NAZLIM
Bugün seni kaybettiğim acılara boğulduğum gün.Geçen yıllar yaşadığım o kadar güzellikler,Seni bana unutturamadı.Kaç yıl geçti onu da hatırlamıyorum. Yaşlandım çok yaşlandım.Her gelen yıla umutla girdim.Sana kavuşur ümidiyle.Her geçen yıla acılar içinde baktım.Sana kavuşamadım diye.Olmadı güzelim olmadı.Sana gelemedim Nazlım.Hala gözlerimin önünden gitmiyor.O güzelim sarı saçların.Bakarken içine gömüldüğüm yeşil gözlerin.Ilık ılık içime akan o tatlı gülüşün.Oysa elini dahi tutamamıştım.O gün doğum günündü. Sana çok sevdiğin gözlerin gibi. Yeşil bir eşarp almıştım.Oturduğumuz evin bahçesinden görmüştüm seni Ürkek bir ceylan gibi süzülüp geçtin. Benim orada olduğumu hissettiğini biliyordum.Hemen kapının önüne çıktım.Ama sana yetişemedim Nazlım.Orada durup dönüşünü bekledim.Aradan ne kadar geçti bilmiyorum. O hala kulaklarımda çınlayan çığlıkları duydum. Koşarak çığlıkların bağırmaların koşuşturmaların Olduğu yere gittim.Ne olduğunu o an anlayamamıştım.Gördüğüm sadece toprak yığınıydı.Her şey bir anda olup bitmişti.Umutlarım seninle geçecek güzel günlerim, hayallerim.Hepsi orada toprağın altına gömülmüştü.Ne kadar zaman geçti bilmiyorum.Senin cansız bedenini çıkardılar.Saçların o güzelim saçların toprak içindeydi.Canım güzelim bakmaya kıyamadığım Nazlım.O an hatırladığım tek şey saçlarını.Sana aldığım eşarpla örttüğüm.Seni o halinle bile kimsenin görmesine dayanamamıştım.Aradan yıllar geçti ben hala yokluğuna alışamadım.Bu yaşlı bedenimin artık sana kavuşacağını hissediyorumYeniden doğuyor gibiyim seni görüyorum Nazlım..Tut ellerimi tut,geliyorum, geliyorum Nazlım geliyorum NAZLIM…..
GÖNÜL HOROZ
YORUMLAR
ÇOK ACI VE HÜZÜN DOLU UNUTULMAYAN ANI .. BİR KOCA UMUTSUZ ÖMÜR ZAHİRDE KAVUŞULMAMIŞ BATINDA KAVŞULSUN İNŞALLAH... MERAK BUYURUN BU ANIYI YAZAN BAYAN SÖZ KONUSU OLAN NAZLIM BAYAN BURADA BİR ÇELİŞKİ OLUŞTU DUYGULARIMDA YAZAN ERKEK OLSA ANLARIM.. YADA NAZLIM BİR KIZ EVLAT OLSA ONUDA ANLARIM LAKİN AŞK VAR İFADELERDE BİR AÇIKLAMA YAZARSANIZ YÜREĞİME SU SERPECEKSİNİZ YİNEDE ÇOK TEŞEKKÜRLER PAYLAŞIMINIZ İÇİN SAYGILAR