YORUMLAR
bunlar aslında ataerkil bir toplum oluşumuzdan kaynaklanan sorunlar. elbette evlilik güzel ve gerekli bir kurum. ama önemli olan doğru insanı bulabilmek... doğru insan olduktan sonra neden evlenmesin insan? ama bile bile de neden mutsuz olacağı bir dönem başlatsın hayatında?
ne kadin kadinlik konumunda aşaği indirilip köle ikinci sinif insan kılınmali ..
ne kadın yukseklere cıkıp ben yuce bir kışılık aramaya kalkmali.
evlılık bir yürüyüştur.bu yolda biri sağ bir sol aynı hedeflere doğru adımlarini atarlar . biri dığerı yerıne geçerse yonleri değişir. ama kimse kimseden üstun değil üstunluk mezyetlerde kariyerlerde insani fasivlardadir.....
saygilarımla yüreğine sağlik...
Güzel bir konu ve yazılanlara katılıyorum.
malesefki bizler yetiştirilirken bile böyle yetiştiriliyoruz.
benim doktor kızım değilde doktorlara layık kızım gibi şartlanmalarla.
ve sonuçta dediğiniz gibi kimin eşi olmak yada bize kimin bakacağı sorumluluğumuzu kimin alacağı hedefinde evlilikler seçiyoruz.tabi sonrada bir sürü kırık umutlar ve esaret yaşamlar.
Bunun en güncel örneğini Halis Toprak evliliğinde görmek mümkün.Kızcağız resimlerde nasıl mutlu görmüyormusunuz.Neyin mutluluğu ve ne kadar sürecek....
yürek susmuş,arzu susmuş,kadınlık iç güdüsü susmuş sadece kimin karısı olduğu yanıtı mutlu ediyor şu anda onu.
paylaşım için teşekkürler.