YAPIŞIK İKİZLER
MHP Mersin Milletvekili Akif Akkuş, hükümetin Kürt açılımını değerlendirirken, Türkiye’de Kürt diye bir millet, Kürtçe diye bir dil olmadığını savundu.
Bravo çok güzel bir tespitde bulunmuş .Kürt diye bir millet yok.
Çünkü bazı cahil Türkler dağa çıkıyorlar .
Dağda uzun bir süre yaşıyorlar.
Kışın haliyle dağa kar, yağmur yağar, çamur olur.
O cahil Türkler’in ayakkabıları da lastik ayakkabı .Aralarına kar çamur girince …kert kürttt sesleri çıkıyor.
Ve onlara ilk başta lastikçiler sonra da kertçiler sonra da kürtler denilmiş.
Başka bir rivayete göre dünyanın yarısı Türkler’inmiş. Hz. Süleyman’ın cinden bir cariyesi varmış .
Kızmış cariyeye bir dağ başına bırakmış . O dağda Türklerin hakimiyetinde bulunan bir dağ. O kızcağıza şeytan aşık olmuş .
Şeytanla aşk hayatı yaşamışlar ve bu aşktan da sırtları yapışık ikiz meydana gelmiş.
Birisinin adını Türk ,diğerinin adını Kürt koymuşlar.
Bunlardan biri 10 metre ,sırtında taşıyormuş Türk’ü sonra da Kürt Türk’ü taşıyormuş.
İyi geçiniyorlarmış ta ki bir dişi kurt Asena ortaya çıkana kadar.Dişi kurt o kadar güzel cazibeli bir kurtmuş ki ...
Bizim ikizler aşık olmuşlar kurta. (Anneleri şeytana aşık olursa oğulllarından ne beklenir zaten)
Ama kurt sadece Türk’e kuyruğunu sallamış. Bunu kıskanan kürt bir plan yapmış .(hikayeyi bir yere bağlıyamadım bi türlü)
Gizlice Türk’ü dövmeye başlamış . Buna kızan Türk bir gece Kürt ’ü yatağında boğmuş.
Sırtlarıda yapışık olduğu için o zaman tıp gelişmemiş haliyle .
Bir ömür sırtında taşımış Kürt’ ün leşini .
Ohh bitti .
Ben tarihçilerin yalancısıyım .. Buyle tarihe buyle kurt, buyle aşk ,buyle Türk ve Kürt olur.