- 831 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİMSE BAŞKASININ AKLI İLE YÖN BULMASIN!
Nerede kalmış ve unutulmuş insanlar vardır bilinir mi ,tabi ki insanlar yaşarken onların hayatlarında neler var,fırtına kasırga şiddetinde mi ,yoksa serin bir yel gibi eserek den yürekler kim için atar,Mutluluğu yakalamış mı?nasıl canları yanıyor mu? Bu bilinmez...
Aslında yaşam varda yaşantılarımız nasıl? Herkesin bir seçimi vardır, seçim ;evet varda! nasıl aslında seçmek kişiye kaldıysa güzel;ya birde ona sormadan yapılmış seçimler varsa o yaşam ne kadar tat katar insana onu düşünmek lazım .Kaç kişi kendi seçimleri doğrultusunda karar vermişler mi ki,düşünmek lazım!...Ben şanslıyım bu konumda ama lakin çevremde veya gezdiğim yerlerde, gördüğüm kadarıyla ,kendi kararlarını veremeyip başkaları tarafından yaşamlarına yön verilmiş bir çok yaşam ve yaşantı vardır..Bu bana ters gelse de ,ama şunu öğrendim bizler buna izin verdiğimiz sürece bu böyle devam edecektir. Bu durum daha bir arttı sanki,nedendir bilmem herkes yaşamına bir başkasının yön vermesine kabul etmiş bu yaşantısı içersin de hayatını devam ettirmekte.
Ne bileyim, bu bana çok ters; bu benim gözlemim ama biraz daha ucra köşelerde bu durum daha vahim gibi görünüyor.Kişiler sanki bunu kabullenmiş veya bu durum onlara daha kolay geliyor ki hayatlarının yön verilmesi bunu itiraz etmeden devam ettirmekteler..
İnsanın dünyaya gelmesi ve doğumu bebekliği bir şekilde birilerinin vesilesiyle olur da artık bebeklik ve kendini anlatmaya başladıktan sonrası aklını kullanmaya başlamışsın vede koruya kurtarabilme yetileri gelişmeye başlamış,sen düşüncelerini bir kişiye bağla ,sen mi yoksa o mu ..Ne bu şimdi günümüz insanına pek yakışmıyor ,bence!....
Sen büyü ve düşünme yetin bir başkasına geçsin,ne bileyim bana ters var mı böylesi halen düşünürken,yok ya! derken,bir baktım ki bir çoğumuz buna tabi bir yaşantı içerisinde hayatımıza yön vermekteyiz.Hay’de bu bende biraz sorumsuzluk,kendinden kaçış gibi geldi,ama tabi olabilir de,istisna bir durum vardır o durumda bir lafım yok,ama o bile ne zamana kadar devam eder ??? Devamlı birilerinin yardımlarıyla ayakta kalmak nasıl olur o tartışma konusu tabi.....
Ben kendimi bir aralar bu durumun içerisinde olduğum zamanları hatırlıyorum da dayandığım dayanak bir anda kayıp edince, sudan çıkmış gibi bir durumla karşılaşmıştım,o andaki durumum hiç hoş olmamıştı benim için,uzun bir tedavi sonucu kendime gelmiştim,
Ben kendimde bunu yaşadığım için ama iyi ki bu bende yaşamımın yeni başında ve hayatıma yön verme anlarında oldu .Yaşadığım şeyin doğru olduğunu o anda anlıyordum,ama şimdi anlıyorum ki benim için asla doğru bir durum değilmiş...
İyi ki bunu hayatımın yön vermesi zamanlarında yaşamışım da şimdi doğruyu görmem yönünde bana yol gösterici oluyor.Kısacası,yaşanmışlıklar her zaman yol gösterici ve tecrübeler doğrultusunda olduğundan insana hayatı daha iyi tanımasına yol açıyor.....
Kimse eskiler ,eskide kalmış diyemez devamlı eski bize tecrübeler doğru yolu gösterir.Bunu ben hayatımda çok yaşadım ve yaşamımda tecrübelerime,acılarıma çok çok değer veririm. Tabi ki yeniler ve yeni tecrübelerde günümüzde doğrularıyla hayatıma renk katıyor onları da asla yadsıyamayız..
Güzel şeyler, Güzel yaşamlar, yaşanası mutluluklar daim olsun,Her şey herkesin gönlünce ,istekleri doğrultusunda ,hayatlarına yön verir doğrultuda olması temennisiyle,
Sevgiler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.