- 2963 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
FEDAKAR AŞKIN VEFAKAR SEVGİSİ
Birbirlerini seven iki gencin hikaesidir bu :
Birbini seven iki genç uzun zamandır birliktedirler erkek kıza biraz daha düşkün olacak ki sevdiğine zarar gelmesin diye hep dikatli olur.Adam bir gün iş için uzun yola çıkacaktır gurbet bir yana sevdiğinden nasıl ayrılacağını düşünür kızda üzülür ama gitmesi gerek söz konusu olan kendi gelecekleridir evleneceklerdi para kazanıp rahat yaşamasını istiyordu sevdiği kızın adam gittikten sonra aylarca mektuplaştılar bir süre sonra adam işlerini yoluna koyar ve dönmeye karar verir ilk mektubunu yazar sevdiğine bitanem burda işlerim bitti yarın yola çıkıyorum senden beni karşılamanı istiyorum seni beklicem der ve mektubunu bitirir yolculuk başlamıştı içi içine sığmıyordu.Zaman geçmiş yol bitmişti tren garında beklemeye başladı çocuk nerdeyse gelir diye saate bakıyordu zaman sürekli geçiyr fakat sevdiği gelmiyordu acaba birşey mi oldu diye bekliyordu akşam oolmuştu sevdiği yoktu.Artık dayanamadı sevdiği kızın evine gitti fakat ev boştu kimseler yoktu komşularına soruyor kimse cevap vermiyordu adam ne yapacağını şaşırdı ve tren istasyonuna gitti gelecek biliorum söz verdi dedi ve beklemeye başladı.Saatler geçti günler geçti hatta haftalar geçti yine yok adamın saçı sakalına karışmıştı neden neden yoksun diye sitem ediyordu.Bunu hakedecek ne yaptım diyordu.Bir gün kızın annesi çıka geldi tren istasyonuna adam çok şaşırdı o nerde sevdiğim nerde dedi annesi gel yavrum seni bekliyor dedi ben daha fazla dayanamam buna dedi.Adam her attığı adımda kalbi hızlı çarpıyor yoruluyordu işte burda yavrum dedi Adam öylece yere yıkıldı gözyaşları sel oldu sevdiği ölmüştü.Bir mektup bırakmış bitanem geleceğine çok sevindim ama benim gitmem gerek sana bunu anlatmam zor lütfen birşey sorma sitemine razıyım ama unutma seni çok seviyorum ve senden senin için vazgeçiyorum dedi .Annesi kızım çok hastaydı günleri sayılıydı sana acı çektirmek istemedi herkese yemin ettirdi söylemeyin diye bırakın sitem etsin bırakın nefret etsin ama söylemeyin dedi Adam sessiz bir şekilde ayağa kalkarak tren istasyonuna döndü biliyorum gelecek diyerek son nefesini verdi......
YORUMLAR
:( bazen sevdiginden vazgecmek gerekir karsindaki seni zalim görsede vazgecmek gerekir ahhhhhhhhhh kader
icten güzel yaziniz icin size cok tskler gercekten
okunmaya deger bir yazi insanlarin neden vazgectiklerini
yada vazgecmenin sevmediginden degil cok sevdigindende olabilecegini gösteren cok güzel bir hikaye
Çok hüzünlendim çok.Yaşam içerisinde bunlar yaşanıyor.Ne sevgiler var ki,böyle kavuşulmayan,acıyla biten.Onun için hep söylemişimdir ki,her şeyin çaresi var,bir ölüme çare yok diye.İnsan nefes alıp verdikçe,hayata dair umutlarını kaybetmemeli,canlar sağ olsun yeter ki,ölüm olmasın.Fakat işte taktir-i ilahi.Böyle bir durumda da yapacak bir şey kalmıyor.Yürek acıyla dağlanıyor,ölüm çok acı elbette.Keşke çaresi olsa.
Duygu dolu,hüzün dolu ve çok güzel bir yazıydı.Tebrik ederim oğlum.Mutlu ve hüzünden uzak sağlıklı günler dilerim.Sevgi ve selamlarımla.
gözümün önünden bir film seridi gibi gecti hikaye yasadim sanki icimde,,,ürperdim okudukca sona geldikce bitmesin bu hikaye dedim icimden cok güzel ve bir okadarda hüzünlü kavusmus iki sevgili artik onlari kimse ayiramaz,,,,,,,ölüm bile ayiramamis,,,,,,,kutluyorum mukemmeldi,,,,,,