- 1206 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Polis üvey evlat...
POLİS ÜVEY EVLAT
İmf gösterilerini izledik haberlerde…Esnafın camlarını kıran protestoculara halkın sert tepkisini ve polisin göstericileri joplamasını izledik afiyetle…Ortada bir provakasyon olsa bile , güzel dövdü polisler tebrik ederim..
İmf yi bu ülkede kimse sevmez…Sevenin kimliğinden şüphe ederiz..Sevmemekle kredisini kullanmak elbette farklı ama, biz hem sevmeyelim hem de kullanmayalım kredisini…Sonuçta kullanılan biz oluyoruz o yüzden biraz da..
Bir kurumu protesto etmesi son derece normal insanların..Bu onların hakları elbette…Ama esnafın işyerlerine zarar vermek nasıl bir zeka ürünü anlamıyorum…Adamların suçu ne? Bre geri zekalı zevat..! zaten o esnaf en az senin kadar İMF düşmanı….
Şimdi durum böyle olunca göstericileri döven esnafı tebrik ediyoruz hep birlikte…Polis ? E adamlar milli servete zarar verirken, millet tepkisini göstermişken, o da iki satır joplayıversin değil mi?
Gelelim polislerimize….Göstericileirn esnafın iş yerlerine saldırması bir provakasyon olabilir…Göstericileri dövme fikri de bir provakasyon olabilir…Polisimiz her iki psikolojik harekata da hazırlıklı olmalıdır (Yine de ellerine sağlık) Buna göre eğitilmeli, gerekeni yapmalıdır..Zaten bundan kuşkumuz yok…
Şimdi asıl meseleye gelelim; Akp iktidarının hemen hemen ilk günlerinden beri sürekli olarak polislere karşı bir operasyon yapılıyor…Toplumsal olaylarda sertlik yapan, orantısız güç kullanan, kanun dışı işlere bulaşan bir polis zihinlere kazınmaya çalışılıyor..Hep görevini kötüye kullanan bir imaj atılıyor ortaya..
Ergenekon davası da girince işin içine, Fethullahçı kadrolaşma, polis irticanın kalesi gibilerinden feryatlar arttı bilmem ne kadar farkındasınız…
Suçu olanı savunmuyoruz ama, biz de konuşalım o zaman iki satır..Biz de birşeyler atalım bakalım ortaya…Öyle ya…Ortam müsait sallamaya saldırmaya…
İzmir de işinden atılan göstericileri jopla bir güzel dövüyor jandarmalarımız, fakatspiker öyle bir anlatıyor ki zannedersiniz asker dayak yiyor…Adamlar gösteri yapmak için toplanmış, jandarm jopuyla dağılıyorlar…Ama Sayın BİRAND görmüyor…
Ama aynı BİRAND ekranda bangır bangır polislere saldırıyor…Niye efendim ? Sebep ne ? Sizin Ruslarla aranızın iyi olduğunu ortaya çıkardıkları için mi? Rus istihbaratına çalıştığnız doğru mu ? Kime neye hizmet ederseniz edin sayın BİRAND…Halkı gaza getirmeye ve polisi gözden düşürmeye kalkmayın…Kimse inanmıyor artık böyle şeylere…
Yine sizin gibi düşünen biri daha kendi yayın kuruluşu olan AYDINLIK isimli bir derginin 3 ay kadar önceki sayısında öyle iddialar attı ki polisler hakkında; yok Ergenekon davasında ihale üç beş komisere kesilecek, yok polisler Ergenekon madurları paşalarla uzlaşmaya çalışıyorlar, yok Ergenekon operasyonuna katılan polisler Fethullahçı çizgiden seçilen kişiler….
Bilinçli bir şekilde polisimize karşı bir operasyon yapılıyor…Darbelerden medet uman bazı cahiller, askere rakip gördükleri polis teşkilatını bilinçli bir şekilde zayıflatmaya çalışıyor…Önlerinde bir engel olduğunu düşünüyorlar polislerin.
