- 724 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
tarafgirlik zalimlikle ikizdir
davamız için tehlikeli önü kesilmeli
bir çocuk doğar 1972 yılında üzüm karası akıllı çevik adı salim ..her gün 15 kmyol gelir İHL nde okumak için...1990 yılında ders kesimine 15 gün kala açık ara birincidir...md yar tebrikeder,..salimin amcası md baş muavinidir bir lisede ...o ilçede olup
biteni bilmektedir yıllarca..ya salim hoca pek inanılır iş değil seni birinci yapmaları hatta
imkansız..ama dünya bu olurmu olur...bir hafta sonra sonuçlar duyrulur...salim hoca ikinci.. allahın mahkeme heyeti biri savcı biri hakim biri avukat olur...onluk olan derslere sözlü olarak üç tane bir çakarlar...ve mücahidler bir kutlu savaşı başarıyla tamamlarlar..salim üzgün salim yıkık salim dünyada ailesi inandıkları hocaları çok sevdiği devleti dahil hiç kimseye inancı kalmamıştır..
....tek güvendiği md yar. amcası vardır..amcası avni beye telefon eder yönlendirmesiyle
bakanlığın teftiş kuruluna bütün olup biteni anlatır..bakanlık müfettişleri gelir...pislik son
beş yılda dizboyudur..olayın duyulup malzeme yapılması nın vereceği tahrip olayın kendisinden daha büyük olacağı hasabiyle olay örtbas edilir..müfettişler sorumlu kişilerdir
ve bir insana yapılacak en ağır sözleri söylerler üç öğretmene...
salim şuanda istanbulda 15 yıllık adam gibi adam olan bir öğretmendir...
o tarihten sonra o memlekette şu söz darbı mesel olur..
md yar. aldırdığı abdestle İHL 20 yıl namaz kılar...
peki bu insanlar bu rezaleti rezalet diyemi yapıyorlar..hayır..
bütün bunlar...ideoloji olsun - cemaat olsun - ırkçılık olsun - bölgecilik olsun- mikro milliyetcilik olsun
çok büyük bir iş yaptıklarını sanıyorlar zavallı ilkeller..
malesef zaman zaman göz bebeğimiz olan yerdede böyle kokular geliyor burnumuza...
düşmanına bile adalet için bin kere ölmeyi göze alacak insanlara ihtiyaç var,
Bir gün adalet herkese gerekir....
bütün bu zalimliği islam ve onun peygamberi adına yapmak çirkinliği katlıyor...
bu gün malesef her türlü çirkinlik iftira siyasetçinin hakkı görülüyor...
anam babam herşeyim ona feda olsun iki cihan serveri kendisini öldürmeye gelenlerden hicret ederken onların emanetlerini kendisi kadar sevdiğimiz ali efendimizden
dağıtmasını istemiştir....
bugün ebu sufyan bile çoğu müslim geçinenden adildir...üzüntüm sonsuzdur allahım...
bizansta sorulduğunda:ben onun hiç yalan söylediğini duymadım demiştir...rasulullah için
selam ve dua ile
YORUMLAR
bugün ebu sufyan bile çoğu müslim geçinenden adildir...üzüntüm sonsuzdur allahım...
bizansta sorulduğunda:ben onun hiç yalan söylediğini duymadım demiştir...rasulullah için
selam ve dua ile
Can alıcı bir konuya değinmişsiniz Mehmet bey.
Adalet herkese lazım, eğer adaletide para ile alıp satmaya kalkarsak vay halimize...
Selam ve saygılar...
Mehmet bey bunlar yılalrdır bilinne gerçekler. Ve ben kişi olarak tam olayın ortasında yer aldım.
Okul aile birliği başkanlığı yapıyordum. Ve atamalarda okul aile birliklerinden birer temsilciler bulunuyordu. Ben kendi okulumu temsilen okuluma atanacak Müdür için onay vermek amacıyla Milli Eğitim Müdürlüğüne çağırılıdm. Bizm istediğimiz Müdür adayının puanı 96 idi ve ilk sıradaydı. En arkada olan Müdür aydayının puanı 50 idi ve soruşturma geçirmesi gerekirken bu aday müdür olarak atama listesine alınmıştım. Milli Eğitime gitmeden önce bür sürü araştırma yapmıştık dört bir koldan ve öğrenmiştik.
Neyse Milli Eğitime gittiğimizde acı gereçklerle karşılaştık. Puanı 50 olan müdür adayının puanı bir anda 90 a çıkartılmış. ilk sıradaki müdür adayının puanı 65 e inmişti.
Nasıl olmuştu bilmiyorduk ama olmuştu. Benim vereceğimn puan hiç bir şeyi etkilemiyordu. Göz boyamak için oradaydım yalnızca bunu biliyordum. Ama imzam olmadan da göreve asaleten başlaması imkansızıd.
Ben direttim. İmza atmadım. Soruşturulmasını istedim. Atama belgesine Şerh koydum ve Milli Eğitime başvurdum. Ama o kişi göreve başladı. Vakaleten gelmişti. Çünkü bir imza eksikti.
Atamadakiler için soruşturma istedim. Uzun bir döenmden geçiyorduk. Ben souşturma isterken onlar beni devlet memurlu oladuğum için kendi isyerimde disipline verilmem için dilekçe yazdılar. Benim iş yerim " bu konu bizim dışımızdadır" diyerek soruşturma açmadı. Bu defa halkı kışkırtmak ve düzeni bozmaktan dolayı suç duyurusunda vulundular savcılığa. Kardeşim hakim. Ona bir dilekçe yazdırdım. Dilekçeyi okur okumaz hakim takipsizlik kararı verdi ve ben beraat ettim. Ama o müdür görevde kaldı. Üç yılda okulumuz doruklardan dibe vurdu. Eğitim bitti. Öğretmenler alıngı görevden. Ama ben yine işin peşini bırakmadım. Okul aile birliğine seçilmemem için büyük bir kulis başlattı ama olmadı. Veliler yine büyük bir çocunlıkla beni getirdi arkadaşlarım ile birlikte. Sonunda baktı olacak gibi değil tayin isteyip gitti. Ama bizim burada yaptıklarımız onun gitiği yerde istişfa etmesine neden oldu.
Herşey kılıfına uyduruluyor. Yeter ki adamınız olsun. Okulumuz büyük bir kayıpla yeniden eğitim öğretimde birinci sıralara yükseldi çünkü istediğimiz müdür göreve başlamıştı.
Off benim canım yine yandı. Saygılar yüreğinize