- 988 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
LÜTFEN YAPMAYIN
Geçenler bir yazı okudum yazının ismi SAKIZ ÇİĞNEMENİN KURALLARI adlı bi yazı neyse baktım acaba dedim nasıl bir kural varmış sakızı çiğnemekte....
yazının içeriğine baktığımda saçmalıktan yalandan dolandan başka birşey görmedim 4 sene önce ramazan ayı bir kere şunat ayında değildi. bu birincisi bir kaç saçmalık daha böyle....... ve sırf bir bayan arkadaşımız eklemiş diye ona güzel görünmeyen çalışan bir kaç arkadaşımız uyarmaları gerekirken çok espirili buluyorlar diye yorum yapmışlar.. böyle yalandan yazı yazıp’ta zamanımızı boşuna harcamayın lütfen..........
yazı yazıyorsanız kayda değer birşey olsun, hayali olsun, ne bileyim ders verici birşey olsun ama yalan olmasın içinde.............
saygılar bütün arkadaşlara
YORUMLAR
her insanın farklı duyguları olur,her insanın olaya bakışı da farklı olur, biri birine bakar çok salak der , başkası bakar çok akıllı der.
arkadaşın yazdığını okudum...
ramazan ayında olmuş bir olayı anlatıyor, aslında basite alınacak bir tarafı yok, yozlaşmış bir toplum kalıbından bahsediliyor.Adam sakız çiğnemiş ve orasına burasına bulaşmış, bir gözlemle bir şeyler aktarmak istemiş...
ettiği izlenim ve kapıldığı duygular onun kişiliğidir, birilerinin demesiyle de değişmeyecektir, sadece tartışılır bunlar......
ama şu gerçek ki kızlardan kız olduğunun farkına vararak
davranışlarına yön vermelidir.
Çünkü erkeğin de kızların farklı fıtratları vardır.....
Evet sayın yaralı yürek arkadaşım......sana bir konuda
katılıyorum.........
sırf bir kız arkadaşımız asmış diye gitmek yerine, ölçülü
herkesin yazdığına gitmeli insan ama içinde ders çıkara-
biliyorsak yorum yapalım.......yoksa söylediklerimizin ne
bize ne de yazara bir faydası olur.............
bu konularda fazla kimseyi kırmamalıyız.......
sevgiler
saygılar
selamlar
Yeni üyelerden sayılır.. Edebiyata yeni adım atıyor yavaş yavaş... Hepimiz başlarda biraz böyle değil miydik? -ki hala çoğumuz öyleyiz. Böyle üyelere fikirler vererek yardım edilmeli diye düşünüyorum. Edebiyat ailesi değil miyiz? Neden güzel, kötü yerine sağlam yorumlarda bulunmuyoruz?