Bir de ben konuşayım dedim, var mı beni dinleyen? Buyuruuuuuuuuuuuun!
’Ve Allah insanı yarattı.,,
Yaşamlarını idame ettirebilmek için de, çabaların gereğini tüm kullarına ayan beyan gösterdi.
Okumak, okuyamamak, çok okumak, az okumak...
Mesleklerin oluşumu için de, böylesi gereklilik vardır elbette.
Demem o ki, bize verilen rollerin yaşamımız boyunca sahneye konulmasındaki etkenin; kişilik, alınan kültür, aile yapımızla orantılı olduğu gerçeğidir.
Bu bilinçle yola çıkıldığında; edinilen davranış ve kültürün kişilik saptamalarımızda yanılgılarımızı açığa vurucu bir tim kabul edilirliğidir...
Bir bakıyorsunuz, yıllarını kültürle harmanlayan birileri, elini kana bulaya biliyor..
Bir bakıyorsunuz; din, ahlak, kişilik yönünden süper gördüğümüz kişi, bizi yanıltabiliiyor. Her türlü pisliğin içinden çıkabiliyor...
Şimdi, karar mekanizmamızı çalıştıralım ki, _diyorum_ karşımıza gerçek insandır diye algıladığımız bireye ha işte diyelim, ’adam gibi adam.. .,,Ya da hâzâ Hanımefendi...
Şaşkınım...!!!!!
Ahlâkın sıfırlandığı bir dünyanın garibanları, kurbanları kesildik hepimiz...
Ne halden, ne dilden anlayan var...
Adam kayırma, adam yuhalama, adam, soyma, adam dövme, öldürme...
Sormayın, üffff! Öylesine efkârlıyım ki...
Hepsi sopalık vallaha!
Haksız mıyım ha?
-------------------------------------
Tam Dayaklık
’Ne Şam’ın şekeri,
ne Arap’ın yüzü,,
Kör olası gözü.
Anlamıyorlar ki laftan
Sanki Arap atı _hepsi_ safkan
Ne deeeh/den anlarlar,
Ne dur/dan
Vur lan kamçıyı
Vuuur laan!
Sıradan...
Huuuu! Vursun mu?
Güler TURAN (babidim)
Hanımefendiler, Beyefendiler:
Biz biliriz, siz bilirsiniz onları zaten...
Lütfen hoş görünüz...
Saygıyla!
YORUMLAR
Şimdi, karar mekanizmamızı çalıştıralım ki, diyorum, karşımıza gerçek insandır diye aldığımız bireye ha, işte diyelim, ’’adam gibi adam.. .,,Ya da hâzâ Hanımefendi...
Şaşkınım...!!!!!
Ahlâkın sıfırlandığı bir dünyanın garibanları, kurbanları kesildik hepimiz...
.....Sevgili Babidim,ne güzel ,okudukca gerçekleri,beni bunaltan hayatı gördüm mısralarınızda..teşekkür ederim.yüreginize saglık..sevgilerimle...Sizi ayrıca gönülden kutlarım..
( İçim içime sıgmıyor,tanımadıgım bir ülkede yaşar gidiyim..Ülkem,gerçek Türk halkım nerde sahi,bilen varmı ...çok üzgünüm çok..)
MERAL TICE tarafından 7/23/2013 1:41:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
MERAL TICE tarafından 7/30/2013 12:52:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bana Ziya Paşa'nın ünlü sözünü anımsattı.
"NUS İLE USLANMAYANI ETMELİ TEKDİR
TEKDİR İLE USLANMAYANIN HAKKI KÖTEKTİR"
Benim insanlara ve olaylara karşı KULLANDIĞIM bir ilkem var.
HİÇ BİR ŞEY/KİMSE GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ DEĞİLDİR.
Dayak elbette çözüm degil. Ama kesinlikle hatanın ötesine giden davranışların karşılıksız birakilmamasina inananlardanim. Cezanın türü muhatabına göre değişmeli. Küsmeden tutun da süsmeye kadar. (süsmek: toslamak, vurmak)
SAYGIMLA efendim,
haklısınız efendim dünya hayatı sonu uçurumla biten bir tren yolculuğuna benzer
trenin hızla uçuruma doğru ilerlediğini bilmemize rağmen
bizler bir vagondan diyerine geçip gülüp eğlenmemiz boşuna değilmi
bir anlayabilsek dünya hayatının faniliğini çok kısa oluşunu
saygılar çok güzeldi kaleminiz kavi olsun
’’Ve Allah insanı yarattı.,,
Yaşamlarını idame ettirebilmek için de, çabaların gereğini tüm kullarına ayan beyan gösterdi.
Okumak, okuymamak, çok okumak, az okumak...
Mesleklerin oluşumu için de böylesi gereklilik vardır elbette.
Demem o ki, verilen rollerin yaşamımız boyunca sahneye konmasındaki etkenin kişilik, alınan kültür, aile yapımızla orantılı olduğudur...
Bu bilinçle yola çıkıldığında edinilen davranış ve kültürün kişilik saptamalarımızda yanılgılarımızı açığa vurucu bir tim kabul edilirliğidir...
Bir bakıyorsunuz, yıllarını kültürle harmanlayan birileri, elini kana bulaya biliyor..
Bir bakıyorsunuz, din, ahlak, kişilik yönünden süper gördüğümüz kişi, bizi yanıltabiliiyor. Her türlü pisliğin içinden çıkabiliyor...
Şimdi, karar mekanizmamızı çalıştıralım ki, diyorum, karşımıza gerçek insandır diye alldığımız bireye ha, işte diyelim, ’’adam gibi adam.. .,,Ya da hâzâ Hanımefendi...
Şaşkınım...!!!!!
Ahlâkın sıfırlandığı bir dünyanın garibanları, kurbanları kesildik hepimiz...
Ne halden, ne dilden anlayan var.
Adam kayırma, adam yuhalama, adam, soyma,
Sorma!.. Öylesine efkârlıyım ki...
Hepsi Sopalık Ha!
Haklıyım vallaha...
tebrikler sayfanızdan keyfle hazla güzel dizeler yazılar okudum kalemin hiç susmasın sevgiler saygılar.
Bende öyle dediydim zaten okumak parlatır neysen .
Ak. san parlak ak karaysan parlak kara olursun diye .
Vallahi sen bir ömürsün alınanlar alınsın içgilliler zilgindermiş.
Doğrular hata yapa yapa bulunur insanlar hata yapmakdan korkduklarından hata yapıyorlar.
Geriyorlar kendilerini sıkıyorlar içi kendileri dışı başkaları ondan senide ondan yanıltıyorlar.
Saygılar gülmeniz daim olsun daima gülün emi teprikler içtenliğinizi
YahyaSEVİM tarafından 1/16/2010 9:12:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
YahyaSEVİM tarafından 1/16/2010 9:14:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
YahyaSEVİM tarafından 1/16/2010 9:15:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
YahyaSEVİM tarafından 1/16/2010 9:15:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
YahyaSEVİM tarafından 1/16/2010 9:16:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
YahyaSEVİM tarafından 1/16/2010 9:17:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şaşkınım...!!!!!
Ahlâkın sıfırlandığı bir dünyanın garibanları, kurbanları kesildik hepimiz...
Bu şaşkınlıkjları her birimiz yaşamıyor muyuz sevgili şairim. Ve öylesine ağzımız açık kalmışız ki artık gidenlere elimizden alınanlara dur demek için iki kelime söyleyemiyoruz biliyorsunuz değil mi?
Güzel bir yazıydı. Ben dinledim ve duydum sizi. Sevgiler yüreğinize