- 5674 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
GÜLDÜREN GAFLAR:))))
Yeni bir haftanın ilk gününde yüzlerinize en azından bir tebessüm gelip yerleşsin ki gün ve de günleriniz keyifli geçsin istedim,her şeye rağmen bir tebessüm...Gaflarını derledim ünlülerin ve ünlü siyasetçilerimizin gülümsemeniz için...Sevgiyle...Gülümsemelerinizin çok olması dileğiyle...
Ebru Gündeş
Sade sadelikten gelir. O yüzden sadeyi tercih ettim.
Asena
Salak olabilirim ama aptal asla.
Mahmut Tuncer
B çok önemli bir harftir. B olmasa, Bülent’e Ülent, Bursa’ya Ursa derdik!..
Nihat Doğan
Atatürk ne demiş Yurtta sulh barışta sulh.
İzzet Yıldızhan
Fransızlar amma kültürlü ufacık çocukları bile Fransızca konuşuyor.
Beyazıt Öztürk
Eminem dünyaca ünlü bir grup biliyorsunuz değil mi arkadaşlar.
Sinem Güven
Ben meme kanserine şahsen karşıyım.
Çelik Erişçi
Siz düşük yapma halini her şeyi olan Richard Gere’in mutluluğu Hindistan’da aramasına da benzetebilirsiniz. Düşünsenize her şeyiniz var ama mutlu degilsiniz.
Özcan Deniz
Ben yıllardır süregelen ve gitgide gerileyen arabesk türkücü imajını roketlemek istiyorum. Arabaların torpidolarında en arkada duran kasetleri önlere çıkartmak istiyorum.
İpek Tuzcuoğlu
Tangoya başlarken kadınlar sağ ön erkekler sol arka ayaklarıyla başlar.
Tuğba Özay
Bu tür şeyler gerçek hayatta da normal hayatta da yanına yaklaşmam artı sevmem.
Gizem Özdilli
Şimdiye kadar beraber olduğum erkek arkadaşlarım beni darmadağın etti
Didem Taslan
Kel miyim topal mıyım gidip de yasak bir ilişki yaşayayım.
Nil Karaibrahimgil
Yıllardır olmamıştı uzun zamandan beri ilk defa tek partili koalisyon oluyor
Nükhet Duru
Ses bedende en geç yaşlanan organdır.
Petek Dinçöz
Estetik haramsa bütün hastaneleri kapatsınlar.
Arnold Schwarzenegger
Sanrım gay evliliği .. Kadın ve erkek arasında yapılan bir tür evliliktir.
Ivana Trump
Bilimkurgu yazmak harika bir şey. İstediğiniz her şeyi yazabilirsiniz.
Brooke Shields
Sigara içmek öldürür. Ve eğer ölürseniz de yaşamınızın çok önemli bir kısmını kaybedersiniz.
Jessica Simpson
Ben anoreksik biri değilim. Teksaslıyım. Teksaslı olup da anoreksiya hastalığına yakalanan kimseyi duymadım. Buna ben de dahilim.
Linda Evangelista
Beni böyle güzel yaratan Tanrı. Eğer bu kadar güzel olmasaydım öğretmen olurdum.
Jack Nicholson
Annem bana ‘O. çocuğu!’ diye bağırdığında oluşan ironiyi hiçbir zaman anlamadı.
Bunlar da siyasetçilerimizin unutulmaz gafları
Siyasi tarihimiz, gaflarıyla kendinden söz ettiren siyasilerle dolu olunca, her seçim döneminde yeni gaflarla tanışmak da kaçınılmaz oluyor. Gafçı siyasilerin başında Çiller var..
’Söz var, iş bitirir; söz var baş yitirir’ atasözüyle sözün ehemmiyetini dile getiren, ’Söz ola kese savaşı, Söz ola kestire başı’ diyen Yunus Emre’yi yetiştiren bir millet olarak, pür dikkat yapılacak gafları bekliyoruz. Gaf yapanı affetmiyor, dilimize dolayıp, kolay kolay da unutmuyoruz. Hatta siyasilerimizin öyle gafları var ki, fıkra niyetine bile anlatılıyor.Tarihi gaflarımızı hatırlayalım.O unutulmaz gaflar ve gaflarıyla meşhur siyasilerimiz.
Merhum siyasileri unutmak mümkün mü?
