- 830 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir atasözünün düşündürdükleri
Bir atasözümüz var ki (Balık baştan kokar) düşünmek gerekir.
Dünyada ve ülkemizde, saniyeler durmadan işlemekte, kimi insan iyi, kimine göre kötü bunun cevabını kendimiz vereceğiz.
Biraz hafızamızı yoklayalım.
Dünyada ve ülkemizde Cumhurbaşkanları, Başbakanlar, Milletvekilleri, yasalar çerçevesinde veya zorunlu olarak değişebiliyor. İlve ilçelerde belediye başkanları da muhtarları da unutmayalım kısaca seçilenler diyelim.
Bu atasözümüzü enine boyuna düşünen varlıklar olarak düşünelim.
Hep yazılarımda düşünmekten bahsi ederim, aslında var olan bir sistemden söz ediyorum. Buda mantıklı olmaktır, yakışanı yapmak yakışanı yerine koymaktır.
Bizler şu an hepimiz ata adayıyız gelecekte ata olacağız, iyi güzelde bizler gerek yaşantımızla, gerek toplumumuzla, seçilenlerle kısaca tüm toplum olarak gelecek nesle ne miras bırakıyoruz?
Toplumda herkes birbirini suçluyor ama kimse kendi kendine bakmıyor, kimse kendi evinin önünü süpürmüyor ve çark gittikçe bozuluyor, düzen gittikçe çarpıklaşıyor.
Eğitimlisinden eğitimsizine, kadınından erkeğine herkes birbirine bakıp iyi örnekler
Almak yerine kötü örnekler alıyor.
O yapıtı bir şey olmadı bizde yapalım öyleyse zihniyeti almış başını gidiyor ne yazık ki. Bir gün bir yerde patlak verir, ama nerde ne zaman bilinmez…
Diyorum ki ”Hep beraber balığı sudan çıkarmayalım” ülkemizde ve dünyada kokan balık kalmasın.
Yaşar
Dostcakalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.