- 662 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SAPLANTI
içim kırılgan bir mevsimin en son hal almış utanç duvarı sanki eriyip giden gençlik sonrasında arta kalan boşluklarda doldurmaya çalıştığım birkaç kontejyan hakkı bendeki
ne kadarda ugraşsam bir türlü sonunu getiremediğim bir kırmızı son sanki halının üstüne
basıp ohh çekenlerin inadına zıt yürüyüş şekli sanki ilerledikçe yorgunlugumun bir nebze daha artıgını hisseder gibiyim dokunaklı virajlı tebessümlü çıkarlarımın arasında hipnoz edilmiş bir gerçekle yüzyüzeyim sanki kendimi gizler oluşum birazda kendimden soguyuşuma önektir aslında kayıp gidende bunca aralıksız boşluklar arasında benim sana duydugum sevgi muhtaçlığı dır.. evet sana karşı bir duygu büyüttüm iliklerimde beynimde hatta gögsümün en derin bölgesinde sen vardın görüyor duyuyor seni anlıyor hissedebiliyordum ellerimi açıp sana koşmak sarılmak bagırırcasına sana olan sevgimi haykırmak istiyordum sana karşı oldukça tevazur bir o kadarda ihtiyacım vardı sen benim gözümde canlandırdıgım bir çok yaşama sebeplerinden bir çoğuydun anne yaşam ögüt can uçurtma rengarenk gökkuşagıydın benim hayatımın ilk saplantı temasıydın oysaki yaşanabilmesi gereken en güzel duygu yogunluguydun sana aşık birazda asık bakardı gözlerim ama seni sevmiş olacaktı ki yoklugunda enkaz yıgını gibi kalıveriyordu kimi zaman hatta çogu zaman sen çok büyük bir aşk olmuşsun bende ve bende fark ettim bunu sende ..
YORUMLAR
Hissettiğim kadarı ile bu yazı eşinize ithaf ediyor.
Zira insanlar ancak ayrıldıkları zaman onların yokluğunu anlıyabiliyor ve birlikte iken hayatındaki artıları farkedebiliyorlar.özellikle o eş bayansa duygu klasiktir öyle bir an gelirki artık ana olurlar eşlerine ne derece doğrudur tartışılır tabi ama bu iç güdüsel bir şey biz bayanlarda.
sesleniş çok güzel umarım mesajı alır.
selam ile.
Aslında saplantı falan değildir hislerimiz. ama nedense bir çok insan 'saplantı' olarak yorumluyor bunu. bir kişiyi karşılıksızca sevebilmenin ve o sevgiyi bir bebek kadar temiz tutabilmenin karşılığı illa ki hastalık olacaksa eğer, 'saplantı' kadar ucuz bir hastalık olmamalı derim ben.. aynı dertten muzdarip olan bir adam olarak şunları söylemek isterim sana da;
Sana dedikodulara meze olan bir sevda bırakıyorum,
Psikolojik kılıflar uydurulan,
Anlaşılamayan, anlatılamayan, anlatamadığım belki de.
Hem zaten ‘anlamadıkları şeyleri kınarlar’
İnsanlar ne garip, görmediklerine muhakkak isimler takarlar.
yazıda aktarılan hissiyat gayet başarılı. ama cümleler çok uzun soluklu olmuş sanki noktalama işaretlerinde cimri davranmışsın. yüreğine sağlık.