- 2640 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BİR SONBAHAR GÜNÜ
BİR AĞAÇ GİBİ GELDİN GEÇTİN HAYATIMDAN...
ÖNCE YÜREĞİME BENDEN HABERSİZCE GİRDİN.YÜREĞİMİN EN GÜZEL YERİNE BANA SORMADAN YERLEŞTİN.YÜREĞİMDE BİR BAHAR HAVASI,TIPKI KIŞIN SOĞUK HAVASINDAN SONRA ,DOĞAN BİR GÜNEŞLE AÇAN ÇİÇEKLER GİBİ ÇİÇEK AÇTI YÜREĞİM İÇİMDE TARİFİ OLMAYAN BİR MUTLULUK .SENDEN ÖNCE HAYATIMIN NE KADAR RENKSİZ OLDUĞUNU SENİN GELİŞİNLE ANLIYOR YÜREĞİM .
SEN YAVAŞ YAVAŞ İŞLEDİN YÜREĞİMİ FARKINDA OLMADAN KOCAMAN BİR KISMINI İŞGAL ETTİN .HAYATIMDA HİÇ OLMADIĞIM KADAR MUTLUYDUM SENİNLE GÖZLERİNE BAKARKEN TÜM DÜNYALAR BENİM OLUYORDU SANKİ TIPKI EN VERİMLİ DÖNEMİNİ YAŞAYAN BİR AĞAÇ GİBİ SONRA ÇEKİP GİTTİN BENDEN GİDERKEN YANINA NE ÇOK ŞEY ALDIN FARKINDA OLMADAN GÜLÜŞÜMÜ ALDIN YAŞAMA SEBEBİMİ ALDIN SEN GİDİNCE NEFESSİZ KALDIM GİDERKEN KALBİMİDE GÖTÜRDÜN RUHU OLMAYAN BİR BEDEN GİBİ KALAKALDIM ORTADA TIPKI SONBAHARA GİREN BİR AĞAÇ GİBİ;TEK FARKIMIZ AĞAÇ YAPRAKLARINI KAYBEDERKEN BEN HERŞEYİMİ KAYBETTİM AŞKIMIZA BENZETTİĞİM BU AĞAÇ YENİDEN ÇİÇEK AÇTI MEYVE VERDİ BİR SONBAHAR DAHA GEÇİRDİ ŞİMDİ YENİDEN BAHARA GİRMEYE HAZIRLANIYOR BENSE HALA SENİN BIRAKTIĞIN SONBAHARDAYIM MEVSİMLER DEĞİŞİRKEN AĞAÇLAR YENİDEN ÇİÇEK AÇARKEN BEN HALA SENDEYİM HALA BIRAKTIĞIN YERDE HALA YANLIZ SENSİZ YAŞMAYA ÇALIŞIYORUM HİÇ BİR ZAMAN OKUYAMAYACAĞIN BU YAZILARI YAZMAKTAN VAZGEÇEMİYORUM SEVDİĞİM VAZGEÇEMİYORUM GÜZEL GÖZLÜ YARİM HER DAİM BENİMLESİN SEN GİTMİŞ OLSANDA BEN HALA BİR SONBAHAR GÜNÜNDE SENİ BEKLİYORUM...