştüğünüz faturaları da getirin onlarıda yüklenelim bari . Bu ülkede Türk Cerkez Boşnak Laz hepsi dört dörtlük yaşıyor nedense birtek cileleri çeken siz. Sevdalı terör örgütü ağzınla konuşmuş ona destek olan ya siz ?
yazık atışmalar yine devam ediyor, birbirimize karşı istişareler kurup anlaşma yolu bulacağımıza o onu suçluyor, o diğerini suçluyor, diğer başkasını suçluyor, peki nereye kadar sürecek,bir taraf yapılanları kabul etmemek amacıyla başka şeyler araya koyup, karşı tarafı rahatsız ediyor sonra da gelip diyor ki ne istiyorsunuz...................
İzafi bey
kimsenin istediği birşey yok, ortalığı yine gargaraya veriyorsunuz, bu olaylar sadece 70-80 li yıllarla sınırlı bırakılmadı.
tarih okuyun burada anlatıpta söylemenin bir anlamı yok,
Kürtlere haksızlık yapıldı ve ortada bunu siz kabul edince ülkemi bölünecek allah aşkına yapmayın böyle şeyler...
kimse bu ülkeyi bölmeyecek ama sizin gibiler çıkıp sadece konuşur ve boş konuşur birşeyler görmez....
"Körüm o zaman neden karanlıkta yürüyorum" İsmet Özel.....
hep aynı hikayeler, polis oluyorsunuz, öğretmen oluyorsunuz vs... ya da gap projesinin getirdiği ekonomik sıkıntılar, bunlar artık basmakalıp önemsiz şeyler sorun bu değil, sorun kendimiziz sen beni kabul etmedikçe ben sende nefret ediyorum anlayan bunu, anlaşılmayacak biri yok.........
yazarın ne kadar iyi niyetle yazı yazdığını bende çok iyi biliyorum...........
sayın sevdalım acıların en hasını çekmiş ve söylemiş, bende çektim , dökmez mi içinde ki gerçekleri, kürtler yıllarca din ile başka çıkar çevreleri tarafından kaldırıldı. Her şey görüldü ki o kesimin dinle bir alakası yok , Allahın yasak ettiği el-kavmi yani milliyetçiliğ desteklediği ortada...........
hikayeler anlatıp tutturmaktansa sayın meryem zemerot gibi, yapıcı metodlar üretin, yıkıcı anti-insanlık eylemlerine girişmeyiniz.................
sayın "sevdalım"
siz bu kafayla devam edin
verin vatanı onun bunun eline hak hukuk alacağız diye
ondan sonra sonsuz köleliğe devam efendim.
yukarıdaki yazıyla
yaptığınız yorumun uzak yakın alakası yok
sizi yazıyı anlamaya çağırıyorum
yazıyı bir bölücülük unsuru olarak kullanmaya değil.
ezilenler sadece belli bir kesim değil
herkes emek ve ekmek kavgasında
70 ler 80 ler bu zamanları düşünün
meydanlarda sadece sizin gibi düşünenler yoktu
herkes vardı herkeste olacak
son zamanlarda bazı şeylerin suyu çıksada
bu ülkede emeğe adalete hakka hala sahip çıkanlar var.
ve ikincisi
bu ülkede her dilden her dinden insan
herşey olabiliyor
askerde poliste öğretmende millet vekilide başbakanda cumhurbaşkanıda
açın türkiye tarihini okuyun...
evet geçti o günler cancağazım
herkes uyandı
herkes birşeyler oldunu
birilerinin birilerini kullandığını anladı
yakındır
bir kurtuluş savaşı daha..
İzafi tarafından 10/11/2009 1:10:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
dört ülke(türkiye,iran,ırak,süriye) ki dördü de müslüman ülke yıllardır dini kullanarak kürtleri sömürüyor. tamam din kardeşiyiz ama sen kalkıp da benim dinimi bana karşı kullanırsan o zaman işler değişir.
bi,r ikinci nokta da şu;yıllardır kürtler bu ülkede eziliyor,ikinci sınıf. neden dindar kesim kalkıp da demiyor bunlar müslümandır bunlar da bizimle eşit olsun. ki ana dil Allahın verdiği birşeydir devlet gaspetti dilimizi. neden müslümanlar kalkıp da birşeyler demediler.
ki gavurlar kafirler bazen müslümanlardan kat kat daha ahlaklı oluyorlar. unutmayın ki biz de onların gözünden kafiriz,gavuruz
öyle türk-kürt kardeştir edebiyatının zamanı geçti. mevlananın deyimi ile "geçti o günler cancağızım"
sevdalım tarafından 10/10/2009 11:30:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili dost sen temiz yürekli düşünüyorsun, bunları söylemek yürek ister, ama ne yazık ki öyle insanlar çıktı ki kürtler kurtuluş savaşında çaanakkale savaşında yok diyorlar, işin tuhaf yanı o kişiler bu sitede yazı yazıyor ve insanlara etmedikleri hakaretlerde bulundular.........
sen candan kutlarım allah razı olsun...