Demokrat Parti’nin tek başına iktidarda olduğu yıllarda, partisinin gücünü anlatmak isteyen rahmetli Adnan Menderes’in “Odunu bile koysam milletvekili olur” sözü epeyce tepki çeken gaflardan birisi olmuştu. Yine kelimeleri özenle seçen ve hatasız konuşan rahmetli Bülent Ecevit’in de hafızalardan kolay kolay silinmeyecek gafların altında imzası var. “Erken seçim olmasaydı 2084’e kadar iktidarda kalacaktık” bunlardan en meşhuru. Şortla askeri teftişi hâlâ belleklerde olan Turgut Özal’ın “Benim memurum işini bilir’, ’Bir koyup üç alacağız’ ’Biraz da küçük Turgut’la oynasınlar’ lafları ise hala hatıralarda.
“Allah’ı size emanet ediyorum”
Gaf denilince ilk akla gelen isimlerden biri hiç şüphesiz Tansu Çiller. Kitleleri heyecanlandırayım derken sessizliğe büründüren Çiller’den geriye ’Mübarek kurban şeker bayramınız kutlu olsun’, ’Allah’ı size emanet ediyorum’ gibi gafları kaldı. Miting yaptığı illerin ismini yanlış söylemekle ünlü Çiller’i ünlendiren bazı dil sürçmeleri ise şöyle: "Çekiç Güç" yerine "Çekici Güç", "Kırat" yerine “Beyaz At, Ak At, White Horse”, “güven oyu" yerine "güvenlik oyu." Her konuya göre karakteristik cümle ve kelimeler bulan Süleyman Demirel ise kendine özgü doğaçlamaları ile hafızalardaki yerini koruyor: “Millete plan değil pilav lazım’, ’Yollar yürünmekle aşınmaz!’ ’Dün dündür bugün bugündür…’ ’Ege bir Yunan gölü değildir. Ege bir Türk gölü de değildir. Binaenaleyh, Ege bir göl değildir.’
“Sayın Cumhurbaşkanım”
Cumhurbaşkanlığı seçimleri nedeniyle Başbakan Recep Tayip Erdoğan’ın adaylığının sıkça tartışıldığı bir dönemde CHP Genel Başkanı Deniz Baykal ve Genelkurmay Başkanı Yaşar Büyükanıt’ın Erdoğan’a hitaben söylediği “Sayın Cumhurbaşkanım” ifadesi, tarihi niteliği olan gaflar olarak hafızalarda kaldı. Baykal’ın gafları bununla sınırlı değildi. Baykal ’Aşık Veysel’i Anma Gecesi’nde Aşık Veysel’i anlatırken ’Çorum’dan çıkıp geldi’ diyerek, Sivaslıları hem üzdü, hem güldürdü. 12 Eylül’ün mimarı Kenan Evren’in gafları ise pek yenilir yutulur cinsten değildi: ’Çoktandır idam olmuyor, bazı kişilerin idam edilmesi gerek…’ ’O anayasa bize bol geldi; içinde oynamaya başladık’, ’Çankaya`yı artık bırakıyorum. Heveslileri gelsin, biz hevesimizi aldık.’
YORUMLAR
bunlaın bir kısmı duyduğum şeyler olsa duymadıklarımla ve duyduklarımla gülümsetti beni.. bir kemal sunal filmi gibi her okuduğumda güleceğimk fatlar bunlar.. hele tansu çillerin hallisünasyonu söyleyemeyip en sonunda ... işte o neyse deyişi... tunceli bağımsız mileetvekili kamer gencin çiçekleri sulaması... daha neler neer.. yıldırım akbulut fıkraları.. mesut yılmazın iki sözcük arasına iki reklam alabileceği kadar esleri ve güner ümitin yarıma programında mum söndürme esprisi yapıp medya dünyasından silinmesi daha neler neler...
komedi filmene gerek yok ki izle izile gülüver...
tebrikler...
Aslında "idio" "moron" ve embesillerin bile zor söyleyebileceği sözlerle, ne kadar bize örnek olmayı hak eden "sanatçı"lar (!) olduklarını anlamış olmanın traji- komikliğini yaşattınız.
:)
Sonradan eklediğiniz, politikacılarımız bölümüne ise, tarafgir olmamak adına politik bir cevap katkı yapacağım izninizle; "Yok aslında birbirimizden farkımız ama biz..." neyse :))
Teşekkürler, esenlikler.
Göktürkmen tarafından 10/5/2009 1:39:50 PM zamanında düzenlenmiştir.