- 558 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kısacası Alem
Başlamak bir yerden hayata başlamak. Bu zamanda mümkün mü ilkbahara merhaba demek? Düşünüyorum da kader mi bu yoksa hatalarımızdan arta kalan cereme hesabı mı? Dönüyor dünya ki haklı işi bu. Ama niye herkese başka açıdan göz kırpar ben sen o hepimiz aynı elipse üye değil miyiz? Kimi oğlakta dönence sosyetesiyken kimi yengeçte konumun matematiksel fakiri. Fesatlık kıskançlık değil içimdeki yıllarca anlaşılmayan vaka-i muammanın nedenini öğrenme Melahatlığı (Meraklı Melahat`tan Alıntı)
Pencereden izledim sokağımı kimi ekmeği bayat diye beğenmeyip çöpe atarken öteki ona muhtaç. Ekmek atanda ayrı bir fani faciası insan onu çöpe fırlatacağına konteynırın koluna asar. Cidden ruhu dumura uğramış ablamın düşünemiyor başkasını ya da 1. çoğulu kullanmalı düşünemiyoruz hepimiz. Gün geçtikçe dünya batar oluyor insana her zaman mutsuzları oynayacağımız bir bahanemiz var. Bencil olmak için pusuda yatmış av bekliyoruz. İş yerinde arkadaşımızın açığını evde karı koca birbirlerinin eksiklerini gözlüyoruz. Benim ninem mi yalancı biz mi ayıplara talibiz işte bu bilinmeyeni sonsuz denklem. Nineme göre arkadaş can yarısıdır her daim vardır kıymeti bilinmesi gereken omuzdur. Öyleyse niye benim sırtım yaren hançerleriyle dolu her boy her desen dost yarası var maşallah kalbimde. Gelelim aşka kadınlarımız göbeği bol pantolonu geniş amcaları gencecik fidanken eş ediniyorlar çünkü cüzdanları aynadaki yansımalarına benziyor baya güzel maddiyatına dolgun. Öteki tür erkeklere gelelim bre dedem ne işin var torundan ufak torunun torunundan büyük yeni yetme bacılarımla vicdana ve nefse ket vurmaya davet ederim tonton bedeninizi.
Kısacası âlem dedikleri şu dönek cisim isim hakkını tam anlamıyla kullanıyor. Bu kadar farka ne gerek var ya da benlikten ruhu tasnif etmeye. Kendimize aslında tüm haksızlıklarımız düşünmeden yaptıklarımız maddiyata gelecek teslimiyetimiz. Atladığımız hendeğin içine bakmadan yol alıyoruz. O hendeğin içinde bir kalp bu kalbinde bir kelamı kalp tatmin olmadan beden murada eremez usda kerevitine zor çıkar...