- 796 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
176 - RADYO
Onur BİLGE
Arkadaş seçme lüksüm yoktu. En yakınımdaki kızlarla arkadaşlık etmek zorundaydım. Okulda da aynı sınıfa düştüklerimizle... Okul arkadaşlarımdan bize gelen yoktu. Çok farklı mahallelerden, o zamanlar şehir dışı sayılan, yeni mahalleleşmeye başlamış bir yerde okuyordum. Okul arkadaşlarım farklı farklı mahallelerde otuyorlardı. Bizim semtimizde benimle aynı okula giden kız yoktu. O nedenle mahallede, evimize yakın oturan kızlarla arkadaşlık edebiliyordum. Tabi annem izin verdiği sürece...
Onlara, sadece yirmi dakikalık izinlerle gidebiliyordum. Bir dakika geciksem, annemi karşımda görüyordum. Eve beraber dönüyorduk. Yirmi dakika, asla yirmi bir olmuyordu. Annem, kız arkadaşlarımdan, erkek arkadaşlarımdan korktuğundan daha fazla korkuyordu. Sokağımızda beş altı kız vardı, onlar bize geliyor, saatlerce kalıyorlar ama ben onlarda yarım saat oturamıyordum. Sadece kısacık iznim vardı. Bana yetmediği ve yirmi birinci dakikada annemin karşıma dikilmesiyle neticelendiği için artık o hakkımı
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 7
TIRNAK - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
SAHANE!
Kendimi gördügüm yerler oldu öyküde..
Öykülerini bir yudumda okuyorum can..ayni anda da hemen bitecek diye üzülüyorum.OKUDUKCA OKUYASIM GELIYOR! Yorgunlugumu aliyor..
***
Semiray'in arkadasi olmak istiyorum, ama o ardinda gizemli dünyasini sakladigi,kilitli kapisini bana acar mi? bilmiyorum..
Babam, havai olduğumu söylüyordu. Bazılarına göre sanatçı ruhuna sahiptim. Öğrenilip unutulacak bilgiler edinmenin lüzumuna inanmıyordum. Hayat boyu gerekecek bilgileri, mal bulmuş mihribi gibi kapıyordum. Hele ahret hayatım için gerekleri olanları!..
çok güzel dizeler...şiir gibi yazılmış akıcı olmuş..sen hassas,sanaççı ruhlusun sen emin ol..kalemin kuvvetli yazılarının akıcı ve anlamlı..yüreğine sağlık kardeşim..
Eğitici, öğretici, sanatı öne çıkaran yapımlar, emek verilmiş programlar, kaliteli müzik dinliyordum.
simdi radyolarda artik farklilasti eskiden hersey de kalite varmis.
Yirmi dört saat bana az geliyor. Yemek yemek, uyumak olmasa! En çok uykuya kızıyorum! Hiç uyumasam! Dayanabilsem! Hep yaşasam, hep hissetsem, hep mutlu olsam!
bende bunu aklimdan cok geciririm.
ruhu huzurlu insan günlerce yalniz kalsada bunalmaz nerede olursa olsun.
güzel bir yaziydi.yüregine saglik.sevgiler.
SEVGİLİ ONUR BİLGE,
sizin yazılarınızın sıkı takipçisi oldum.sizin yazılarınızdada ben kendimi SEMİRAMİS yerine koyuyorum.bugün beni çok duygulandırdınız.birazda acıktırdınız.yüreğiniz dert görmesin.yazınız mükemmel olmuş.sindire sindire,keyifle okdum.yarını iple çekiyorum.sağlıcakla kalınız.allaha emanet olunuz.sevgiler.saygılar.
kişi kendini böyle bir durumda yalniz hissetmiyor;ama cevredeki herkese göre sorunlu ve yalniz oluyor böyle insanlar malesef.kendimi örnek vermek istiyorum: saat şuan 1.30 ve ben bu sitede öykü,deneme ya da şiir okuyorum hic bunalmadan.bunu yapan bir arkadaşim bile yok etrafimda.cevrende böyle birilerini görememek de yalnizliğa itiyor malesef,bunu hissetmek istemesek de.hele en iyi dost dediğimiz kitaplar hakkindaki akillara zarar yorumlarini unutmaya calişiyorum.