Kızıl Gül
YORUMLAR
Güç olan bu olsa gerek binlerce kelimelerden birini seçip başlangıç yapmak bu yüzden,bu yüzden bir başlık koyamadım bu mektupabu daha çok bir çocuktan en güzel oyuncağını istemek kadar zor geldi bana.....
galiba ilk başlarda gizemli hayatlarımızın olması birbirimizi çekti..çünkü ikimizde geçilmez surlarımız olduğuna inanıyorduk.bizler hayatın içinde yaşayan insanlar değil hayatın bizim içimizde yaşadığına inanan insanlardık.çünkü hayat biz nefes alıp verdiğimiz sürece vardı.ve buda bizi yıkılmaz yapıyordu.belki bizler ağır aksak ilerleyen ordunun komutanlarıydık.ama birbirimizi tanıdıkça gizemli yaşamlarımız gizemini yitirmeye başladıkça yaşadığımız her öykü zamansız delikler açtı surlarımızda.ve bir an hayatın kendi içimizde olduğunu unutmaya başladık. bazen güneşin doğmasını bekleyen sen,bazende gece olunca ay ın doğmasını bekleyen ben.Ama herzaman aşkı bekleyen biz...
Birbirimize özlemimiz olduama bu özlenene karşı değil,mutluluğa karşıydı.Bu yüzden güçlü,güzel ve mükemmel güllere özendik. zemheride açan zambaklar olduk...................
neylersin.
........................................
aşk adamı çarpıyor işte.
acısı da tatlısı oluyor
çoğu zaman.
saygımla.
aramıza hoş geldin de
diyerek.