- 1709 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
yaşama direnmek
yeryüzünde biz insanların paylaşamadığı nedir acaba, ki artık o da bize yetmiyor ya, umudu diğer gezegenlerde arıyoyor bilim adamları.onlarda biliyorki artık bu doyumsuzluğumuza aşırı derecede tükettiğimiz herşeyin bir sonu var.artık gökyüzü eski maviliğinde değil,buzulların erimesi, şavaş tanrıçalıların birtürlü barışı istememesi tabiki bu silah tacirlerini dünyanın sahibi konumuna getiriyor.gözlermizin önünde eriyip gidiyor dünya ve bütün insanoğlunun sonu.acaba bütün suç kimde,şu yeryüzündeki hayvanların suçu ne,insaların duyarsızlığı yüzünden hayat çekilmez bi hal aldı.gelin zararın neresinden dönersek o kadar yakındır kurtuluş,esir olmayalım boş yaşantımıza. gelin ellerimizdeki silahları susturalım gül kokulu bi hayat bırakalım bizden sonra gelenlere.yoksa sonrasıda olmayacak yaşamın...
YORUMLAR
insanlar daha güzel günlere.. daha güzel dünyaya tasimali insanlari...
fakat yasama direnmekle sanki.. bütün olumsuzluklari kendimize mi çekiyoruz?.. acaba kendini bilerek kabul mü etmeli yasamayi , olumlu bir bakis ile.. direnmek yerine sevgiyle kucaklamali mi... ? oysa günes.. ,yagmur.. kar, dolu, tabiat insanlar için hep bedava arkadasim...
ayrica, kisa ve düsündürücü bir çalisma.. basarilar diliyorum..
selam ile..
seviyle kalin daima..
........
YAŞAYANKELİME tarafından 10/9/2009 11:45:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
YAŞAYANKELİME tarafından 10/9/2009 11:53:57 AM zamanında düzenlenmiştir.