- 4304 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
CANIM KIZIM SANA BU SATIRLARIM
Merhaba Canım kızım ben annen Sevgi.
Canım kızım seni nekadar çok sevdiğimi şu yüreğimi bir açabilsende bir görsen ama ne yazıkki göremiyorsun. Olsun ben her şeye rağmen seni ve abini çok ama çok seviyorum bunu sende biliyorsun bebeğim Bu hayat zor siz olmazsanız benim için daha da zor.
ama çok Şükür Rabbime sizler benim yanımdasınız ah kızım senin için öyle hayallerim varki ama ne yazık sen yaşının vermiş olduğu toylukla bunların farkında değilsin. Varsın olsun sen ve abin yeterki mutlu olun benim canlarım. Şu anda bu satırları ağlayarak yazıyorum sana nedenmi? Çünkü sana iyi bir eğitim imkanı sağlayamıyorum buda gidiyor anacının zoruna...Çok isterdim arkadaşlarına özenmeden seni ferahlık içinde yaşatıp okutayım ama ne yapayım kızım benimde gücüm bu kadarına yetiyor.
Annesinin Gülü, Annesin Gül yüzlüsü, Annesinin birtanesi.
Annen seni canından çok seviyor bunu unutma olurmu kızım.
Canımsın Canımdan bir parçasın.
Hayatımın anlamı yaşama kaynağımsın.
Sen benim kzım yapamadığım başaramadığım hayallerimsin.
Sen okumalısın sen bunu başarmalısın herşeyden evvel kendin için sonra da babanı utandırmak için bunu yapmalısın bitanem. annenin üzülmesini istemiyorsan hadi benim can kızım canım kızım başar hayatta kalmayı ayaklarının üstünde kalmayı başar. Başar ki yapaz diyenler dediklerinden utansın.
SENİ SEVİYORUM BİRTANEM. ANNEN SEVGİ.
08/10/2009 SAAT:17:05
YORUMLAR
Merhaba Canım kızım. Ben annen Sevgi.
Canım kızım! Seni nekadar çok sevdiğimi, şu yüreğimi açabilsen de bir görsen ama ne yazık göremiyorsun. Olsun ...Ben her şeye rağmen seni ve abini çok, ama çok seviyorum .Bunu sen de biliyorsun bebeğim. Hayat zor... Siz olmasanız benim için daha da zor.
Ama çok Şükür Rabbime ,sizler benim yanımdasınız... Ah kızım ! Senin için öyle hayallerim varki...Ne yazık sen yaşının vermiş olduğu toylukla bunların farkında değilsin. Varsın olsun, sen ve abin yeterki mutlu olun, benim canlarım. Şu anda bu satırları ağlayarak yazıyorum sana... Neden mi? Çünkü sana iyi bir eğitim sağlayamıyorum ..Bu da gidiyor anacının zoruna...Çok isterdim arkadaşlarına özenmeden, seni ferahlık içinde yaşatıp okutayım ama, ne yapayım kızım... Benim de gücüm bu kadarına yetiyor.
Annesinin Gülü, Annesin Gül yüzlüsü, Annesinin birtanesi.
Annen seni canından çok seviyor. Bunu unutma olur mu kızım.
Canımsın ! Canımdan bir parçasın.
Hayatımın anlamı ,yaşam kaynağımsın.
Sen benim yapamadığım, başaramadığım hayallerimsin.
Sen okumalısın, sen bunu başarmalısın.. Herşeyden evvel kendin için, sonra da babanı utandırmak için bunu yapmalısın, bitanem. Annenin üzülmesini istemiyorsan, hadi benim can kızım ,canım kızım başar.. hayatta kalmayı ,ayaklarının üstünde durmayı başar. Başar ki yapamaz diyenler dediklerinden utansın.