Aslında konuyla alakalı çok daha detaylı yazmak istemiştik ama, şimdilik bu kadar yeter…
Tunar ÇALIŞKAN / 07-10-2009 Nevşehir
YORUMLAR
arkadaslar, polis muhabbetine ben de katilsam hic fena olmaz ;-))
mevzu bahis olaylari izlemedim, Birand gibi showmenleri izlememe gibi bir prensibim var (iyiki de var, moralim az bozuluyor)
polis arkadasin verdigi bilgilere uzuldum (Kanunlar tam işlemeli polis yaptığı işten haz almalı yakaladığı suçlu cezasını çekmeli adliyenin ön kapısından girip arka kapısından çıkmamalı). Hollanda'da bu buyuk sorunlardan biri, yani adam hirsizlik veya gasp yapiyor ama sikayetci/madur olan hirsizdan/gaspcidan daha fazla karakolda tutuluyor; burokrasi yani... Ama hirsiz yakalansa bile (polisler hirsizlik/gasp sikayetleriyle pek ilgilenmezler!) arka kapidan cikip gidiyor... Batida haksizlik yapan neredeyse madurdan daha fazla hukuka sahip, devlet tarafindan daha cok korunuyor...
Ille de AB'ye girmek icin yani batililasacagiz daha adam alkilli batiyoruz!
selamlar,
abdullah
Arkadaşlar bilmiyorum Polismisiniz Onur'un olmadığını biliyorum Tunar sizi tanımıyorum. Konu Polisten açıkmışken bir iki kelime demeden geçemiyeceğim.En önemlisi 1- Polis halk tarafından çok güvenirli olmalı
2-Siyasiler ellerini Polisin üstünden çekmeli
3-Kanunlar tam işlemeli polis yaptığı işten haz almalı yakaladığı suçlu cezasını çekmeli adliyenin ön kapısından girip arka kapısından çıkmamalı 4-Polis görevini yaparken sürü,lme korkusu,yerdeğiştirme korkusu yaşamamalı 5-Polisin evi eşi ve çocukları güvende olmalı 6-Devlet polisi kahfecinin beş lirasına muhtaç etmemeli 7-Polis sıkıntı içinde ruh hali bozuk olmamalı..........
böylece bir sürü madde ekleyebilirim..
ArkadaşlarKimse zannetmesinki Polis kafasına göre adam dövüyor Polise başta başbakan İçişleri bakanı Vali ve başındaki Müdürler o emri veriyor. Çok değil üçdötr sene evvel fındık üreticileri Orduda eylem yapıp yolu kestiklerinde Emniyet müdürü telsizi açıp başbakanın İçişleri bakanının Milletvekillerinin bas bas bağırarak verdikleri emirleri duymadınız veya unuttunuz unuttuysanız veya duymadıysanız hatırlatayım " zor kullanarak tağıtın " diye bağırıyorlardı sesleri duyuldu diye Emniyet müdürünü kızağa çektiler.
Polisi bu duruma getirenlerden hesap sorulmalı
Polis hükümetin değil devletin Polisi olmalı
Bunları nerden biliyorsun demeyin 23 sene Polislik yaptım sonra baktımki bu Devlete Polislik yapılmaz bıraktım...
En önemlisi Devlet polisine sahip çıkmalı....
Polis, yakaladığını incitmeden tutacak. Her şeyin içinin boşaltıldığı gibi, onun da içini boşalttırmaya çalıştılar. Eski haldeyken dahi her türlü kötülük almış yürümüştü, şimdi ne olacak?
Döv öldür demiyorum. İşkence yanlısı değilim ama incitmeden nasıl tutacak?
Hırsıza, sadece yatak odana girdiyse vurma hakkın var. Evinde istediği gibi dolaşabilecek. Vurmak yasak! Bu ne ya?
Trafik polisi rica edecek, sarhoış küfredecek. Var mı böyle bir şey?
Dünya tersine döndü. Otorite kalmadı. Adamlar polis dövmeye çıktı... :)