- 3380 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZLEDİM SENİ
Gözlerden ırak gönülden çok ama çok yakın biricik aşkım.Nasılsın iyimisin?umarım iyisindir.hersabah seninle uyanıyorum seninle nefes alıyorum.CANIM BEN SENİ Çok özledim :on eylülde seninle en son telofonda konuşmuştuk saatlerce hemde o gece hiç bitmesin dercesine.ve bitmedi aşkım o gece seninle telden sonra rüyamdada konuştuk çok tatlıydı benim gözlerim senin gözlerine alev alev bakıyordu. Canım benim sana olan aşkımı biliyorsun sen beni sevmesende kırmadın be birtanem beni kırmadın,yaralı bir kuş gibi çırpınırcasına sana olan aşkımı anlattım önce benden uzaj durdun yapamam dedin bense sana bıkmadan usanmadan sana nasıl hayran olduğumu anlattın.bana senin tek sözün ’sen boşluktasın mantıklı düşünemiyorsun ’dedin bense hayır gerçekten seviyorum demiştim.hani nasıl bir tolga savacının hayranı olunurya yada tarkanın işte be aşkım ben sana hayranım sana demiştim. sense aşkım;bak arkadaşım sen beni çok fazla önemsiyorsun hayal kırıklığına uğrarsın demiştin.ama ben hala ısrar ediyordum seni nasıl sevdiğimi birtanem.Ne olursun birtanem sen üzülme ben seni ikimizin yerinede severim hayal gözlüm.........
YORUMLAR
Neden sevenler sevilmez sevdiği kadar?
Ne yüce bir yürek.
Lakin ters olan bir şeylrde var gibi.
Niye sevemiyor sevilen?
Hepsi bir yana yüce bir duyguyu samimiyetle ele alıp cesaretle paylaşmışsın.
Bu güzel paylaşımdan dolayı kutlarım.
Tebrikler.
Selam ve sevgiler.
Kimse için kendini daha fazla üzme. Hiç bir insan tam olarak düşündüğün gibi değildir.