- 945 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"KAZIK DERSLER ÖĞRETMEN TERSLER"
Tarih 09.30.2009 okula gelişinin üçüncü günüydü Haylazın .O koskoca 10.sınıf öğrencisiydi şimdi.Gerçi okuldaki 11. senesiydi ama...
Herkes Haylazın sözele geçeceğini düşünsede Haylaz herkesin düşündüğü gibi düşünmedi.
O artık bir TM öğrencisi öğrencisiydi.Ve dahada fena olan geçen sene matematikten iki notuyla geçmişti.
Artık matematik dersi onun alanının favorisi ,favori dersi...
Üçüncü gün yani bu gün Hayla ztatili çok özledi .Nedeni gardiyan kılıklı değerli öğretmenleri ve az bişeyde okul dışındaki uğraşları olabilirdi , hatta bunlar başlıca nedeni...
Ve işte beklenen ders elmişti günün 5. dersi , ders "MATEMATİK" rakamlar ve hecelerin karıştığı bu ders çözümsüz bir bulmaca gibi tek ifade ettiği şey koca bir karmaşıklık belki belkide daha fazla ifadesi vardır kimbilebilirki Haylazı ve içindekini tamamen sanki..
Ders=Matematik Konu=Okula geldiğimizden beri araştırıyoruz hala bulamadık
Bu sözden de anlaşıldığı gibi Haylaz matematikten hiç bir şey anlamaz.
Anlamadığı ile kalsa iyi öğretmen sürekli onu üsteler "Haylaz gel tahtaya " Haylazda tabi öğremci mecburiyeti ya mecburiyetten gider kara tahtaya aslında bir tür cehennem o kara tahta oda cehenneme gider kendi ayaklarıyla... Her zamanki gibi soruyu iinayla yanlış çözer ve melek gibi (azrailde bir melektir) öğretmende Haylazı itinayla tersler "Haylaz!!! şu basit soruyu çözememen tarihe geçecek kara leke diye!!! "vs. gibi iltifatların ardından Haylazı yerine oturtur. Haylazda her defaki gibi gene uff pufff mırıldanmalar ve hafif kızgınlıkla yerine geçer , şu hafif kızgınlıklada defterine "KAZIK DERSLER ÖĞRETMEN TERSLER" her kara tahtaya kalktığında ...Ders matematik olduğunda...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.