ALDATTIN BENİ EY SEVGİLİ...
Nedir içimdeki bu sıkıntı?Gözlerim uykuya hasret kaldı yine..Severken seni böylesine nedir içimdeki bu şüphe?Özlem miydi bu deli fırtınalara sebep?Canımı yakan bir şeyler var..Tenine başka kokular sinmiş sanki.Gözlerindeki ben puslanmış.Sıcaklığın yakmıyor artık eskisi gibi.Ey sevgili söylemek isteyip de söyleyemediğin bir şeyler mi var?Hala eskisi gibi saf mı sevgimiz yoksa onu kirleten kara bir leke mi var?Dudaklarından dökülen aşk sözcüklerinde yarım kalan bir şeyler var..İçimde bir şüphe var yüreğimi kanırtan,uykularımı kaçırtıp beni dipsiz karanlıklara hapseden..
Her şey eskisi gibi görünüyor ama yarım kalan bir şeyler var.Tenin tenime değdikçe canım acıyor.Teninde benim izlerim silinmiş sanki başka izler var.Gözlerin dolu dolu yoksa gizlediğin bir şeyler mi var?Uzaksın bana yanımdada da olsan uzaksın..Gel artık dayanamıyorum diyordun.Geldim işte ama sen yoksun.Hasretin cam kırıklarıyla dolu yüreğine kimler dokundu söyle!Kimler okşadı saçlarını,kimler sevdi yüzünü,kimler öptü dudaklarını?Yoksa aşkından mı susarsın böyle?Aşık mı oldun bir başka tene?Onu da mı okşadı ellerin,onu da mı öptü dudakların,onu da mı sevdi yüreğin?Gözlerin doluyor ey sevgili gizlediğin bir şeyler var senin.Boş yere değil içimdeki bu fıtına.Biliyorum susan gözlerinde çok şey var anlattığın.Seninde yüreğin yanıyor çektiğin vicdan azabıyla.Konuş ey sevgili korkma hesap sormayacağım sitem etmeyeceğim sana.Böylesine severken seni bilirim yinede çekip gitmeyi.Sen yeter ki mutlu ol diyemem belki ama sen yinede mutlu ol.Sevdim ben seni.Ama yine de hoşça kal ey sevgili...