- 1179 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Hanım ağa yoksa böyle yaşantılaramı imreniyor asla hayır olamaz..maalesef yaşam böyle birisi köyde omuzuna konan uğur böceğinin uğurundan dalar hayallere bu hayallerle mutlu olur.Bilmez bodrumu marmarisi sisam midilliyi girit i
o köyünde mutludur basından vizyondan görüp vay be dediğide oluyor şükür edende..
Dğer tarafta milletin parasını haksız yollarla yasaların açık bir ywerinden yararlanıp bulmuş yatlarla gezerler jeep yetmez uçak alırlar kader mi demeli bilmem
Hiç fazla param olmadı ama köklü dostlarım oldu çok param olsaydı çakma dostlarım çok olurdu......
............Hanımağa kardaşıma selamlar
Hayat diyordu acımasız,nankör,adaletsiz.Kiminin yatları-katları-hammırları var ama adama benzer yanları yok.Kiminin de el arabası ancak hurda toplar oysa adam gibi adamlar.....
O para babaları adam olsaydı; genç bir kıza keserek kıyarlarmıydı ...
Daha çok daha çok daha çok kazanmak pis nefislerini tatmimn etmek için işçinin çalışanın hakkını alırlarmıydı.
Sadece kıdem tazminatını ödememek için yapay krizler çıkarıp haksız parasız güvencesiz işten çıkarırlarmıydı...
Ülkede Banka sistemi haşat ve anlaşılmaz..
Ne üniversite bilgisi ne yabancı dil bilgisi..Hesapları öyle karışık ki; elini verirsin koluna kaparlar sonrada borçtan kurtulamazsın.Maalesef sistem ve sisitemi idare edenler Bey,onun altındakiler modern köle...Yani bu Dünyada Kölelikten Kurtuluş yok ....
Tüm bunlara rağmen bu Ülkede sevmek yine de güzel..Alt tabakalarda dayanışma içinde bulunarak Mutluluğu yaratmak onunla mutlu olmak...
Duyarlı yüreğinizi kutlar, saygılar sunarım...
HakanKurtaran tarafından 10/4/2009 10:44:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
HakanKurtaran tarafından 10/4/2009 10:45:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gelmek üzere gidiyorum,yorgunluğumu dinlendireyim koltuğumun yumuşaklığında,şu vazgeçemediğim/vazgeçilmezim İstanbulum yordu yağmurlu sokaklarında,galiba daralttıkça İstanbulu darıldı bize,kalabalıklarımızla yorduk,yoruyor o da:)))
Gecenin bir vaktinde dinlenmiş olarak görüşmek dileğiyle ayrılıyorum sayfadan....Sevgiyle....
Hayat diyordu adaletsiz.Hayat acımasız/Kötüden yana..hele de eğitimli-gün görmüş kadınlar için daha bir gaddar ve hatta gardını almış şampiyonluğa oynayan bir *oksör gibi.Ne varsa Acıdan/İhanetten/Üzüntüden/Zulümden yana en çok da çeken işte bu okumuş/bilmiş az sayıda yetişebilen kadınlarımız...Suskun-çektiklerini yutan/sinesinde yamayan kadınlarımız...Ve onlardan biri..(?) ..hep şöyle der. Keşke bir dağ köyünde,küçüçük bir ev de olsaydım.Okuma/yazma dışında da hiç bir şey anlamasaydım.Ne bankalar,ne iş dünyası ne de bunca diploma...yoo..ve de güzelliğin/kafanın/Kalemin ala sı..hiç biri olmamalıydı.
İşte o zaman belki de mutluluk denen uç uç böceklerini yakalayabilirdim...ahhh...Duydunmu Baba yine sitemler yağdı sana...Hayat diyordo..O.
Çok bilmiş ukala insanlardan her zaman uzaklaşmak lazım bence de...
Sade ve sıradan olmak ne kadar anlamlı değil mi...
saygılarımla dostum.selamlar...