- 1696 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ÜÇ..
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
YORUMLAR
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE yazılarınızı takip ediyorum ve kutluyorum kaleminizi iyiki yazıyorsunuz iyiki varsınız değerli kardeşim.Sizler gibilerine çok ihtiyacı var bu vatanın milletin.Varolsun TÜRK kanı taşıyan yüreğin.DÜŞÜNCELERİNİ DEĞİŞTİRMEYENLER APTALLARLA ÖLÜLERDİR.Tebriklerim Tanrıdağ büyüklüğünde kardeşime.Varolasın.
Saygılarımla
Bahar
Kürtlerin İrani soydan geldiklerini iddia edenler yalan söylemektedirler. Zamanında Şah Rıza Pehlevi özel çalışmalar yapılması için milyonlarca dolar harcamıştı. En uzman kişileri görevlendirmiş ve sonuç raporunda; maalesef kürtlerin İrani kökten gelmediklerini, aksine Turani soydan olduklarına dair net belgelerin ortaya konulması sonuçunda Şah Rıza Pehlevi'de, ülkemizde gizli KAVA teşkilatını kurdurtmuştur BÜYÜK PERS İMPARATORLUĞU adına...
Bu konuda kesin sonuçlar olmasına rağmen ısrarla kendilerini YABANCILAŞTIRANLARIN mutlaka bir psikiyatriste görünmelerini öneririm :)))
Kendileri gibi ayrılıkçı, ırkçı olmayan, kendini Türk aile yapısı içinde görenlere karşı iftiralar atıp hain ilan edeceklerine, kendileri gibi emperyalistlere uşaklık etmeyenlere saldıracaklarına; papazların, rusların, ingilizlerin, amerikalıların, israillilerin uydurma hikaye kitaplarını ne maksatla yazdıklarına biraz kafayı yorsalar, gerçekleri görecekler ama bu konuda ısrarcı olanların AGOPYAN olduklarından kesinlikle emin olacağım...
Ne mutlu Türk'üm diyebilenlere selam olsun!
Varolasın değerli hocam...
Teşekkürler tarafsız yazarlığına, araştırmacılığına...
Allah kolaylık versin...
direnis tarafından 10/4/2009 2:34:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Anthony D. Smith, "Ulusların Etnik Kökeni" ve yapay ulus oluşumunun tutarsızlıklarını, Oliver Roy ile birlikte tırnak içinde belirttiğim isimli eserinde çok ilginç tezlerle işler.
Bunu referans olarak vermiyorum. Genel okumalar içinde tek yönlü ve "Kargadan başka kuş bilmez" deyimindeki benzeşlere, böyle tezlerde var, bu tür yayınları da okuyun anlamında öneriyorum.
Kimseyi Türk yapmıyoruz, bu Türk'e yakışmaz, zorla yenen aş misali zorlamalar bizim sosyal tarihimizde pek yoktur.
Batı'da vardır, Doğu'da da vardır. En çokda Türkler asimile edilmiş, bununla da kalmamış gerek doğulu, gerekse de batılı emperyalizmin soykırımına da uğratılmışlardır.
Atatürk'ünde dediği gibi, Ne mutlu Türk'üm diyene gibi önermemiz vardır.
Anlayana...
Saygılar...
Göktürkmen tarafından 10/4/2009 1:13:22 AM zamanında düzenlenmiştir.