- 822 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AYKIRI BİR (SURE)TSİN
Umarsızlığın,kanımda uyuşturucu etkisi yapıyor olmanın farkındalığından gelir.Bu sebebe dayasan da kendini ,heyhat… boşuna…kime gidersen git sıcaklığın rüzgara tutunur,yağmur olur ,sus olur,pus olur kokumu bulur yine bu tene sokuluverir.Yamalı mutluluklara gebe bıraktığın aç kadınların bana lanetleri işte bu doyumsuzluklarının sebebidir.
köklenmiş ruhların işbirliğine baş kaldıran o kıt aklınsa,bana rüzgarın peşinden koşan yapraklar kadar komik gelir.
Bende ki bu şey bağımlı olma hali ,meftunluk….tutku de yapışma de tutunma de hırs de inat de saplantı de sevap de günah de ister yüreklice de ister kahpece de ne dersen de ama yalan deme…yeter ki deme…
O zaman benim teslimiyetimi elimden alırsın.başka türlü bir yaşamak ne bildim ne de deneyimleyebildim.yapma…hem sana zararım ne ki?.
Var git sen yaşamına bak içimdeki senle beni çocukların ulaşabileceği bir yere bırak.
Asıl bir’liğin birleşmeden olamayacağının,beraberliğin birlikte olmaktan geçtiğinin bizde bilincindeyiz,gel gör ki zihnim bunu kabullenmeyi reddediyor ,bırak etsin.
Ne fark eder
Farzet ki karanlıklar arasında gözlerini güne dikmiş aykırı bir suretsin.
Bırak böyle bilinsin
Ne fark eder
Bırakalım artık süslü lakırdıları çok yorgunum üstelik donuk boş anlamsız stres dolu günlük hayatımda da bu uslubu kullanmıyorum resmi dilim hali hazırda resmiyet…harala gürele yaşamaya gayret ediyorum nerde gezer bu edebi nezaket kırılıyorum kibarlıktan ve yorgunluktan noktalama işaretleriyle uğraşmaktan
şimdi ne uyuyabiliyorum ne işlerimi yoluna koyabiliyorum,ne beynimdeki hareketleri durdurabiliyorum. sürekli koşuyor beynim.yaşamımın dışsal gidişatı adı üstünde benim dışımda gelişiyor.
YaV kurban olduğum Allah işini biliyor dün iki satır haa hii ettik ya yükledi bu gün yine dertleri taşı ya kulum diyor….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.